Trans Am 350tpi Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2012 Mä oon muuttanut ruiskun MAF->MAPiksi eli ´730 ECM:lle. Säädöt pahasti hakusessa, tyhjäkäyntikin vielä aika avutonta. Ve-tauluja tarvii raskaasti käpelöidä. Onko kellään pirteemmässä koneessa vastaavaa, vai onko vaihdettu tilalle esim. Haltechin ohjelmoitava? Jenkkifoorumeilla ainakin saaneet Speed Densityllä pelaamaan kireemmänkin koneen ihan ok. Koneessa nyt nokkana XFI 280.
JoukoY Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Mä oon muuttanut ruiskun MAF->MAPiksi eli ´730 ECM:lle. Säädöt pahasti hakusessa, tyhjäkäyntikin vielä aika avutonta. Ve-tauluja tarvii raskaasti käpelöidä. Onko kellään pirteemmässä koneessa vastaavaa, vai onko vaihdettu tilalle esim. Haltechin ohjelmoitava? Jenkkifoorumeilla ainakin saaneet Speed Densityllä pelaamaan kireemmänkin koneen ihan ok. Koneessa nyt nokkana XFI 280. Nimimerkin "JohnnyMichael" birdi säädettiin ihan toimivaksi, siitäkin oli alkuun tyhjäkäynti hakusessa. LTERM-arvojen perusteella vaan VE-taulua säätelemään, sieltä se pitäisi löytyä Keskity ensin tyhjäkäynnin säätämiseen niin on helpompi jatkaa muita alueita kun ei auto sammu joka risteykseen
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Tiputin lower VE-tablesta Kpa arvoja ~28%, minkä sain kun laskin login näyttämää BLM/INT:ä. Nyt kone käy kylmänä tyhjää WB-lambdan mukaan 13.5-13.8 välillä. Closed cloopissa BLM näyttää nyt 126-128 lukemia ja WB-mittari sahaa 14.2-15 nurkilla Joo, vkon päästä pääsee sitten kokeilemaan taas ajossa, kun "Vallesmannilta" saa ajoluvan takas Edellisellä testilenkillä lähti kertalaakista, 3-5sek kerkes oleen lappulattiassa ja melkein tuplaa näytti mitä saa olla Oli muuten kallis kokeilu, Haltechin hinta meni heti ja vitutus vielä pahempi
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2012 Joo, vkon päästä pääsee sitten kokeilemaan taas ajossa, kun "Vallesmannilta" saa ajoluvan takas Edellisellä testilenkillä lähti kertalaakista, 3-5sek kerkes oleen lappulattiassa ja melkein tuplaa näytti mitä saa olla Oli muuten kallis kokeilu, Haltechin hinta meni heti ja vitutus vielä pahempi Noitahan sattuu,kaverilta lähti kortti vastaavassa tilanteessa muutamavuossitten.Oli mopomiehenä kolmekuukautta, ja 2x Haltekkia köyhempi....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään