Jump to content

Rockin´ & Cruisin´Party, Uusikaupunki 25.8.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

oli kivasti porukkaa liikeellä. Tässä vielä limbokisan voittaja suoritus. Letkume istuu hantin paikalla ja minä makaan takakopan päällä kuskin reunassa.

542265_406019682780683_1822817910_n.jpg.009a178294d4c050519f0c31fbc3dc71.jpg

Kirjoitettu

oli kivasti porukkaa liikeellä. Tässä vielä limbokisan voittaja suoritus. Letkume istuu hantin paikalla ja minä makaan takakopan päällä kuskin reunassa.

jee tos on TYYLIÄ m/ m/ m/ \m/
Kirjoitettu

on teilläkin siellä harrastukset  ;D

 

Oli kyllä hauska kisa.  8)

 

Laitatko kaima mulle tuon kuvan mailiin letkume[ÄT]gmail.com ?

Kirjoitettu

Oli kyllä hauska kisa.  8)

 

Laitatko kaima mulle tuon kuvan mailiin letkume[ÄT]gmail.com ?

 

Juu pistän.. Ootan eka ett saan kaverilta vähän lisää kuvia ni pistän nekin sitte mis ollaan mukana.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...