Jump to content

Facebook puolesta vai vastaan?

[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

Facebook herättää kiivasta keskustelua.

Keskustelu käy kuumana asian vierestä toisella Boordilla joten jatketaan sitä täällä.

Eli kumpaa mieltä sinä olet?

Kirjoitettu

"you're the product"  m-

Itse ainakin karsastan kaikenlaista mainontaa ja asioihini tuppautumista, että en vapaaehtoisesti ainakaan käytä moisia "palveluja".

Tästähän oli tarinakin, en juuri muista miten se meni..

Siat elelivät onnellisena sikalassa. Sika toteaa toiselle, "Kyllä meillä täällä on hyvin asiat. Aina on ruokaa kun on nälkä, aina on lämmin ja pskat pestään säännöllisesti. Jos tulee kipeäksi niin outo kaksijalkainen sika hommaa paikalle toisen joka hoitaa kuntoon. Ei paljon paremmin voisi olla.."

Kirjoitettu

Ite pyörin sielä aikani kuluksi.  m/

Ihminen pärjää kyllä ilmankin sitä. Todellisuus hämärtyy...

Kirjoitettu

..aikani kuluksi..

Itsellä ei ole kyllä ikinä ollut ongelmia saada aika kulumaan..

Kirjoitettu

Ainakin mulle on ollut erittain hyva yhteydenpito valine sukulaisiin Suomessa ja keikoilla perheeseen. Ymmarran hyvin jos ei halua muiden (joihin ei halua pitaa yhteytta) tietavan itsestaan yhtaan mitaan niin kannattaa pysya pois naamakirjasta. Naamakirjan kautta olen ollut yhteydessa sukulaisiin Ruotsissa joihin muuten tuskin olisin koskaan ollut missaan yhteydessa. Jokainen tallailee tavallaan, jos naamakirja arsyttaa pysy pois ja mita se sulle kuuluu jos siella on joku muu ;)

Kirjoitettu

EVVK

Eli en ole mukana, enka usko etta menenkaan. Jatan ne hommat muille.

Kirjoitettu

sukkerperin akan, pojan viheliäinen keksintö  jolla urkitaan ihimisten asiat ???

Kirjoitettu

Päivittäin käyn pläräilemässä. Urkkijat urkkii ilman naamakirjaakin. Idea on hyvä mutta ne muutamat kaiken raportoijat vähän rasittaa. Joidenkin kohdalla urkintaa ei edes tarvita kun tuputtavat kaikki tekemisensä ihan pyytämättäkin.

Kirjoitettu

samoilla linjoilla ku GTATL.. ja Puuhis.. ja Arveccio..  ;D

Kirjoitettu

Ei mua itse asiassa tuo feispuukin urkinta sen kummemmin kyrsi. Urkkiihan se kuuklekin ihan tarpeeksi. ::)

LinkedIn riittaa mulle.

Kirjoitettu

..niin voivoi ja lämmin leipä  m/

Pahoittelut, jos tulee vittuiluna.. Tällaiset voisi perustella fiksumminkin, esim. "Arvonnan tavoite on lisätä tietoisuutta tapahtumasta. Olemme valinneet kanavaksi Facebookin, koska sitä kautta saavutamme suurimman yleisön."

Kirjoitettu

Käytän.

Se urkkii just sen verran mitä haluat kertoa. Uskomattoman määrän tietoa saa jo ihan tämänkin foorumin selaajista. Tää on nykyaikaa. Mun foliohattuni on valmiina, mites muilla?  :W

Kirjoitettu

Aina kirjautuneena kun kotosalla ja tarvii päivälläkin kurkkia kännykästä jutut :P

Monia hyviä ryhmiä siellä on,kuten raskaankaluston ratsiaseuranta = voi kiertään ettei saa sakkoja  :W

Kirjoitettu

Pahoittelut, jos tulee vittuiluna.. Tällaiset voisi perustella fiksumminkin, esim. "Arvonnan tavoite on lisätä tietoisuutta tapahtumasta. Olemme valinneet kanavaksi Facebookin, koska sitä kautta saavutamme suurimman yleisön."

En ota vittuiluna. Eli ajatuksena oli aluksi järjestää arvonta netissä, jonne piti tulla yhteydenottolomake. Sinne ihmiset voisivat kirjoitella yhteystietojaan ja lähetellä eteenpäin. Sitten sähköposti tukossa yritän arpoa voittajaa... Aika hankalaa.

Facepookissa riittää yksi klikkaus ja yhteystiedot tallennettu. Numeroarvonta arpoo voittajan ja sähköpostini pysyy puhtaampana. Ja onhan tuolla facessa kymmenkertainen kävijämäärä kuin nettisivuilla.

Eli Facessa arvonnan järjestäminen on vaan huomattavasti helpompaa  m/

Kirjoitettu

Jotenkin olen selvinnyt tähän asti ilman FB

Jos tulevaisuudessa katson FB tarpeelliseksi niin luon profiilin

Siihen asti pidän ystäviini yhteyttä soittelemalla tai "pamahtamalla" käymään ilman etukäteis tiedoitusta

Kukaan ei ole vielä pahastunut yllätysvierailuista (päivä ja kellonaika harkitusti)

Ihmiset eivät ilmeisesti vieraile toisten lajitovereiden luona nykyään?

Kirjoitettu

Käytän.Junnujen,broidin+pari muuta joiden kans yhteydes.Kätevämpi ku tekstari tai maili,jos ei soittaa tarvii.En päivittele,eikä kiinnosta muiden läverrykset.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...