Jump to content

Hot Rod & Rock Show 27.-28.4.2013

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kurjia juttuja. Kuulin eilen että kaverin broidin -70 charger paloi tuhkaksi...ei hiljattain mutta kuitenkin uusi juttu mulle m-

Kirjoitettu

Hyvältä näytti clubin osasto kuten myös koko näyttely. Hyvin oli kalustoa paikalla myös harrasteparkissa. 2 genit loistivat kylläkin poissaolollaan,  Sellin taisi olla ainoa sekä sisällä että ulkona.

Perskeles, mun rotjo ois joutanu mutta ku sitä on takasin kotimaassa vasta maanantaina! Noh, ensi vuonna!

Kirjoitettu

Kiitos kaikille autontuojille ja päivystäjille sekä tietysti kaikille paikalla käyneille jäsenille ! Oli hieno viikonloppu !!

Kirjoitettu

Kiitoksia viikonlopusta, oli mahtava reissu. Tästä on hyvä lähtee tutustumaan kerhoon paremmin.

Kirjoitettu

Kiitos munkin puolesta kaikille autonsa tuoneille ja päivystäjille  :)

Ja iso kiitos Moonalle, joka teki suurimman työn koko homman järkkäämisessä  m/

Kirjoitettu

Saitti kiukuttelee mulle et "yksityinen kansio"  :'(

Ei siellä mitään rajotuksia enää ole päällä ja itekki pääsen kattelee ilman kirjautumista noita. Kokeileppas uudestaan vaan.

Kirjoitettu

Ei siellä mitään rajotuksia enää ole päällä ja itekki pääsen kattelee ilman kirjautumista noita. Kokeileppas uudestaan vaan.

Toimi!  m/

Kirjoitettu

Tuli tosiaan kanssa kävästyä ja kerhon osastollakin tuli kahvit käytyä nauttimassa  , hyvin oli osasto rakennettu ja hattua täytyy nostaa puuhamiehille/naisille  että tähänkin näyttelyyn jaksetaan osallistua.  m/

• 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...