The Retro Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Jotenkin olen selvinnyt tähän asti ilman FB Jos tulevaisuudessa katson FB tarpeelliseksi niin luon profiilin Siihen asti pidän ystäviini yhteyttä soittelemalla tai "pamahtamalla" käymään ilman etukäteis tiedoitusta Kukaan ei ole vielä pahastunut yllätysvierailuista (päivä ja kellonaika harkitusti) Ihmiset eivät ilmeisesti vieraile toisten lajitovereiden luona nykyään? m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/
selli Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2014 Ite pidän myönteisenä FB:tä ku sen käyttö pysyy hanskassa eikä ole 24/7 touhua. Omat oikeet ystävät asuu eripuolilla niin ei tuu käytyä niin usein tosin paljon on ystäviä joidenka kanssa vain soitellaan/tekstaillaan. Mut näin reissutyöläisenä on ihan kiva vaihtaa Fb:n kautta kuulumisia.
pile Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Ainakin mulle on ollut erittain hyva yhteydenpito valine sukulaisiin Suomessa ja keikoilla perheeseen. Ymmarran hyvin jos ei halua muiden (joihin ei halua pitaa yhteytta) tietavan itsestaan yhtaan mitaan niin kannattaa pysya pois naamakirjasta. Naamakirjan kautta olen ollut yhteydessa sukulaisiin Ruotsissa joihin muuten tuskin olisin koskaan ollut missaan yhteydessa. Jokainen tallailee tavallaan, jos naamakirja arsyttaa pysy pois ja mita se sulle kuuluu jos siella on joku muu toi on niin oikein mitä sanot. Itse olen sitä mieltä että nämä perinteiset foorumit tulee ajan kanssa katoamaan ja joko fb tai joku vastaava tulee valtaamaan yhteyden pidon.
TransNAM Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 En oo vielä yhtään hyvää syytä keksiny miksi kirjautua. Tuo sukulaispuoli on jonkun kerran mietityttänyt kun niitä on ympäri palloa mut ei oo vielä riittäny syyksi kirjautua... Yksi syy olla vastaan on varmaan se että mua ei kiinnosta yhtään muiden tekemiset. Jos jollakin on jotain kauhean kiinnostavaa niin yleensä ilmoittavat siitä ite jollain muulla tavalla.
JP Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Ekax olin vastaan mut nyt ollu pari vuotta kirjautuneena melkeen aina kun kone auki.
balez Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Eieieiei..mutta humalassa tein instagramiin tilin
mikke Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Eieieiei..mutta humalassa tein instagramiin tilin muistatko viel millä nimellä sen tilin teit
balez Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 muistatko viel millä nimellä sen tilin teit kyllä..veli autto
Woodpecker Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 Ekax olin vastaan mut nyt ollu pari vuotta kirjautuneena melkeen aina kun kone auki. ...se vei koko käden
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään