sirkus Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ei sitä poiskaan viittiny jättää . Mietin tossa, että jos äänet on liian kovat pelkillä kateilla/takavaimentimilla niin x putken tilalle auton alle vois laittaa ton dynomax X vaimentimen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Selvennykseksi vielä, mun mielestä oman äänet ei ole liian kovat, mutta ne laukaisee tuon häläriefektin vieläkin parkkihallissa... Jokaisella kun on oma pers.. siis maku, mahdoton sanoa mikä on toisen mielestä liian kova ääni. Mulla on hyvät stereot, niistä saa volaa lisää jos haluaa musiikkia kuunnella ja kyllä siellä kuulee keskustellakin jos ei hiirulaisen kanssa matkusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Joo kyllähän maailmaan ääntä mahtuu ja mullaki on aikas kovat poppivehkeet Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Mul oli kans siin 93:ssa mielestäni ok soundi ja myös nykyisessä 79:ssä amerides ne putket väänsi molempiin :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Selvennykseksi vielä, mun mielestä oman äänet ei ole liian kovat, mutta ne laukaisee tuon häläriefektin vieläkin parkkihallissa... Jokaisella kun on oma pers.. siis maku, mahdoton sanoa mikä on toisen mielestä liian kova ääni. Mulla on hyvät stereot, niistä saa volaa lisää jos haluaa musiikkia kuunnella ja kyllä siellä kuulee keskustellakin jos ei hiirulaisen kanssa matkusta saas nähä mulla tulossa true dual putkisto corsan pöntön kopiolla, että mitä siitä lähtee ääntä, :W niin 3" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 saas nähä mulla tulossa true dual putkisto corsan pöntön kopiolla, että mitä siitä lähtee ääntä, :W niin 3" jos 95 niin uskoisin, että hyvin lähtee Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 jos 95 niin uskoisin, että hyvin lähtee no -99 tässä tapauksessa, :W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Mulla on yhdellä 3.5" putkella. Sit Spintechiltä löytyy alkuperäisen mallinen vaimentaja 3.5" tuuman sisääntulolla ja ulostulot on 3" tuumaset. Toi ehkä tulee helpommaks ja halvemmaks tehdä. Eikä pitäis ahistaa. Juuri näin. Ja niistä kaikkien haluamista stereo äänistä pääsee nauttimaan aina kun seisoo just siinä putkien välissä takapuskurissa kiinni. Eli ei koskaan. Mut hyvä se on että pääsee harrastamaan, ei siinä mitään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 että mitä siitä lähtee ääntä, :W Lahtee sita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Lahtee sita. uskon, :W Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 no -99 tässä tapauksessa, :W Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Sain tänään putket kasaan (ulostulot puutuu vielä). race catit ja 35 pitkät 18 leveet ja 12cm paksut läpivirtaus vaimentimet takana molemmin puolin ja ei ees pahat äänet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Minkä valmistajan osiin päädyit? Ei kai jäänyt sentään liian miedot saundit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 noi On ihan halppis tarvike pöntöt. Ei Taatusti oo liian hiljanen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts