peltzi80 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Facebook herättää kiivasta keskustelua. Keskustelu käy kuumana asian vierestä toisella Boordilla joten jatketaan sitä täällä. Eli kumpaa mieltä sinä olet?
letkume Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 "you're the product" Itse ainakin karsastan kaikenlaista mainontaa ja asioihini tuppautumista, että en vapaaehtoisesti ainakaan käytä moisia "palveluja". Tästähän oli tarinakin, en juuri muista miten se meni.. Siat elelivät onnellisena sikalassa. Sika toteaa toiselle, "Kyllä meillä täällä on hyvin asiat. Aina on ruokaa kun on nälkä, aina on lämmin ja pskat pestään säännöllisesti. Jos tulee kipeäksi niin outo kaksijalkainen sika hommaa paikalle toisen joka hoitaa kuntoon. Ei paljon paremmin voisi olla.."
Ilku Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Ite pyörin sielä aikani kuluksi. Ihminen pärjää kyllä ilmankin sitä. Todellisuus hämärtyy...
letkume Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 ..aikani kuluksi.. Itsellä ei ole kyllä ikinä ollut ongelmia saada aika kulumaan..
GTATL Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Ainakin mulle on ollut erittain hyva yhteydenpito valine sukulaisiin Suomessa ja keikoilla perheeseen. Ymmarran hyvin jos ei halua muiden (joihin ei halua pitaa yhteytta) tietavan itsestaan yhtaan mitaan niin kannattaa pysya pois naamakirjasta. Naamakirjan kautta olen ollut yhteydessa sukulaisiin Ruotsissa joihin muuten tuskin olisin koskaan ollut missaan yhteydessa. Jokainen tallailee tavallaan, jos naamakirja arsyttaa pysy pois ja mita se sulle kuuluu jos siella on joku muu
Mopo305 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 ...joo, en oo kertaakaan käyny, enkä käy.
TexFinn Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 EVVK Eli en ole mukana, enka usko etta menenkaan. Jatan ne hommat muille.
Puuhis Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Facetan jokapäivä ja se on ihan jees
Chevy Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 ...kersojen homma. jep,siirtyivät messengeristä
pantera Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 sukkerperin akan, pojan viheliäinen keksintö jolla urkitaan ihimisten asiat
Arveccio Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Päivittäin käyn pläräilemässä. Urkkijat urkkii ilman naamakirjaakin. Idea on hyvä mutta ne muutamat kaiken raportoijat vähän rasittaa. Joidenkin kohdalla urkintaa ei edes tarvita kun tuputtavat kaikki tekemisensä ihan pyytämättäkin.
The Retro Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 samoilla linjoilla ku GTATL.. ja Puuhis.. ja Arveccio..
TexFinn Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2014 Ei mua itse asiassa tuo feispuukin urkinta sen kummemmin kyrsi. Urkkiihan se kuuklekin ihan tarpeeksi. LinkedIn riittaa mulle.
letkume Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 ..niin voivoi ja lämmin leipä Pahoittelut, jos tulee vittuiluna.. Tällaiset voisi perustella fiksumminkin, esim. "Arvonnan tavoite on lisätä tietoisuutta tapahtumasta. Olemme valinneet kanavaksi Facebookin, koska sitä kautta saavutamme suurimman yleisön."
Johnny Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Käytän. Se urkkii just sen verran mitä haluat kertoa. Uskomattoman määrän tietoa saa jo ihan tämänkin foorumin selaajista. Tää on nykyaikaa. Mun foliohattuni on valmiina, mites muilla?
Mörkö Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kyllähän tuolla Lärväkirjassa tulee roikuttua.
Puuhis Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Aina kirjautuneena kun kotosalla ja tarvii päivälläkin kurkkia kännykästä jutut Monia hyviä ryhmiä siellä on,kuten raskaankaluston ratsiaseuranta = voi kiertään ettei saa sakkoja
peltzi80 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2014 Pahoittelut, jos tulee vittuiluna.. Tällaiset voisi perustella fiksumminkin, esim. "Arvonnan tavoite on lisätä tietoisuutta tapahtumasta. Olemme valinneet kanavaksi Facebookin, koska sitä kautta saavutamme suurimman yleisön." En ota vittuiluna. Eli ajatuksena oli aluksi järjestää arvonta netissä, jonne piti tulla yhteydenottolomake. Sinne ihmiset voisivat kirjoitella yhteystietojaan ja lähetellä eteenpäin. Sitten sähköposti tukossa yritän arpoa voittajaa... Aika hankalaa. Facepookissa riittää yksi klikkaus ja yhteystiedot tallennettu. Numeroarvonta arpoo voittajan ja sähköpostini pysyy puhtaampana. Ja onhan tuolla facessa kymmenkertainen kävijämäärä kuin nettisivuilla. Eli Facessa arvonnan järjestäminen on vaan huomattavasti helpompaa
Woodpecker Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2014 Jotenkin olen selvinnyt tähän asti ilman FB Jos tulevaisuudessa katson FB tarpeelliseksi niin luon profiilin Siihen asti pidän ystäviini yhteyttä soittelemalla tai "pamahtamalla" käymään ilman etukäteis tiedoitusta Kukaan ei ole vielä pahastunut yllätysvierailuista (päivä ja kellonaika harkitusti) Ihmiset eivät ilmeisesti vieraile toisten lajitovereiden luona nykyään?
rokzetä Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2014 Käytän.Junnujen,broidin+pari muuta joiden kans yhteydes.Kätevämpi ku tekstari tai maili,jos ei soittaa tarvii.En päivittele,eikä kiinnosta muiden läverrykset.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään