Jump to content

Kesämeet 2013

juha

Recommended Posts

me saatiin palkinto pitkästä matkasta 358km riitti tällä kertaa ja Aila sai kakkospystin mingolfista.

vartti mahollisuus tai 1/8 mut kumminki sato pois ni ei päässy kokeilemaan meneeks toi mihkää mut parannettiin maailmaa senkin edestä :D

Palkinnot :

Pisin matka : Mikke

Mini golf : 1. Ilku 2. Aila 3. Timo

Matalin auto : Moona ja Juha

Korkein auto : Chonder

Sekä miesten että naisten mielestä hienoin auto kuului Chonderille

Onnittelut voittajille ! Ilkun pysti löytyy Timo luota =)

Kiitos järjestäjille!

Mukava meetti, vaikka sade hiukan kiusas. Mutta illalla lämpöä piisas ja konjakkia riitti.

Lisäilen huomen muutamat kuvat.

Jos auto ei toimi, niin onneksi voi aina urheilla. Minigolf on kiva laji.  :D Kyllä oli mukava käydä Kalliojärvellä ja tavata mukavaa porukkaa. Kiitokset kerholle!  m/

Prkl mä nukuin sunnuntaina 11 asti ja kuski 12 asti 12:30 ei ollu ku Hanski enää koko prkeleen alueella???

Aamuvirkkuja siis aikalailla iso liuta. Limbot autojen ryhmäkuvat yms piti olla 10-13 mut nopsaa oli kaikki häipyny.

Sinne jäi autojen ryhmäkuva, minigolftulos (lappu edelleen mulla), autojen limbokisa ja kaikki

Ilkua en tainnu edes nähdä koko viikonloppuna ja Hanskin autoa ei tullu vielä ennen sunnuntaita katteltua,

joka seki jäi siis näkemättä.

Yks mun ottama kuva näkyi tuola olevan, mutta tietysti en itte osunu tänne laitettuihin kuviin niinku ei mun autokaan :'(

Kaikenkaikkiaan hieno ryyppyreissuksi, mutta miitingiksi kaikki meni liian nopeesti ja suurinosa täysin sivusuun!

Luojan kiitos ei ollu pidempi matka lähtee tonne :-\

Monella oli pitkä matka ja siksi halu lähteä kotiinpäin ajoissa , niin lähdettiin sit kun hommat oli selvät eikä teitä näkynyt .

Harmillista että sinulle jäi huono mieli tapahtumasta . Olisi pitänyt vaihtaa puhelinnumeroja jotta olisi ollut helpompi informoida

muuttuneista aikatauluista yms kun ette yöpyneet alueella .

Pahoitteluni !!

Ilkua en tainnu edes nähdä koko viikonloppuna ja Hanskin autoa ei tullu vielä ennen sunnuntaita katteltua,

joka seki jäi siis näkemättä.

Et varmaan nähnyt, koska olin Kalliojärvellä vain perjantaina.  ;)

Monella oli pitkä matka ja siksi halu lähteä kotiinpäin ajoissa , niin lähdettiin sit kun hommat oli selvät eikä teitä näkynyt .

Harmillista että sinulle jäi huono mieli tapahtumasta . Olisi pitänyt vaihtaa puhelinnumeroja jotta olisi ollut helpompi informoida

muuttuneista aikatauluista yms kun ette yöpyneet alueella .

Pahoitteluni !!

Ei jääny huono maku hauskaahan sielä, mutta "autoharrastusjutut/kilpailut" meni täysin ohi, kun ei sinne

kiihdytteleenkään päässy. Noh ehkä seuraavalla kerralla juon vähä vähempi ja nukun paikanpäällä käyttäen

herätyskelloa varmuudeksi tunnin ennen aikatauluja ;D

Et varmaan nähnyt, koska olin Kalliojärvellä vain perjantaina.  ;)

Olin mäki illalla sielä, mut toi aluekkin on kyllä liian sekava, vaikka tunnen paikan jotenkuten

niin sielä oli silti prkeleen hankala löytää ketään aluksi. Lopuksi suurinosa retkotettiin iltasin

parin eri mökin edustalla, eli täysin ulkopuolisilta piilossa ihan perällä.

Lopuksi suurinosa retkotettiin iltasin

parin eri mökin edustalla, eli täysin ulkopuolisilta piilossa ihan perällä.

ei ollu ajokuntoo ni ei jaksanu lähtee pitemmälle ku päivän aikana kerkes narujen kans kävellä riittävästi et pelkäsin sen menevän kuntoiluks :D kyl se yleensä on mölinästä kuulunu mihin porukka on kerääntyny :D tosin tälkertaa ei tullu valitusta meille asti kananaamareilta...

Huh huh edelleen  ;D

Mun ryyppykaveri on varmaan samaa mieltä, sä olikki ainoo joka ei ollu näkemäs sen kuntoa,

kun olit itte "päikkäreillä"  :W ;D