Joppe Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Talven aikana pitäisi laittaa Camarosta jarrut uusiksi ja oikein perusteellisesti. Wilwood ja Baer ovat varmasti jarrujen kuninkaita, mutta löytyykö joitain muita vaihtoehtoja ts. vähän edullisempia. Vai onko tässäkin niin, että köyhän on ostettava parasta ja kalleinta jos hyvää aikoo saada . Miten olette jarrujanne parantaneet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-28 Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Brembo . Laitoin pelkät laikat, kun orggikset meni kieroon. On hyvät, eikä maksa edes omaisuuksia USA:ssa. Mulle riittää ainakin nuo toistaiseksi. Seuraava päivitys vois olla 6-mäntäset Wilwoodit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Meinasin itsekin tehdä jotain noille etujarruille talvella. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että laitan vakiot LS1:n jarrut. Tuollaista swappia on kehuttu jenkkisivuilla, mm täällä: http://tinyurl.com/af6zl. Homma ei maksa ebayn käytetyistä osista tehtynä paljoa: http://tinyurl.com/dqhew Link to comment Share on other sites More sharing options...
peep Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Edullisin olisi vaihtaa LS1 jarrut ja ne myös riittä niin kadulle kun kovempaan ajoon. Jenkeissa hyvin suosittu vaihto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-28 Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Edullisin olisi vaihtaa LS1 jarrut ja ne myös riittä niin kadulle kun kovempaan ajoon. Jenkeissa hyvin suosittu vaihto. Voipi olla OK, mutta itse en käyttäs orggis LS1 levyjä, koska ne menee aikas nopeasti kieroksi (mulla meni jossakin 20-30k mailin kohilla). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Wilwoodit on kyllä kalliimmat ostaa sekä huoltaa. Kuitenkin taitaa olla noin 1":n isommat vs LS1:n ja se keveys olis tuossa jousittamattomassa painossa kova sana.Hienonäkösetkin vielä. Joutuu tollaset jossain vaiheessa investoimaan. Sain noi vakiot LT1:n jarrut häviämään vaikka on Hawkin palat. Eli ei riittävät mun ajoon ääritilanteissa.Jos jarruttaa yli 200 vauhdista vauhdin pois muutaman kerran niin ei ole jarruja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joppe Posted September 14, 2005 Author Share Posted September 14, 2005 Mahtuuko Wilwoodit 16" vanteen sisään? Levyn koko on jo 13". En löytänyt tuolta http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/03/index.asp mainintaa asiasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Mahtuuko Wilwoodit 16" vanteen sisään? Levyn koko on jo 13". En löytänyt tuolta http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/03/index.asp mainintaa asiasta. 13" jarrut vaatii min. 17" vanteet. SSBC myös yksi vaihtoehto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaekx Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Jos itsellä olisi tuo päivitys edessä, niin laittaisin todennäköisesti nuo LS1:n jarrut. Varmasti kokonaistaloudellisin ratkaisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
5,7 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 mutta minkähintaiset nuo vaihtoehdot on esim tuo wilwoodin setti? tuleeko pelkät etu jarrut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joppe Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Wilwoodin setti kustantaa noin 1300€ RP:stä. On pelkkä etupään sarja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Jousittamatton paino on ajo-ominaisuuksien tappaja. Ma laitoin aikoinaan panteraan eteen Wilwoodin Superliten billetit ja Dynalite Billetit taakse, edessa on 48 vane superspeedway laikat ja takana ultralite 32 vane jaahdytetyt Painonsaasto oli yhteensa 32kg, eli PALJON, Vaikutuksen alustan toimintaan huomasi heti,, niin ja jarrutusteho on kuin toiselta planeetalta. Jos aikoo kayda radalla, on isoista jarruista kovin vahan hyotya jos jaahdytys ei pelaa, ilmaa jarruille pitaa saada ,muuten neste kiehuu ja polkimesta tulee kumia. Wilwoodin kamoihin voi rakentaa esim nesteen kierron etta joka polkasulla tulee " tuoretta " nestetta puristimeen,. Wilwoodissa on mielestani hyva hinta-laatusuhde, , kannattaa tosiaan katsoo painoa yhtapaljoon kuin kokoa jarruja valittaessa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Sain vihiä tällaisesta sivusta jossa olis parannusta jarruihin. Aika mielenkiintoinen ja varteen otettava vaihtoehto. http://www.umiperformance.com/c5conv.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 tuollahan näyttais olevan hyvä valikoima alustan jäykisteosiakin :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Sain vihiä tällaisesta sivusta jossa olis parannusta jarruihin. Aika mielenkiintoinen ja varteen otettava vaihtoehto. http://www.umiperformance.com/c5conv.aspx Meinaatkos tuolta tilailla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Nyt selvittelin C5:n jarrujakin.Täydelliset satulat 295 OVH(Metro)Levyt 159.90OVH(metro). Minusta ei ollenkaan pahan hintaiset kun kyseessä on kuitenkin 13" jarrut. Levyt tosin voisi parannella johonkin kevyeen ja hyvään.Nii ja halpaan Voisi jopa toteuttaa :PTutkin ja mietin vielä....Todnäk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Camarotti Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Yli miljoonan ajetun kilometrin kokemuksella voin sanoa että jarru on vauhdin pahin vihollinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Minä tykkäisin välillä painasta jarrua.Kun on 300 vauhtia ponussa ja edellä eläkeläis mummo päättää jäädä tavamaan harmaakaihdin kanssa osoitekylttiä. Mutta olenkin poikkeus. :'(Tykkään jarrutella "joskus". Samoiten noi hekka-autot tulee joskus vastaan ilman pakkivaloja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Camarotti Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 .Kun on 300 vauhtia ponussa On sulla kovakulkuinen Ponu.Millä myyt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Nii ja EN myy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peep Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 BAER'in jarruista vielä. Siltä ne näyttä n. 5-6 ratapäivän jälkeen. Myös toinen levy on täynnä hiuspieniä halkemia. Ja ne ei ole saanut vettä kuumana ja olen aina jäähdytelyt viimeisen kierroksen. Seuraavaksi koetan cross-drilled ja slotted levyjä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Nyt selvittelin C5:n jarrujakin.Täydelliset satulat 295 OVH(Metro)Levyt 159.90OVH(metro). Minusta ei ollenkaan pahan hintaiset kun kyseessä on kuitenkin 13" jarrut. Ei noi C5 jarrukamat esim. ebayssäkään ihan hirveitä maksa... Z06 etusatulat lähtee alle $200, käytettyinä saa $100/pari. Levyt ei myöskään ihan hirveesti maksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Ei noi C5 jarrukamat esim. ebayssäkään ihan hirveitä maksa... Z06 etusatulat lähtee alle $200, käytettyinä saa $100/pari. Levyt ei myöskään ihan hirveesti maksa. Joo ja viestin noiden myyjien kaa ja lähettävät tännekin osat.Sieltä löytyi satuloille vielä paremmat kiinitys raudat ja hinta 71€ nyt tulee kaupat.IF I 'M WINNER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Joo ja satulat etu+taka painaa vain 17lbs ei paha. Nii kun siellä yks myy käytettyjä sarjana ja ei suostu jättämään pois takasatuloita vaikka maksaisin saman hinnan Kiva huomata ,että melkein kaikki lähettää Suomeen kuitenkin vaikka ilmoittavat etteivät lähettele kuin USA:ssa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Nii ja jos ottaa keraamiset palat n.300$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now