Jump to content

Kännykän OBD-softat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Yks paikka mistä näkee painon on katsastuksen iskaritesti. Kone näyttää painon ennen tärytystä.

Mun ponu oli viime leimalla 1660kg. Ei tainnu olla tankki ihan täys ja pienehkö katsastaja. Camarot on ehkä vähän kevyempiä.

Konttoreilla on yleensä vaakalätkätkin.

Toinen on käydä nätisti kyselemässä soramontuilta/tehtailta yms. josko sais ajaa vaakan yli.

Oulussa on kaatopaikalle mennessä vaaka, kävin siellä.
Kirjoitettu

Mukaviahan noi softat on uudempiin obd2 autoihin saa monenlaista tehonmittaus softaa mutta näihin obd1 peleihin ei taida olla muuta vaihtoaehtoa kuin oikea dyno...

Kirjoitettu

Kyl siin mun kännysoftassa on se hp saatavilla mut toimii oudosti vauhdin mukaan eli kun ajaa hiljaa niin on pienempi ja kun lujempaa niin suurempi hp määrä eli seuraa koko ajan noit tehoja  :o :o ???

Kirjoitettu

Kyl siin mun kännysoftassa on se hp saatavilla mut toimii oudosti vauhdin mukaan eli kun ajaa hiljaa niin on pienempi ja kun lujempaa niin suurempi hp määrä eli seuraa koko ajan noit tehoja  :o :o ???

Öööö... kyllähän hiljaa ajaessa vähempi tehoja tarvii auton liikuttamiseen... ja tehokäyrähän muuttuu kierrosten mukaan.

Vähän hankalia katottavia mitkä ei muista max-arvoa. Itekin laitoin kännykän vain mittaristoon nojaamaan jotta näkee lukemat koko ajan. Omenalle on ainakin Dynochart mikä piirtää käyrän mutta en oo kerenny kunnolla testaamaan.

Mukaviahan noi softat on uudempiin obd2 autoihin saa monenlaista tehonmittaus softaa mutta näihin obd1 peleihin ei taida olla muuta vaihtoaehtoa kuin oikea dyno...

Löytyskö netistä valmista laskuria mikä laskis tehot esim. maffin arvoista? Sitten vaan tietokoneella lokia ottamaan...

Löysin pikaisella kooklettamisella tämmösen http://www.1728.org/mtrair.htm

Kirjoitettu

Joo tostakin pystyy jotain dataa saamaan täytyy vaan opetella noi valikot  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...