Jump to content

Weteraanikonepäivät Oulaisissa 06-08.07.2012


Recommended Posts

pikkukaupungin poika
Kirjoitettu

Onko F-Bodylaisia tulossa Oulaisiin konepäiville?, jos on niin pitäiskö gruisailla vähän raitilla yhdessä, on varmaan tulossa runsaasti väkeä kun on luvannut hyvät kelit. tapahtuma pe la su.

Kirjoitettu

muistatko aukioloaikoja tapahtumalle

ois pe ja la töitä  m-

pikkukaupungin poika
Kirjoitettu

pe 10-17 la 10-17 su 11-17 itsekkin olen pe töissä. esite Wanhan Woiman kotisivuilla

Kirjoitettu

rompetorille myymään ajatelin mennä \m/ on ainakin separaatori ja kirnu ja muuta kamaa kaupan. käykää moikaamassa m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...