Jump to content

Vantaan Cruising...

zodiack

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ai niin se on tällä viikolla ja mulla perjantaina iltavuoro 21:45 asti. >:(

Täytyy yrittää vaihtaa. Illalla ei voi myöhään olla kun lauantai aamuna lähtö jyväskylään.

Kirjoitettu

kylläkyllä! Tosin lauantaina seiskaks duuniin niin ei voi yötä myöten roikkua  m-

Kirjoitettu

kylläkyllä! Tosin lauantaina seiskaks duuniin niin ei voi yötä myöten roikkua  m-

sama homma.. mutta kyllä mä ajattelin lähtee kehätielle saalistaa perjantai iltana  ;D \m liemet täytyy hakea vielä huomenna "ahtimeen" :W

Kirjoitettu

sama homma.. mutta kyllä mä ajattelin lähtee kehätielle saalistaa perjantai iltana  ;D \m liemet täytyy hakea vielä huomenna "ahtimeen" :W

kuullostaa hyvältä! Täällä ei valitettavasti oo yhtään metsästyskelpoista laitetta liikenteessä, muutoin liittyisin seuraan :D Camarolla kuitenkin paikalla mutta tällä kertaa ihan vakiolla :D

Kirjoitettu

Voi prkl, nytten povataan auringon sijasta kaatosadetta illaksi  >:(

Kirjoitettu

Käytiin ja oli kalustoo kiitettävästi... Useita F-bodyja ja yhden mustan firebirdin kuskin kanssa vaihdoin pari sanaa. Bändi ja kaikki... tullaan toistekkin  m/

Kirjoitettu

Ajoin mesellä ohi 22:10...mitä vittua ne skoudet siellä teki??

2partioo paikan päällä ja 1 tiksissä.

Kirjoitettu

sama homma.. mutta kyllä mä ajattelin lähtee kehätielle saalistaa perjantai iltana  ;D

Ei tainnut tulla saalista?

Itse ainakaan en saanut mitään rähinää siellä aikaan vaikka koitin kyttäillä puoli iltaa lähiväylillä.  :(

Kuulin isoilta pojilta että kotimatkalla kuulemma jonkun turhautuneen kuskin nopeusmittari näytti 270  :W

Ajoin mesellä ohi 22:10...mitä vittua ne skoudet siellä teki??

2partioo paikan päällä ja 1 tiksissä.

Pistivät auton poikittain tielle niin että ohi ei päässyt...

Kirjoitettu

Olihan porukkaa, itsekkin poistuin paikalta kun pollarit katkas tien...

Kirjoitettu

Joo aika reilusti oli väkeä..vaikka tulin vasta 21.30 jälkeen pelipaikoille. Lähdin jatkaa muuttoa vielä puolenyön aikaan ja nyt duunissa ihan pikku väsymys  ;D

• 1 month later...
Kirjoitettu

Sataa kuitenkin m-

Tuolla asenteella varmasti  ;) Foreca lupaa aurinko ja poutaa illaksi  m/
  • 4 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...