Jump to content

Vantaa cruise tänään 17.8.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tulossa ollaan ekaa kertaa, mihin aikaan porukkaa alkaa valumaan yleensä paikalle?

Kirjoitettu

Tulossa ollaan ekaa kertaa, mihin aikaan porukkaa alkaa valumaan yleensä paikalle?

Klo 19 jälkeen.
Kirjoitettu

Yritän ennättää käydä pyörähtämässä.

 

Jep homma varmistu. 18-19 välillä.

Kirjoitettu

Olipa porukkaa paikalla  :D mut oli kyl hyvä keliki \m/ m/

Kirjoitettu

Meitsin jälkimmäinen läksiäis reviirin merkkaus kohdassa 1:12:25 hieman kaukaa kuvattu ;D

http://bambuser.com/v/2909691

 

Hyvin oli kalustoa paikalla laidasta laitaan ja kumi paloi.

Paljon jengiä, f-bodejakin kymmeniä ja uusia sekä vanhoja tuttavuuksia. m/

Kirjoitettu

Loisto homma että olivat tasoittaneet jälkimmäisen kehä3 puoleisen sisääntulon töyssyn, jossa aiemmin moni matala peli raapi pohjasta tai jäi mahasta kiinni m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...