IrocRocks Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2012 http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=1&t=243046 Lappeenrannan Rauhassa rävähtää vielä näin syksyn kintaalla! SuurSaimaanSyysPicknic nro1 järjestetään yhteistyössä Salpasafarien kanssa 8.9 Rauhan rannassa , upean Suursaimaan syleilyssä. Varapäivä sateen sattuessa 15.9 eli seuraava lauantai. Kaikki jenkkiautot tervetulleita , omat luokat rodeille , customeille , muskeli/ pony autoille ,parhaat palkitaan! Sisäänpääsy kuljettajille ilmainen , kyydissätulijat / katsojat 5€. Paikalla live musiikkia , oluen myynti , grillituotteita yms.
z74 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Tulipa käytyä. Hienoja veehkeitä ja ei kelikään ihan paska ollut. Nippelit myyjä oli myös paikalla . Rentoa syys meininkiä. Tää tapahtuma on kuulemma ens vuonna uudestaan.
IrocRocks Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2012 Mukawat kemut oli juu... pää vielkii kipiä Muutamia kuvatuksia: http://s1169.photobucket.com/albums/r506/RedCamaro86/SuurSaimaanSyysPicnic%202012/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään