pate Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 mutta eikös kuitenkin ollut niin että pakosarjoille ei ilma pumppu pumppaa ilmaa enää kuumana vain kun kone on kylmä?
Teac Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Kuten jo aiemmin kirjoitin 20-60kPa:n alueella sekä alle 100km/h nopeuksilla ilma menee pakosarjaan (ainakin 1227730 boksilla).
Guest Konekolli Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 eli kun aikansa tavas teidän viisaampien juttuja.. olenko oikeen ymmärtänyt et kun etsin peltisarjaa lt-1 -94 koneeseen en tarvitse noita ilmaputkia?? ja muutenkin voi "siivota" koneen noista letkuista ja kun vielä muistaa leimalle katin laittaa niin ei ole elämässä sen kummempia huolia
F-Body Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 Millä toi katalysaattorille menevä putki kannattais korvata? siis se ilmaputki.. oma Metallinen putki vääntynyt ja haluaisin jonku joustavamman tilalle. Itse valmistin kupariputkesta johon juotin T-haaran molemmille kateille. Helppo taivutella ja työstää.
-vellu Posted August 16, 2006 Posted August 16, 2006 eli kun aikansa tavas teidän viisaampien juttuja.. olenko oikeen ymmärtänyt et kun etsin peltisarjaa lt-1 -94 koneeseen en tarvitse noita ilmaputkia?? ja muutenkin voi "siivota" koneen noista letkuista ja kun vielä muistaa leimalle katin laittaa niin ei ole elämässä sen kummempia huolia No noin kai sen voi tulkita Mulla on kuitenkin kaikki saastelaitteet kiinni ja tehot otetaan sitten jollain muulla. Tosin tuo mun konehuone on kyllä aikamoinen letkuhelvetti... http://www.transam.fi/images/2006-07-11%20Trans%20Am%20konehuone.jpg
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now