Jump to content

NNC street slide 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

hyvinkäällä 16.6.2012. järjestäjät lupasivat tälle vuodelle sateetonta kisa päivää. onko muita lähdössä ajamaan?

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit  8)

Kirjoitettu

camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit  8)

 

Täytyy kans muistaa ottaa retkijakkara mukaan.. Ei koko päivää jaksa seistä radan varrella.

Kirjoitettu

camaro trailerilla tallilla odottamassa aamuyön lähtöä hyvinkäälle. hiace on pakattu kaikella välttämättömällä, kuten esim. pallogrilli ja rantatuolit  8)

 

Oikein. Ei muuta ku luistelemaan Suomen liukkaimmalle 'katuradalle'  m/

Onne ajoihin. Toivottavasti pidot paranee ja tulee uusia tuloksia.

Kirjoitettu

törkeen lämmin oli.. ralen lähdöt ja jarin tuli nähtyä. ilmeisesti ei rata ollut ihan enkka kunnossa vaikka laitteet kulki mukavasti  m/

Kirjoitettu

törkeen lämmin oli.. ralen lähdöt ja jarin tuli nähtyä. ilmeisesti ei rata ollut ihan enkka kunnossa vaikka laitteet kulki mukavasti  m/

 

Kuuma oli juu nytte päänahkaa kivistää aika mukavasti  ;D Jahka tossa jaksan ni pistän Ralen ja Jarin ajovideoita tänne.

Kirjoitettu

Raulin kanssa tuli höpistyäkin,mutta Tomia ja Paulia en koodannut.Kuumaa oli tosiaan, ja näkyi itellä loppunopeuksissa(tai sitten tohon vessaan pitäis vaan hakata lisää €uroja....)

Kirjoitettu

Raulin kanssa tuli höpistyäkin,mutta Tomia ja Paulia en koodannut.Kuumaa oli tosiaan, ja näkyi itellä loppunopeuksissa(tai sitten tohon vessaan pitäis vaan hakata lisää €uroja....)

 

Varikolla auton näin ku kävin mut mies ei ollu paikalla..

Kirjoitettu

Mites,rupeskos se Raulin toosa vaihtaan niinkuin pitää?

Kirjoitettu

Mites,rupeskos se Raulin toosa vaihtaan niinkuin pitää?

kokeilin sitä sun neuvomaa kikkaa, eli nykiä kickdown vaieria edestakas. kyllä ekaan eliminaattori lähtöön autto, aika oli oma päivän "paras" 11.863s/188.88km/h.

soittelin pekalle neuvoa vikaan, epäili että voi olla governoori jouset liian tiukat jolloin nostaa vaihtoa. kickdown vaierin säätö taitaa olla pielessä kuten gtatl ja pekka epäilivätkin. 7 lähtöä ja yhdessä ainoassa ei mennyt rajoittimelle 3selle vaihdossa m- kokeilen kyllä ens viikolla tuota kikkarin vaierin löysyttämistä, toivottavasti auttaa vaihtoihin jotta ei tarvia alkaa repimään laatikkoa irti :-\ jotta jäisi aikaa keskittyä uuden imusarjan rakenteluun.

Kirjoitettu

Rale oli päässyt johonkin Hyvinkään alueen sanomalehden juttuunkin. Kuvassa oli pikkuburnis käynnissä.  m/

Kirjoitettu

Rale oli päässyt johonkin Hyvinkään alueen sanomalehden juttuunkin. Kuvassa oli pikkuburnis käynnissä.  m/

Hienoa m/ ainoa positiivinen asia naissa kisoissa oli vika lahdon burnis.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...