IrocRocks Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2012 Lappeenranta cruising kauppatorilla 11.8.2012 klo 15-21 Cruising 18.oo-> Jatkot Borderline Fellowsien tallilla, bändinä Black Devils! https://www.facebook.com/events/139640162832625/
campa Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2012 Tännehän voisi yrittää, jos keli suosii...
fastback Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2012 Jeps, paikalle tullaan jos vain saa uudet takagummit alle ennen perjantaita. Forssan viikonlopun reissu söi näköjään loputkin pinnat pois allaolevista nakeista Linnoitusten yö sattuu sopivasti samalle viikonlopulle
IrocRocks Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2012 http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/120589-amerikanraudat-kiiltelevat-torilla
IrocRocks Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Muutamia kuvatuksia http://s1169.photobucket.com/albums/r506/RedCamaro86/Lappeenranta%20cruising%202012/
campa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2012 Autoja & pyöriä oli tosi hyvin likkeellä, kalustoa laidasta laitaan, itselle kolahti eniten se Ford V8-traktori, mukavat murinat ja paukkeet. Ilmakin oli "sopivan" viileä, ei noussut koneen lämmöt liikaa cruising-lenkillä, valojen vaihtumista odotellessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään