Jump to content

Pääkaupunkiseudun ja lähialueiden miitti

[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Sarita

27

• gmc63

25

• Ann-nie

9

• juha

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Puoli kuudelta pukkaa bänditreenejä Hinthaarassa niin ei oikein kerkee Nummelaan. Muuten kyllä natsaisi, mutta pakko priorisoida kun ensi kuussa on lähtö Kiinaan kolmen viikon rundille.  8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

joko sateet viilensi isomman innon tästäkin ku ei viime viikosta oo mitää mainintaa ja muutenki keskustelu on hiljentyny vai oliko toi nummelan reisu senverran rankka et menee aikaa toipuessa :D

Kirjoitettu

Joo onkohan tänään meettiä?Vois laittaa myös tänne kaikki EI OLE fasebookissa ja tän takia en liity >:(

Kirjoitettu

Joo onkohan tänään meettiä?Vois laittaa myös tänne kaikki EI OLE fasebookissa ja tän takia en liity >:(

Samaa mäkin mietin. Ei facessa mitään ole mainittu.
Kirjoitettu

Taitaa jäädä on tätä yritetty ainakin muutaman kerran itsekkin ehdottanut pari kertaa viime vuoden aikana ja aina jäänyt kertaan tai kahteen  :-X

Kirjoitettu

Viikko sitten ei päässyt ja tällä viikolla unohtui täysin.  :-[

Kirjoitettu

Painanut torstai-treenit aina päälle. Ja seuraavat kolme torstaita meneekin sitten keikkaillessa ympäri Kiinaa. Ei pahemmin bongata F-bodyja liikenteessä sielläpäin.  :P

Kirjoitettu

Ei aina pääse, kun tuo muu elämä rajoittaa tekemisiä.  8)

Pitäskö sen ollakin kerran kuussa, niin vois satsata siihen ja tehdä tilaa muun elämän kalenteriin?

Kirjoitettu

Hoplaa, kalenterista kun katsastan, niin ens to on ilmaisen viinan ilta. Ehkä tuo puoliso vois tulla mun camarolla miittiin, jos sitten hakis mut stadista myöhemmin.  :W

Kirjoitettu

Hoplaa, kalenterista kun katsastan, niin ens to on ilmaisen viinan ilta. Ehkä tuo puoliso vois tulla mun camarolla miittiin, jos sitten hakis mut stadista myöhemmin.  :W

Tämä on sovittu. Onko tuo äänestys ajan tasalla?

Kirjoitettu

Torstaina kävis hyvin. Näköjään Burger King toistaiseksi johdossa. En olekaan syönyt pitkään aikaan Whopperia.

Kirjoitettu

Yritetää paikalle saapua täält pohjosemmastakii (HelItr II/77)Oisko muit Lahest lähössä ??

Kirjoitettu

Terve,

Uus F-bodylainen tulee paikalle, jos auto ei jää pukkien päälle?

Tän päivän miitti on ilmeisesti Hyrylässä/Burger King ja onko aika klo. 19?

Kirjoitettu

Yritetää paikalle saapua täält pohjosemmastakii (HelItr II/77)Oisko muit Lahest lähössä ??

Ilman muuta tuutte  \m/

E. Enhän mä edes itse pääse  :-[

Kirjoitettu

Harmi ei pääse täänääkään ehkä ens torstaina :-\

sama, ei pääse tulemaan..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...