Fenix Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Yritän ennättää käydä pyörähtämässä.
Camaro6seiska Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Tulossa ollaan ekaa kertaa, mihin aikaan porukkaa alkaa valumaan yleensä paikalle?
repa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Tulossa ollaan ekaa kertaa, mihin aikaan porukkaa alkaa valumaan yleensä paikalle? Klo 19 jälkeen.
Fenix Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Yritän ennättää käydä pyörähtämässä. Jep homma varmistu. 18-19 välillä.
gmc63 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2012 Olipa porukkaa paikalla mut oli kyl hyvä keliki
Fenix Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Tais semmonen huntti - pari mennä bensaan ja kumeihin
Chevy Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 http://www.vanhary.org/Galleriat/VantaanCruising1782012/photo23.html
Stimbe Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 http://www.cruisingnight.tk/index.php?option=com_content&task=view&id=550&Itemid=28 et ole Joni ainoa katso viimeisiä kuvia ku punavalo palaa
chevy-kane Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Pääsivät pojat pysäyttä mut, onnex selvittiin varotuksella ( uhkas kyl ensi ottaa kortin pois ) http://www.cruisingnight.tk/index.php?option=com_content&task=view&id=550&Itemid=28
Chevy Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 no johan sinivuokot nyt on innostuneet
Fenix Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Meitsin jälkimmäinen läksiäis reviirin merkkaus kohdassa 1:12:25 hieman kaukaa kuvattu http://bambuser.com/v/2909691 Hyvin oli kalustoa paikalla laidasta laitaan ja kumi paloi. Paljon jengiä, f-bodejakin kymmeniä ja uusia sekä vanhoja tuttavuuksia.
Fenix Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Loisto homma että olivat tasoittaneet jälkimmäisen kehä3 puoleisen sisääntulon töyssyn, jossa aiemmin moni matala peli raapi pohjasta tai jäi mahasta kiinni
chevy-kane Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/Vantaa+Cruisingit+17.8.2012/1653.JPG
Stimbe Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/Vantaa+Cruisingit+17.8.2012/1568.JPG
Chevy Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 oliko sitten http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/Vantaa+Cruisingit+17.8.2012/1673.JPG
Fenix Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/2012/Vantaa+Cruisingit+17.8.2012/1653.JPG Ou jee
Marklin Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Tässä muutama kuva lisää: http://makejalava.kuvat.fi/#/kuvat/Vantaa+Cruising+17.8.2012/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään