Teac Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kun tuo pokali on useille niin tärkeä niin miksei jaettaisi kaikille osallitujille heti sellainen ja ajettaisiin sen jälkeen? Ehkä siten saataisiin se hauskanpito ja leikkimieli mukaan kisoihin
TA350 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 No niin mielestäni eka hyvinkin kannatettava ehdotus tuli juhalta. Luokkia ei kyllä munkaan mielestä mitään hillittömästi kannata järkätä; vaparit, ahdetut(kemiallisesti/mekaanisesti) ja koko kisa brackettina. tosin ninku joku jo mainitti niin kaikille ekaks lusikka ja sitte ajamaan.....ja kaikilla oli niin mukavaaaaa, oi jospa KAIKKI ois ollu mukanaaaaaa...
Z-mo Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Luulisin ite ainakin, että mitä enemmän sääntöjä ja luokkia, niin sitä korkeempi kynnys on osallistua kisaan. Verrattuna siihen, että ei muuta ku radalle kypärä päähän ja ku valo vaihtuu niin hanaa. Jos tohon yhden kerran vuodessa järjestettävään kisaan kehitellään jotain oikeita luokkia ja sääntöjä, niin kyllä muuten kuihtuu koko kisa. Siellä ajaa sen jälkeen 3 ihmistä hampaat irvessä.
DC Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Pitääkö sitä joka v...n asiassa aina kilpailla.Joku tuolla vertaili jostain hiihtokilpailusta ja KYLLÄ,olen aina ollut koulun hiihtokilpailussa 2. viimeinen(paitsi kerran 4. viim.)ja hiihdin niin perkeleesti mutta välineet oli paskat...Kysynkin nyt sitten:mitä järkeä on kiihdytellä sutivilla katurenkailla jos tarkoitus on edetä mahd. nopeasti lähtöviivalta maaliin?? Varttimaililla olen käynyt jopa Bedford Blitzillä ja ajoin n.24,5s ajan ja hauskaa oli koko rahan edestä(ja se hauskuus kesti paljon pitempään kuin muilla...). Kesäisin on näitä "kadunmiehen kiihdytyspäiviä" ja ei siellä mitään palkintoja jaeta vaikka nopeimmat ajaa 10s aikoja.Ja kuten on jo kirjoitettu niin kisat on erikseen ja niistä saa palkintoja mutta moni kerholainen ei niissä kisoissa pärjää eikä ole valmis maksamaan osallistumismaksujakaan... PS.Jos joku "ahdettu kerholainen" joutuu joskus stripille kanssani ,niin lupaan ajaa vain just niin kovaa kuin Kamara kulkee.Ja slikseillä. Eli ei mitään asiaa mutta jyrkkä EI säännöille ja palkinnoille!!
Teac Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 ... Siellä ajaa sen jälkeen 3 ihmistä hampaat irvessä. No hampaat irvessä on tuntunut osa porukasta ajaneen nytkin, ainakin kirjoituksista päätellen...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Valaiskaa minua! Onko ainakin alkuperäinen tarkoitus ollut saada selville kerhon nopein auto ilman sen ihmeellisempiä sääntöjä? Itse en ole käynyt yhdessäkään kisassa,joten en tiedä onko sääntöjä ollut tai mitään sen kummempaa jakoakaan. Tulen ensi kesänä ajamaan noita ajoja ja henkilökohtaisesti mulle riittää kun tiedän mihin mun oma auto kulkee.Ja tarkoituksena olisi aina saada pikkasen parempi aika kun viimeksi on saanut. Tosin kun olen aloittelija niin toi kynnys lähteä ajamaan on aika korkea
T0ni Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Juu ei! Ikinä en o kisannu, enkä kisaa! (en oo radalla edes ajanu)Leikkimielistä kokeilemista sen sijaan voisin jopa joskus koittaa.. semmosta mitä saa sitten tuomaroida saunan lauteilla päivän päätteeksi.
forssi83 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Ei noihin skaboihin mitn sääntöjä tartte!!
pantera Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Samaa mielta , ei mitaan saantoja, kypara , vyot, leimapaperissa ja AJA Sitten leikkimielisyytta lisaa ja vaikka peruutuskilpailu eteenpain ajon vastapainoksi, siina suurinopeus helposti kostautuu
Moona Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Jos saman tien olis kerrottu et halutaan lisää luokkia niin ois ollu helpompi tää toteutus puoli . Ja toki jos on enemmän luokkia tulee sääntöjäkin lisää ... Itse ajan jos haluun tai huvittaa, oli luokkia paljon tai ei ! Siitä ei tarvii ottaa aiheeks tähän keskusteluun .
GTATL Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Jos saman tien olis kerrottu et halutaan lisää luokkia niin ois ollu helpompi tää toteutus puoli . Ja toki jos on enemmän luokkia tulee sääntöjäkin lisää ... Itse ajan jos haluun tai huvittaa, oli luokkia paljon tai ei ! Siitä ei tarvii ottaa aiheeks tähän keskusteluun . mun täytyy varmaan valaista vähän,kun kerran tuli sohaistua kusiaispesään. kilpailussa nähty(kalajoki) 2kpl autoa slikseillä ja yksi katuslikseillä. kaksi ahdettujen puolella ja yksi vapareissa. eli mitään kilpailua ei ollutkaan (jos ei lasketa ulkopuolisten autoja), luokkien voittajat oli jo selvillä ennen kisan alkua ja mitään bräkettiähän ei ollut, vaan pudotus kilpailu vaparit ja ahdetut samassa ryhmässä. äänestyksen ja kirjoituksien perusteella kaikki muut olivat ilmeisesti ajalemassa terveisiä, eli omaa aikaa.kyllä mä ymmärrän tämän hirveän vastustuksen koska jos luokat muodostetaan renkaiden perusteella nämä kaverit ajelevat todella pienessä ryhmässä. olen todella pahoillaan aloittamastani topikista, mutta enhän mä voinut arvata ettei (kisoissa) ollut kuin kolme kilpailijaa.
Guest pile Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 taitaa valtaosa vastustajista olla sellaisia jotka eivät olleet paikalla saati ajaneet. näinhän se suomessa menee "vastustan vaikka en asiasta mitään tietäisikään" ;D
Teac Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Paikalla olin mutten ajamassa vaan seuraamassa kisoja. Mielipiteeni olen antanut sen perusteella miten miellän tulevat osallistumiset kisoihin. Ja tämä kirjoittelu ei ainakaan mitenkään houkuttele kokeilemaan 1/4 mailin ajamista; naapuriradalla istuu kuski veren maku suussa ja irvistää pokaalin kuva silmissä Laitetaan jako vain selkeästi kahtia; tosi kisaajat ja omien rajojen kokeilijat. Kisaajille tiukat säännöt ja toinen ryhmä ajaa sitten vapaammin.
Moona Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2005 Kuten Nupa jo ilmoitti teemme säännöt ja uuden luokkajaon ennen seuraavaa kisaa . Ja niissä otamme huomioon jäsenten mielipiteet .
pekkaz Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 :'( tähän juttuun. Tämän hetkinen jako ja systeemi oli aivan loistava ja se mitä suurin osa on hakenutkin. Täysin riipumatta siitä mikä jaotus on laittaa joku aina enemmän rahaa ja menee kovempaa. Mikään uusi jako ei tule vähentäämään kitinän määrää, ei sitä oikeasti voi parantaa siihen tarkoitukseen mihin se on tehty. Ainoa mitä voi saada aikaan on lisätä nipotusta ja kynnystä osallistumiseen.
Msk383 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 Oma ääni on "ei". Pelkäämpä että mitä enemmän luokkia ja sääntöjä niin sitä vähemmän osallistujia mutta enemmän työtä järjestäjille sekä epäselvyyksiä. Käsittääkseni suurin osa on ollut tyytyväisiä nykyiseen, yksinkertaiseen ei-niin-vakavaan-luokitukseen yhtä tai kahta henkilöä lukuunottamatta. Ajakaa seuraavaksi vaikka bracketiä niin kaikilla on mahdollisuus voittaa se pysti ja antakaa viritettyjen pelien välittää kaikki voima tiehen kunnon renkailla. Itse en tule tietentahtoen hidastamaan omaa vauhtia ostamalla "sääntöjen" takia paskempia katuslicksejä. No, mulle aika sama koska itse en tule ajamaan kerhon kisoissa jo siksi ettei ponu ole "katulaillinen" oransseilla parkeilla. Saattaa joku vetää hernepussin nenäänsä ja sitähän me ei tahdota, eihän . Mutta aina löytyy joku nopeampi. Karu tosiasia eikä siihen auta sääntöjen lisääminen joten huvin vuoksi: keep it simple, stupid! FHRA:n kisoista löytyy varmaan luokka sääntöfriikeille.
juha Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2005 Eihä tuo säännöt tarkoita että tässä ruvetaan mitään kilpatalleja perustamaan . Hallitukselta on pyydetty säännöt kirjallisena millaisilla ehdoilla määritellään nopein ahdettu ja vapari esim. saako käyttää sliksejä jne. . Kukin ajaa vain tietääkseen kuinka auto kulkee ja siitä tuli ideana että ajettaisiin myös braket kilpailu jolloin et aja muita kuin omaa aikaasi vastaan et viereisellä radalla olevaa .
Senior Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2005 Äänestys lukittu. Korutonta kertomaa.... 3/4-osaa haluaa ajella huvikseen ; reilu 10 kpl kaipaa sääntöjä. Siis hallitus hommiin, kymmenet säännöt tarvittaneen. Ja saman verran ykköspalkintoja.
gmc63 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2005 Mä en tarvi palkintoja ja varmaan en koskaan saakkaan mut ::)mä tosiaan kannatan et pääsee kokeilee omaa autoa ja voittaa ittensä ;DVaikka vieressä olis mikä kilpuri tahansa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään