Jump to content

Gasoline Motorshow 2-3.5 2015 Seinäjoki

Recommended Posts

Posted

kannatetaan ja ois hienoo saada oma auto näytille + voisin saada kaverin puhuttua tuomaan lt1 koneisen 2gen.sä kans näytille ( auto, joka oli oulun näyttelyssä joitain vuosia sitten palkinnoilla).

Posted

Ei enään sopisi tänne 2014 osioon , mutta kun ei ole vielä 2015 osiota niin..

Tälläinen tasokas tapahtuma olisi taas keväällä 2015 Seinäjoella. Viime vuonnakin taso oli erittäin kova , ja hienoja pelejä oli näytillä paljon.  m/

Tänne olisi hieno perustaa vaikka kerhon pieni osasto?!

Saataisiin tännekkin päin näkyä , Muutamat Fbodyt näytille  \m/

https://www.facebook.com/pages/Gasoline-Motor-Show/487822048022309?fref=ts

Olisiko joku halukas järjestämään asiaa ?

Mitä esim. 2-3 auton paikka kustantaisi ?

Posted

kannatetaan ja ois hienoo saada oma auto näytille + voisin saada kaverin puhuttua tuomaan lt1 koneisen 2gen.sä kans näytille ( auto, joka oli oulun näyttelyssä joitain vuosia sitten palkinnoilla).

Henriksenin pirssi?

Posted

Olisiko joku halukas järjestämään asiaa ?

Mitä esim. 2-3 auton paikka kustantaisi ?

Voisihan tuota kysäistä vieläkö on paikkoja ja mitä 2-3 auton siivu tulisi kustantamaan?

kyllähä tuonne 2-3 autoa saataisiin täältä suunnilta.. Tuo oma olisi käytettävissä , sirkus , ilku:n transu esim=?

Olisihan se hienoa tännekkin päin saada vähän näkyvyyttä ja viime vuonna väkeä ainakin piisasi pirusti ja taso oli oli erittäin kova.  m/

Posted

Voisihan tuota kysäistä vieläkö on paikkoja ja mitä 2-3 auton siivu tulisi kustantamaan?

kyllähä tuonne 2-3 autoa saataisiin täältä suunnilta.. Tuo oma olisi käytettävissä , sirkus , ilku:n transu esim=?

Olisihan se hienoa tännekkin päin saada vähän näkyvyyttä ja viime vuonna väkeä ainakin piisasi pirusti ja taso oli oli erittäin kova.  m/

m/ täydellistä !! Hallitukselta saat apua ja tukea tarvittaessa .

Posted

Sinne lähti kysely tilasta ja hinnasta  m/

Katsotaan mitä vastaavat ja palataan asiaan  \m/

Posted

juu itse myös ajatellut asiaa...  mutta katsotaan mitä keksitään.

Posted

Joo , homma vireillä. Ilmoittelen kun asia etenee enemmän  m/

Posted

Noniin!

4 auton paikka varattuna näyttelystä.

Minä itse lupauduin toimimaan ns " puuhamiehenä " ja yritetään tehdä ensimmäistä?! kertaa tännekkin suunnille kerholle osasto näyttelyyn.  m/

Aikaa on vielä rutkasti , mutta lähempänä sitten apu on aina sallittua joten paikallisiä apulaisia tarvitaan aina. YV:llä voi kysellä tietoja jne.. PS Jos joku tietää näyttelykelpoisen Trans amin/firebirdin tästä etelä-pohjanmaan alueelta niin saa paiskata infoa mulle päin .. m/

Toivotaan että toukokuussa olisi hieno osasto areenassa !!  m/

-Joona

Lady Firebird
Posted

Noniin!

4 auton paikka varattuna näyttelystä.

Minä itse lupauduin toimimaan ns " puuhamiehenä " ja yritetään tehdä ensimmäistä?! kertaa tännekkin suunnille kerholle osasto näyttelyyn.  m/

Aikaa on vielä rutkasti , mutta lähempänä sitten apu on aina sallittua joten paikallisiä apulaisia tarvitaan aina. YV:llä voi kysellä tietoja jne.. PS Jos joku tietää näyttelykelpoisen Trans amin/firebirdin tästä etelä-pohjanmaan alueelta niin saa paiskata infoa mulle päin .. m/

Toivotaan että toukokuussa olisi hieno osasto areenassa !!  m/

-Joona

Loistava juttu!

• 3 weeks later...
Posted

Parit ilmoittautumislaput työn alla Kokkolan suunnalta. Samalla löytyis pystytysapuakin.

Posted

Parit ilmoittautumislaput työn alla Kokkolan suunnalta. Samalla löytyis pystytysapuakin.

Joo , juuri Sainkin sirkukselta tietoa . Mahtava homma , eli autot on kasassa osastolle nyt.  m/

Ja laitoinkin että ollaan yhteyksissä kun aika alkaa siltä näyttämään ja näyttely lähestymään . Mennään vaikka porukalla yhtäaikaa autot viemään ja tempaistaan samalla jonkinmoinen osasto pystyyn. \m/

Posted

vieläko Comppi kelepais naytille vai onko kiintiö täynnä?

Posted

vieläko Comppi kelepais naytille vai onko kiintiö täynnä?

No perkules , 4 auton reilu tila meille on varattuna ja 2 puuttuvaa autoa saatiin tänään varmistettua. Toki voisinhan vielä järjestäjältä kysyä pystyisikö tilaa vähän vielä suurentamaan , jos sulla olisi mielenkiintoa comppi tuoda näytille.    8)

Posted

No perkules , 4 auton reilu tila meille on varattuna ja 2 puuttuvaa autoa saatiin tänään varmistettua. Toki voisinhan vielä järjestäjältä kysyä pystyisikö tilaa vähän vielä suurentamaan , jos sulla olisi mielenkiintoa comppi tuoda näytille.    8)

no ei mitn, ens kerralla sitten tai ei, m/ mielenkiintoa on aina kun on hilpeet iltabileet tiedossa  ;D

Posted

Kova kattaus tulossa kyllä näyttelyyn meidän puolesta .  \m/ 8)

• 2 weeks later...
Posted

Ilmeisesti muutoksia mukavuuksissa?

Yyveetä vaikka...

• 1 month later...
Posted

Olikos etelän suunnalta tänne muita menossa? Itse lähdössä la aamuna.  \m/

Posted

Me oltais tulossa mut näil näkymin vasta sunnuntaina

Posted

Sieltä löytyy Drag race finland ry:n osastolta myös meikäläisen "Lyyli" ja poitsun tekeillä oleva cevelle.Ei kun vaan tutustumaan.

Posted

Osasto alkaa olla aikalailla valmis , tervetuloa Seinäjoelle katselemaan ja jutustelemaan ( ainakun paikkeilla vain satutaan olemaan ;D ) tänään klo 15-22 ja huomennakin näyttely auki.

Posted

Pikkuhiljaa...

IMG_3075.JPG.3bd4a81414ecd1d967049950a555a819.JPG

Posted

Heikosti näkyi kerholaisia tai sitten eivät kehanneet tulla juttelee...

Potentiaalisia uusia jäseniä enempi m/

IMG_3100.JPG.19ab98c29962a510db7f47d74a26ce08.JPG