Rale Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 hyvinkäällä 16.6.2012. järjestäjät lupasivat tälle vuodelle sateetonta kisa päivää. onko muita lähdössä ajamaan?
Rale Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit
TomiV Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit Täytyy kans muistaa ottaa retkijakkara mukaan.. Ei koko päivää jaksa seistä radan varrella.
Crisis Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit Oikein. Ei muuta ku luistelemaan Suomen liukkaimmalle 'katuradalle' Onne ajoihin. Toivottavasti pidot paranee ja tulee uusia tuloksia.
balez Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 törkeen lämmin oli.. ralen lähdöt ja jarin tuli nähtyä. ilmeisesti ei rata ollut ihan enkka kunnossa vaikka laitteet kulki mukavasti
Mopoilija Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kuvatuksia. http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2012/StreetSlide/
TomiV Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 törkeen lämmin oli.. ralen lähdöt ja jarin tuli nähtyä. ilmeisesti ei rata ollut ihan enkka kunnossa vaikka laitteet kulki mukavasti Kuuma oli juu nytte päänahkaa kivistää aika mukavasti Jahka tossa jaksan ni pistän Ralen ja Jarin ajovideoita tänne.
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Raulin kanssa tuli höpistyäkin,mutta Tomia ja Paulia en koodannut.Kuumaa oli tosiaan, ja näkyi itellä loppunopeuksissa(tai sitten tohon vessaan pitäis vaan hakata lisää €uroja....)
TomiV Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Raulin kanssa tuli höpistyäkin,mutta Tomia ja Paulia en koodannut.Kuumaa oli tosiaan, ja näkyi itellä loppunopeuksissa(tai sitten tohon vessaan pitäis vaan hakata lisää €uroja....) Varikolla auton näin ku kävin mut mies ei ollu paikalla..
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Mites,rupeskos se Raulin toosa vaihtaan niinkuin pitää?
Rale Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Mites,rupeskos se Raulin toosa vaihtaan niinkuin pitää? kokeilin sitä sun neuvomaa kikkaa, eli nykiä kickdown vaieria edestakas. kyllä ekaan eliminaattori lähtöön autto, aika oli oma päivän "paras" 11.863s/188.88km/h. soittelin pekalle neuvoa vikaan, epäili että voi olla governoori jouset liian tiukat jolloin nostaa vaihtoa. kickdown vaierin säätö taitaa olla pielessä kuten gtatl ja pekka epäilivätkin. 7 lähtöä ja yhdessä ainoassa ei mennyt rajoittimelle 3selle vaihdossa kokeilen kyllä ens viikolla tuota kikkarin vaierin löysyttämistä, toivottavasti auttaa vaihtoihin jotta ei tarvia alkaa repimään laatikkoa irti jotta jäisi aikaa keskittyä uuden imusarjan rakenteluun.
Nova Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Rale oli päässyt johonkin Hyvinkään alueen sanomalehden juttuunkin. Kuvassa oli pikkuburnis käynnissä.
Rale Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Rale oli päässyt johonkin Hyvinkään alueen sanomalehden juttuunkin. Kuvassa oli pikkuburnis käynnissä. Hienoa ainoa positiivinen asia naissa kisoissa oli vika lahdon burnis.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään