Jump to content

GTA, GTO, TTA ja Z28 Tuunausta


Recommended Posts

Posted

;D

Olen muuten jo muutaman vuoden haikaillut Manta-B peraan ja kun jostain loytais kohtuu hintaisen suomipaperillisen kopan vaikka ilman tekniikkaa niin vois vaikka istuttaa yhden ylimaaraisen LS2 keulille :W

Oletko muuten sama kaveri joka osti  Kokkolasta ,Määttälältä Lotus Omega<-Omega 3000 korivaihto auton joskus vuonna nakki?

Osmolla ja ismolla oli niitä muistaakseni 3kpl

Posted

Ja loppupelissa noilla ei ole juuri mitaan merkitysta kun ne on aivan liian vahan ton painoiselle korille ;D

 

Amen! Kyllä sellanen 350hv on aivan ehdoton minimi. Mieluusti kyllä yli 4...

Posted

Oletko muuten sama kaveri joka osti  Kokkolasta ,Määttälältä Lotus Omega<-Omega 3000 korivaihto auton joskus vuonna nakki?

Osmolla ja ismolla oli niitä muistaakseni 3kpl

Juu. Kyllä se meille tuli sekin mutta välikäden kautta. Kävin poikien luona silloin kun kaikki kolme olivat päreinä hallissa. Sen auton myin välillä Saksaankin ja sitten takas mun frendille.

Tossa kyseinen kiesi pihallani ennen Saksaan menoo.

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Opel/Omega/Omega%20A/Lotus%20Omega/P4110136.JPG/_bigthumb.jpg

 

Ja mitatut powerit vuonna yks ja kaks.

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Opel/Omega/Omega%20A/Lotus%20Omega/Lotus%20Omega%20Power.JPG/_bigthumb.jpg

 

Nyt tossa liekkirenkaat, Kansiset kansi, isommat keraamiset ahtimet ym. Voimat 600-700hv ahdoista riippuen  \m/

 

Ja tuossa se kiesi sai uuden värjäyksen

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Opel/Omega/Omega%20A/Lotus%20Omega/P1231311.JPG/_bigthumb.jpg

 

Ja tässä kuva Määttälän tallista sillon just kun ne oli tulleet

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Opel/Omega/Omega%20A/Lotus%20Omega/Lotus%20Omegat%20Kokkolassa.jpg/_bigthumb.jpg

 

Ja tässä tyttäreni päästelee menee Motoparkin radalla 15 vuotiaana: http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=mGWpBsEEtw0

 

Muita Lotari kuviani:

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot+Cars/Opel/Omega/Omega+A/Lotus+Omega/

Posted

Huhhu toisilla on millä mällätä ja missä niitä säilyttää :o

Pitää mennä taas kuivaan suupielet ja... :W

Posted

Huhhu toisilla on millä mällätä ja missä niitä säilyttää :o

Pitää mennä taas kuivaan suupielet ja... :W

 

komppaan..

Posted

komppaan..

 

niinpä  :-[

 

kun olis omaa hallitilaa ym niin vois pikkuhiljaa ostaa jotain  :W

Posted

niinpä  :-[

 

kun olis omaa hallitilaa ym niin vois pikkuhiljaa ostaa jotain  :W

Oon joskus 90 luvun lopulla käynyt Bitterin laanilla ja sillä oli kokonainen KYLÄ sen leluja varten  ;D  (oli jopa oma harjoitus EK) ja ooppelin raatoo metsät täynnä  ;D 
Posted

Oon joskus 90 luvun lopulla käynyt Bitterin laanilla ja sillä oli kokonainen KYLÄ sen leluja varten  ;D  (oli jopa oma harjoitus EK) ja ooppelin raatoo metsät täynnä  ;D

 

m/ m/ m/ m/

Posted

Nämähän ei tietenkään liity mitenkään otsikkoon, mutta selittäköön ken osaa.

ascona_RGT_868_Large.thumb.jpg.a7e045924f7e665b5596e3a0c0732b37.jpg

Posted

En tunnusta tietäväni mitään edellisen kuvan kullanvärisestä Mantasta...

kadett_city_RGT_878_Large.thumb.jpg.99fe693d2406e6bdca5e978cb6bf955b.jpg

Posted

Nämähän ei tietenkään liity mitenkään otsikkoon, mutta selittäköön ken osaa.

Empä osaa selittää kun en enää muista noita paikkoja. Varmaan mun pitäs jotain tietää  :P

Missäs noi on kuvattu ja varsinkin tuo Ascona kuva ja vuosi ?

 

Tässä sit tuoreempaa ja meidän nuori pimu ekaa kertaa asconan ruorissa ja tolla radalla. Jutta on hyvä kun sitä ei jännitä  m/

Me muut tehtiin toi kiusalla  ;D

 

 

Kadett kuvia: http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot+Cars/Opel/Opel+Kadett/Kadett+C/Oma+City/

Posted

Niittykumpu ja Tapiolan UA:n uusien kerhotilojen tuparit 5.4.1997.

Posted

Kaaret tuli tilattua. Kuulemma levittävät 105mm per puoli. Eli pitäs mahtuu rinkulat pyörii kun vain sattuis kaaren pyöreys sopivaks.

Paha puhelimessa saada omaan päähän noitten muoto. Käy tai saa käymään tai sit ei ollenkaan  :)

Olka-akselit ja alatukivarret kans modauksen alla. BC alusta jo paikoillaan. Luultavasti etukelkassa siirrän alatukivarren kiinnityspisteitä ulospäin.

Renkaat sais kääntyy vähintäin näin kuten 2 gen Camarossa Viitalalla

http://nikon.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/2011/ACS%202011/DSC_0157..jpg/_smaller.jpg

 

Tässä poijaat hieman muokkaa mersun etuakselistoo  m/

http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=10384.0

 

Ja tässä Pihlavan 3 gen trans amin etuakselistoo

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1504165_690420694322978_1900180056_o.jpg

 

Oma Pontiac

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/GTO/Drift%20GTO/Pontiac%20GTO%20Steering.JPG/_bigthumb.jpg

 

http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/GTO/Drift%20GTO/BC%20suspension%20GTO%20Pontiac.JPG/_bigthumb.jpg

 

Uudemmissa jo siro koiranluu alatukivarsi joka ei kääntyvyyttä enää haittaa.

Posted

No kai se yks riittää ja tossa just tarvittavat osat kans kärvähtäneet. Onneks oma paljon lievemmin vammanen. Autoni nyt Lake Wortissa ja pitäis tulla mulle paremmat kuvat vaurioista.

 

Posted

No kai se yks riittää ja tossa just tarvittavat osat kans kärvähtäneet. Onneks oma paljon lievemmin vammanen. Autoni nyt Lake Wortissa ja pitäis tulla mulle paremmat kuvat vaurioista.

Onko se Harrilla?

Posted

Ei oo. Yhessä tarhassa noiden muiden mun ropposten kanssa. Se viininpunanen Lincolni harrin pihassa on mun  ::)

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...