zodiack Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 FTT Racing järjestää ratapäivät Alastaron Moottoriradalla maanantaina 18.6.2012. Toivotamme kaikki nelipyöräiset kulkuneuvot merkkiin ja malliin katsomatta tervetulleiksi. Rata on varattu 10-17, joten tulemme järjestämään ajan tarpeen mukaan mutkan ja varttimailin sekä osallistujien toiveiden mukaan. Autojen katsastukset alkavat 8:00. Palkintojen jako 17:00 ajojen loputtua. Ajanottolaitteisto on käytössä ainoastaan varttimaililla, mutkarata toimii vapaana rataharjoitteluna sopivissa ryhmissä. Mutkarata ryhmittelystä sitten paikan päällä lisää. Lisää aiheesta -> http://www.fttracing.fi/
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 miksei mulla oo ikinä maanantaisin vapaata..kele
Nova Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Ei sitä ole jos ei älyä pyytää. Multa saat luvan olla pois töissä tuolloin mutta kelivarauksella. Jos sataa lunta joudut töihin. Itse ajattelin kyllä pyörähtää paikalla.
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Ei sitä ole jos ei älyä pyytää. Multa saat luvan olla pois töissä tuolloin mutta kelivarauksella. Jos sataa lunta joudut töihin. Itse ajattelin kyllä pyörähtää paikalla. ei kyllä mä joudun olee töissä.. ei mitään mahiksia vapaalle onnea teille onnekkaille jotka pääsette särkee vehkeet tänne
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään