HFB Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2012 korjaan ed. lausuntoani, näillänkymin omalla väliaikaiskilpien kera \
Ernesti Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Jukolauta, tietysti paikalla! Auto käy päin helvettiä, kaasarijumppaa tässä vielä tiedossa, niin ja toivottavasti on hyvä keli ku ei kerkee lämppärin kennoo vaihtamaan.. Jääny hunningolle koko pirssi tänä kesänä..
Ernesti Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 vissiin 7. kertaa paikalle tullaan, tosin 1. kertaa jonkun muun kyydillä näköjään... viime kesänä itseasiassa taisin skipata huonon kelin takia... jospa nyt sattuis poutasää, tapahtumahan on muuten mainiota ajanvietettä hurraavine kyläläisineen Huono keli? Keli oli hyvä! Veljes tosin sano että sulla oli krapula
HFB Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Huono keli? Keli oli hyvä! Veljes tosin sano että sulla oli krapula saattoi olla sekii mut kyllä fiilikset meni täällä vallinneesta säästä... tuo on totta että Spankhillissä olikin ollu parempi kun täällä sit. huonoöta näyttää täänhetkinen ennuste mut ehtiihän tuo muuttua 10 krt vielä
fastback Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Joo, paikalle tottakai, kotikaupunkiin Mennään jo torstaina, tarttee vaihtaa lämpöanturi + johto kotipaikalla montun päällä. Nyt viikonloppuna eka laturin vaihto....
Camarottonen Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Jos ei mitään uusia yllätyksiä pukkaa, niin rottosella sinne pitää ajaa. Jollain tavalla jokatapauksessa kuitenkin.
vee8 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Reissu peruuntus, molemmat kipeinä.....hittttttto >
Ann-nie Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 ja aamupäivästä lähdetään liikenteeseen ois vaan hyvät kelit kun teltassa ois tarkoitus yöpyä..
Ernesti Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 Rastiajo lämmitelty.. just loppu sateet ku se alko.
HFB Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 sadetta ei toivottas ku eio pyyhkijöille heiluttajaa, ellei joku halua työtä
fastback Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Ranta tuntus olevan jo täynnä
HFB Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Ranta tuntus olevan jo täynnä täydenmakusta rupes olee jossai vaihees mikäs se oli siun Camaro?
jaham Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 korjaan ed. lausuntoani, näillänkymin omalla väliaikaiskilpien kera \ varsin bongattiin sininen pontikka.
HFB Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 varsin bongattiin sininen pontikka. kuin myös (jos muistini ei prakaile niin eikös se sininen hopeahelma ollu sun?)
jaham Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 kuin myös (jos muistini ei prakaile niin eikös se sininen hopeahelma ollu sun?) jep.
Nova Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Olihan hauskat kinkeritt vaikkei bileissä oltukkaan. Ohessa fotoja... HFB:n uusi auto bongattiin ja Ralen kanssa juteltiin. Zn nähtiin ohimennen ja muita en tullut pongattua muistaakseni. http://188.40.48.150/~murtoorg/photos/2012BigWheels
Rale Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Eka kerta täällä ja hieno oli tapahtuma nova , zodiac ja hfb tuli juttelemaan mukavaa oli tavata kerholaisia
zodiack Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 jees mukava tapahtuma
IrocRocks Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Muutamia kuvatuksia http://s1169.photobucket.com/albums/r506/RedCamaro86/Big%20Wheels%202012/
HFB Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2012 Eka kerta täällä ja hieno oli tapahtuma nova , zodiac ja hfb tuli juttelemaan mukavaa oli tavata kerholaisia oli sen verran populaa paikalla et muita en päässy jututtaa kun Ralea ja Joppea, novan ja zodiacin oisin vielä tunnistanukkin nähtyäni mut muut jäänee autotunnistuksen piirin
fastback Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 täydenmakusta rupes olee jossai vaihees mikäs se oli siun Camaro? Tommonen => http://aijaa.com/0056210535777 Oli siinä punasen -99-mallin ja oranssin 2G-mallin välissä.
HFB Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Tommonen => http://aijaa.com/0056210535777 Oli siinä punasen -99-mallin ja oranssin 2G-mallin välissä. näinhä miä tuonki
Nova Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Tässäpä vielä pikku pätkä cruisingeista... Ja kuorkkien lähtöä...
IrocRocks Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Eka linkki ilmoittaa "tämä on yksityinen video"...
GTATL Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2012 Tässäpä vielä pikku pätkä cruisingeista... Ja kuorkkien lähtöä... Hiukan tietysti latistaa kun noita kuorkkeja nakee taalla maantiella paivittain
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään