TomiV Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2012 Flaijeri tapahtunmasta. http://mopar.kuvat.fi/kuvat/Rockin++Cruisin+Party+25.8.2012,+Uusikaupunki/flaijeri.jpg
TomiV Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 oli kivasti porukkaa liikeellä. Tässä vielä limbokisan voittaja suoritus. Letkume istuu hantin paikalla ja minä makaan takakopan päällä kuskin reunassa.
gmc63 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 oli kivasti porukkaa liikeellä. Tässä vielä limbokisan voittaja suoritus. Letkume istuu hantin paikalla ja minä makaan takakopan päällä kuskin reunassa. jee tos on TYYLIÄ m/
letkume Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 on teilläkin siellä harrastukset Oli kyllä hauska kisa. Laitatko kaima mulle tuon kuvan mailiin letkume[ÄT]gmail.com ?
TomiV Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2012 Oli kyllä hauska kisa. Laitatko kaima mulle tuon kuvan mailiin letkume[ÄT]gmail.com ? Juu pistän.. Ootan eka ett saan kaverilta vähän lisää kuvia ni pistän nekin sitte mis ollaan mukana.
TomiV Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2012 Pieni pätkä limbokisasta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään