Jump to content

Big Wheels 14.7.2012 Pieksämäellä


Recommended Posts

Kirjoitettu

korjaan ed. lausuntoani, näillänkymin omalla väliaikaiskilpien kera  \m/ \m/

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • HFB

    8

  • zodiack

    7

  • Nova

    5

  • mikke

    4

Kirjoitettu

Jukolauta, tietysti paikalla! Auto käy päin helvettiä, kaasarijumppaa tässä vielä tiedossa, niin ja toivottavasti on hyvä keli ku ei kerkee lämppärin kennoo vaihtamaan.. Jääny hunningolle koko pirssi tänä kesänä..

Kirjoitettu

vissiin 7.  kertaa paikalle tullaan, tosin 1. kertaa jonkun muun kyydillä näköjään...  :W

viime kesänä itseasiassa taisin skipata huonon kelin takia... jospa nyt sattuis poutasää, tapahtumahan on muuten mainiota ajanvietettä hurraavine kyläläisineen  m/

 

 

Huono keli? Keli oli hyvä! Veljes tosin sano että sulla oli krapula :D

Kirjoitettu

 

Huono keli? Keli oli hyvä! Veljes tosin sano että sulla oli krapula :D

saattoi olla sekii  :D mut kyllä fiilikset meni täällä vallinneesta säästä... tuo on totta että Spankhillissä olikin ollu parempi kun täällä sit.

huonoöta näyttää täänhetkinen ennuste mut ehtiihän tuo muuttua 10 krt vielä

Kirjoitettu

Joo, paikalle tottakai, kotikaupunkiin ;)

Mennään jo torstaina, tarttee vaihtaa lämpöanturi + johto kotipaikalla montun päällä. Nyt viikonloppuna eka laturin vaihto....

Kirjoitettu

Jos ei mitään uusia yllätyksiä pukkaa, niin rottosella sinne pitää ajaa. Jollain tavalla jokatapauksessa kuitenkin.

Kirjoitettu

ja aamupäivästä lähdetään liikenteeseen  8)

ois vaan hyvät kelit kun teltassa ois tarkoitus yöpyä..

Kirjoitettu

sadetta ei toivottas ku eio pyyhkijöille heiluttajaa, ellei joku halua työtä  ;D

Kirjoitettu

Ranta tuntus olevan jo täynnä  \m/

täydenmakusta rupes olee jossai vaihees  m/ mikäs se oli siun Camaro?

Kirjoitettu

korjaan ed. lausuntoani, näillänkymin omalla väliaikaiskilpien kera  \m/ \m/

varsin bongattiin sininen pontikka.
Kirjoitettu

varsin bongattiin sininen pontikka.

kuin myös  m/  (jos muistini ei prakaile niin eikös se sininen hopeahelma ollu sun?)

Kirjoitettu

kuin myös  m/  (jos muistini ei prakaile niin eikös se sininen hopeahelma ollu sun?)

jep.
Kirjoitettu

Eka kerta täällä ja hieno oli tapahtuma m/ nova , zodiac ja hfb tuli juttelemaan

 

mukavaa oli tavata kerholaisia m/

Kirjoitettu

Eka kerta täällä ja hieno oli tapahtuma m/ nova , zodiac ja hfb tuli juttelemaan

 

mukavaa oli tavata kerholaisia m/

 

oli sen verran populaa paikalla et muita en päässy jututtaa kun Ralea ja Joppea, novan ja zodiacin oisin vielä tunnistanukkin nähtyäni mut muut jäänee autotunnistuksen piirin  ;)

Kirjoitettu

Tässäpä vielä pikku pätkä cruisingeista...

 

 

Ja kuorkkien lähtöä...

 

Kirjoitettu

Tässäpä vielä pikku pätkä cruisingeista...

 

 

Ja kuorkkien lähtöä...

 

Hiukan tietysti latistaa kun noita kuorkkeja nakee taalla maantiella paivittain ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...