Jump to content

Vanhoja kysymyksiä sivuten

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisiko jollakin virtaa valistaa vähän noista v-laatikoista. Kattelin täältä forumilta,mut jos joku vois laittaa pähkinänkuoressa.  Noissa sähkö-ohjatuista on kuulunu,jopa mun korviin kaikenlaisia ikävyyksiä.

Se th 700 on mullekkin tuttu jossain mielin ja vissiinkin kestävä. Olikos kutosissa tuo t5=manuaali.

Ja yleensäkkin vissiin manuaali on kestävempi? :o

Kirjoitettu

Olisiko jollakin virtaa valistaa vähän noista v-laatikoista. Kattelin täältä forumilta,mut jos joku vois laittaa pähkinänkuoressa.  Noissa sähkö-ohjatuista on kuulunu,jopa mun korviin kaikenlaisia ikävyyksiä.

Se th 700 on mullekkin tuttu jossain mielin ja vissiinkin kestävä. Olikos kutosissa tuo t5=manuaali.

Ja yleensäkkin vissiin manuaali on kestävempi? :o

4L60E on se automaatti. Kehitelty ja paranneltu tuosta TH700 tomaatista. 4L60E on se kestävämpi noista kahdesta, suunniteltu kuitenkin tehokkaampien moottorien yhteyteen mitä vanhempi TH700.

4genien kutoskoneissa manuaalivaihteisto on T5, 5 pykäläinen manuaali. Kasikoneisiin tulee Tremecin valmistama T56, 6 pykäläinen manuaali.

T56:lla on se kovin haluttavuus... Ja syystäkin.

Kirjoitettu

Mut eikös noissa 4l60E sähkölootissa ole ollut melko paljon"kallista" vaivaa??  :-\ Elikkäs,tuota 4l60e on lt1 ja ls1 jatkeena ja sit on nuo manu lootat v6 t5 ja t56 kasissa? Mikä laatikko noissa v6:ssa on automaattina.

Kirjoitettu

Sama automaatti kutosissakin.

En kyllä pitäis tota automaattia mitenkään erikoisen herkkänä. Vanhoja ritsojahan ne kaikki on joten ennemmin tai myöhemmin se laukeaa, ja jopa vakio moottoreista löytyy sen verran ruutia ja vääntöä, että aika moni sen aikainen automaattiloota on polvillaan ja äkkiä. Ja jenkkiautomaatin korjaaminen on edelleenkin ilmaista, kun lähetään vertaamaan Audin, Bemarin tai Mesen automaatteihin.

Kirjoitettu

Sama automaatti kutosissakin.

Näissähän tulee sitten sovitusongelmia, eli 6 ja 8 koneisen laatikot eivät sovi keskenään (60ast v vs 90 ast)

Kirjoitettu

Ja jenkkiautomaatin korjaaminen on edelleenkin ilmaista, kun lähetään vertaamaan Audin, Bemarin tai Mesen automaatteihin.

mun mesen lootalla on vedetty 722tkm ja toimii edelleen.. sorry offtopic..

Kirjoitettu

Kova juttu jos on ilman avausta pelittänyt noin pitkään. Toisaalta keulilla ei varmaan oo 275-350hv ja 450-550nm konetta...

Kirjoitettu

mulla 139tkm ja pientä laittoo oli  ;D

Kirjoitettu

Kova juttu jos on ilman avausta pelittänyt noin pitkään. Toisaalta keulilla ei varmaan oo 275-350hv ja 450-550nm konetta...

ei taida tosta 200cdi koneesta ihan noin paljoo irrota.. ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...