Jump to content

SuurSaimaanSyysPicknic


Recommended Posts

Kirjoitettu

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=1&t=243046

 

 

Lappeenrannan Rauhassa rävähtää vielä näin syksyn kintaalla!

 

SuurSaimaanSyysPicknic nro1 järjestetään yhteistyössä Salpasafarien kanssa 8.9 Rauhan rannassa , upean Suursaimaan syleilyssä.

 

Varapäivä sateen sattuessa 15.9 eli seuraava lauantai.

 

Kaikki jenkkiautot tervetulleita , omat luokat rodeille , customeille , muskeli/ pony autoille ,parhaat palkitaan!

 

Sisäänpääsy kuljettajille ilmainen , kyydissätulijat / katsojat 5€.

 

Paikalla live musiikkia , oluen myynti , grillituotteita yms.

Kirjoitettu

Tulipa käytyä. Hienoja veehkeitä  ja ei kelikään ihan paska ollut.

Nippelit myyjä oli myös paikalla  m/. Rentoa syys meininkiä.

Tää tapahtuma on kuulemma ens vuonna uudestaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...