Jump to content

Forssa Pick-Nick 5.8.12

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Forssaan tulossa ei f-bodyllä vaan -74 Dodge Dartilla!!!!  \m/

Kirjoitettu

Just palattu kotiin vorssast.porukkaa piisas ja ähviä tuli runsaasti nähtyä.(Ja pari muutakin kulkinetta).

Kirjoitettu

Vähän meinaa olla jonoo,hetki vielä ja sit radalla

Mennessä tais sellane kolme varttia mennä ennen ku sisälle pääs ja puol tuntia sai jonottaa ett pääs pois.. Porukkaa oli kyl pirun paljon liikenteessä.

Kirjoitettu

Joo tuli käytyä ja tuli myös juteltua mun vanhan 4gen camun omistajan kanssa :D :D on muutes aika samassa kuosissa vanteet vaihtuneet mut kuulemma vanhat kuiteski tallessa *clap* *clap*

Kirjoitettu

Käyty ja hyvät kelit ja koko tapahtuma, jonotella ei oikein tarvinnut kummemmin, taidettiin olla sisällä jo ennen klo. 10, viimeiset sadat metrit kävelyvauhtia ennen porttia. Viime vuonna sai jonotella huomattavasti enempi, silloin oltiin joskus puolilta päivin paikan päällä.

Kirjoitettu

Me oltiin siellä vasta yhden aikoihin, ja teki tiukkaa löytää vapaata tilaa mihin auton jättää.

Populaa oli kyllä hyvin! 8)

Kirjoitettu

Me oltiin siellä vasta yhden aikoihin, ja teki tiukkaa löytää vapaata tilaa mihin auton jättää.

Populaa oli kyllä hyvin! 8)

Oliko sun avatarissa oleva auto siellä oliko siinä digimittaristo? Sellasen vaan näin siellä ja oli kyllä hienoin 3gen siellä.

Kirjoitettu

Oliko sun avatarissa oleva auto siellä oliko siinä digimittaristo? Sellasen vaan näin siellä ja oli kyllä hienoin 3gen siellä.

joo tolla avatarin autolla siellä, mutta ei oo digimittaristoa. Paskasessa kuosissa se siellä oli targapalat irti :D

Kirjoitettu

joo tolla avatarin autolla siellä, mutta ei oo digimittaristoa. Paskasessa kuosissa se siellä oli targapalat irti :D

Jaa katoin et umpi. Meinaa sellanenki oli.

Kirjoitettu

Tuntomerkit saattaisivat sopia mun autoon. Viininpunainen kovakattoinen digimittaristo seisoi keltaisen GTO:n ja kuparin värisen Suburbanin välissä. Leimasin auton torstaina kuuden vuoden seisottamisen jälkeen.

Kirjoitettu

Tuntomerkit saattaisivat sopia mun autoon. Viininpunainen kovakattoinen digimittaristo seisoi keltaisen GTO:n ja kuparin värisen Suburbanin välissä. Leimasin auton torstaina kuuden vuoden seisottamisen jälkeen.

En edes muista minkä välissä seisoi mutta se se taisi olla.  m/

PS. Ajattelin vaihtaa itekkin digimittariston joskus mutta vissiin aika moisen uudestaan johdotukset tiedossa.

Kirjoitettu

http://i5.aijaa.com/b/00646/10670505.jpg

Itse lähdin 8 jälkeen ajelemaan kohti Forssaa ja heti Vihdintiellä peruutuspeilistä alkoi näkyä RS:n maski.... Ajeltiin sitten Forssaan asti ja raviradalle vierekkäin parkkiin.  ;)

Hyvä keli ja mukava tapahtuma.

Edit: tuplakuva pois...

Kirjoitettu

TomiV:n Firebirdin ainakin näin. Oltiin ÄnGeeJiillä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...