F350 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Yks paikka mistä näkee painon on katsastuksen iskaritesti. Kone näyttää painon ennen tärytystä. Mun ponu oli viime leimalla 1660kg. Ei tainnu olla tankki ihan täys ja pienehkö katsastaja. Camarot on ehkä vähän kevyempiä. Konttoreilla on yleensä vaakalätkätkin. Toinen on käydä nätisti kyselemässä soramontuilta/tehtailta yms. josko sais ajaa vaakan yli. Oulussa on kaatopaikalle mennessä vaaka, kävin siellä.
CamKin Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Mukaviahan noi softat on uudempiin obd2 autoihin saa monenlaista tehonmittaus softaa mutta näihin obd1 peleihin ei taida olla muuta vaihtoaehtoa kuin oikea dyno...
gmc63 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kyl siin mun kännysoftassa on se hp saatavilla mut toimii oudosti vauhdin mukaan eli kun ajaa hiljaa niin on pienempi ja kun lujempaa niin suurempi hp määrä eli seuraa koko ajan noit tehoja :o
TransNAM Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kyl siin mun kännysoftassa on se hp saatavilla mut toimii oudosti vauhdin mukaan eli kun ajaa hiljaa niin on pienempi ja kun lujempaa niin suurempi hp määrä eli seuraa koko ajan noit tehoja :o Öööö... kyllähän hiljaa ajaessa vähempi tehoja tarvii auton liikuttamiseen... ja tehokäyrähän muuttuu kierrosten mukaan. Vähän hankalia katottavia mitkä ei muista max-arvoa. Itekin laitoin kännykän vain mittaristoon nojaamaan jotta näkee lukemat koko ajan. Omenalle on ainakin Dynochart mikä piirtää käyrän mutta en oo kerenny kunnolla testaamaan. Mukaviahan noi softat on uudempiin obd2 autoihin saa monenlaista tehonmittaus softaa mutta näihin obd1 peleihin ei taida olla muuta vaihtoaehtoa kuin oikea dyno... Löytyskö netistä valmista laskuria mikä laskis tehot esim. maffin arvoista? Sitten vaan tietokoneella lokia ottamaan... Löysin pikaisella kooklettamisella tämmösen http://www.1728.org/mtrair.htm
gmc63 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2015 Joo tostakin pystyy jotain dataa saamaan täytyy vaan opetella noi valikot
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään