Jump to content

Boxer SpeedDay Alastaro 12.8.

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ajomahdollisuudet lisääntyvät: Boxer SpeedDay SUNNUNTAINA 12.8.2012 ALASTAROssa. Urhonajot 3h klo 8.30-11.30 Dragrace klo 12-18.00, Aikatauluja katsotaan tarkemmin tilanteen mukaan... Hyvä mahdollisuus parantaa ennätyksiä kunnon radalla.

Sisään 10 €, ajamaan 25 €.

Kirjoitettu

Kahtotaan, olis yhet juhlat la iltana ja tiedä sit kykeneekö aamulla ajamaan... Vamaan la meen kiikalaan ja jos ei pitoja ni sit su Alastaroon  :)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ei kumpaankaan :-\ mut onneks oon kuullu villiä kulissi huhua et tääl ajetaan matalia ysejä tai korkeita ykstoistasia no enivei onks kahel pahal paljo eroo :D

Kirjoitettu

noniin.. kisamoodi valmiina. foksiin laitettiin huulta ja mulle pitoa, huomenna paukkuu 12 puolelle  \m/

2012-08-11-018.jpg.41a87338442115af739ed9900ff2ca1e.jpg

Kirjoitettu

noniin.. kisamoodi valmiina. foksiin laitettiin huulta ja mulle pitoa, huomenna paukkuu 12 puolelle  \m/

Mihin aikaan tuutte Veikkolan ohi? Soita niin ammun letkaan mukaan...

Kirjoitettu

höh, mäkin haluun pitoo :(

Kirjoitettu

höh, mäkin haluun pitoo :(

meillä oli hyvä vääntö kunnes missasin nelosen  m- hyvin ampu kaasuilla putkeen kun kattoo videolta, olin muuten keulilla ennen vaihde missiä  ;)  ;D

paras veto jäi 12.85/179,6.. zodiackilla kulki, herra itse kertokoon  m/

Kirjoitettu

Olipas asiallinen häppeninki. Jari ja zodiack veti kyllä kovat ajat tauluun, hyvin vehkeet laukkaa.  \m/

Itsehän en tuollaisia virivirivehkeitä ymmärrä, niin ajoin vakiokoneiselle sopivat lukemat 13.456s ja 175.70km/h.

2.321 60-jalkasella...  :-[

Kirjoitettu

Olipas asiallinen häppeninki. Jari ja zodiack veti kyllä kovat ajat tauluun, hyvin vehkeet laukkaa.  \m/

Itsehän en tuollaisia virivirivehkeitä ymmärrä, niin ajoin vakiokoneiselle sopivat lukemat 13.456s ja 175.70km/h.

2.321 60-jalkasella...  :-[

elä vaivu synkkyyteen 60 jalkaset kuntoon ja 13 kaatoon mars mars \m/

Kirjoitettu

onneksi tuli lähdettyä, vaikkakin pikku kohlemo oli päällä 188,38 kmh ja 12.4  60 jalkanen 1.9

Kirjoitettu

onneksi tuli lähdettyä, vaikkakin pikku kohlemo oli päällä 188,38 kmh ja 12.4  60 jalkanen 1.9

todella hienoa  *clap* *clap* hyvää videota kun aleksi kommentoi jotain vetoja.. palezi kato palezi..isi tulee isi on tuolla jee  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

todella hienoa  *clap* *clap* hyvää videota kun aleksi kommentoi jotain vetoja.. palezi kato palezi..isi tulee isi on tuolla jee  ;D ;D ;D

m/

Kirjoitettu

m/

ainiin..lapsen suusta tuli totuus taas..keltanen voitti..  ;D

Kirjoitettu

Pito oli kyllä loistava.Ite sain parhaat ajat/60ft(1.788) mitä oon tolla kipolla ajanut.

Kirjoitettu

Pito oli kyllä loistava.Ite sain parhaat ajat/60ft(1.788) mitä oon tolla kipolla ajanut.

katurenkailla 1.788??. pitäisköhän itsekin joskus käydä alastarossa kokeilemassa :-\

Kirjoitettu

katurenkailla 1.788??. pitäisköhän itsekin joskus käydä alastarossa kokeilemassa :-\

Ei...yheksänvuottavanhoilla et streeteillä.
Kirjoitettu

Ei...yheksänvuottavanhoilla et streeteillä.

on videolla toi sun lähtö..tais olla zodiackkia vastaan  m/

Kirjoitettu

on videolla toi sun lähtö..tais olla zodiackkia vastaan  m/

Hyvä juttu,pistäkäähän linkkiä.

Ps rupes muuten satamaan just ton mun viimisen vedon jälkeen(aikalapussa klo. 17.02)

Kirjoitettu
\m/ Tänään kerhon nopein. Nostan hattua kun ajetaan paikalle ja pois sekä vielä koko perhe kyydissä ja renkaat kontissa.  \m/

DSC04081.JPG.4e93171ec3ad970fa0f2e5db23378395.JPG

Kirjoitettu

m/

\m/ Tänään kerhon nopein. Nostan hattua kun ajetaan paikalle ja pois sekä vielä koko perhe kyydissä ja renkaat kontissa.  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...