TimoTJP Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2015 osaako joku sanoa mistä vois vikaa alkaa etsiin jos toi kierrosten hummaus ei lopu tolla ohjelmoinnilla? Sellasen 100-200 kierrosta hummaa edes takas kierrokset ainakin pinta kaasulla. Vedätettäessä en huomaa sitä tai sit se hukkuu vaan sinne alle. Mistä vois moinen johtua?
JoukoY Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 osaako joku sanoa mistä vois vikaa alkaa etsiin jos toi kierrosten hummaus ei lopu tolla ohjelmoinnilla? Sellasen 100-200 kierrosta hummaa edes takas kierrokset ainakin pinta kaasulla. Vedätettäessä en huomaa sitä tai sit se hukkuu vaan sinne alle. Mistä vois moinen johtua? Ainakin yhdessä -92 tpi koneessa vielä pahempi humpaus poistui kun saatiin seokset kohdalleen. Datamasterilla logi -> login perusteella säätöä -> uusi logi... Jossain tapauksessa kuulemma auttaa kun kuristaa map-anturin letkua vaikkapa laittamalla bensafiltteri väliin.
TimoTJP Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 Ainakin yhdessä -92 tpi koneessa vielä pahempi humpaus poistui kun saatiin seokset kohdalleen. Datamasterilla logi -> login perusteella säätöä -> uusi logi... Jossain tapauksessa kuulemma auttaa kun kuristaa map-anturin letkua vaikkapa laittamalla bensafiltteri väliin. Joo mulla sen verran pieni toi humppaus et uskon sen poistuvan jo tuolla ohjelmoinnilla, miten sen letkun sit laitoitte sinne map anturiin? Tökkäsittekö sen siihen mapin päähän vaan kiinni ja pujotitte sen sinne se letku edellä vai mikä kikka siinä on? Mulla ei muistaakseni oo mitään letkua meinaa siinä map anturissa vaan reikä vaan siinä päässä?
JoukoY Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2015 Joo mulla sen verran pieni toi humppaus et uskon sen poistuvan jo tuolla ohjelmoinnilla, miten sen letkun sit laitoitte sinne map anturiin? Tökkäsittekö sen siihen mapin päähän vaan kiinni ja pujotitte sen sinne se letku edellä vai mikä kikka siinä on? Mulla ei muistaakseni oo mitään letkua meinaa siinä map anturissa vaan reikä vaan siinä päässä? Niinpä se taitaa LT1 koneessa ollakin. En ole itse koskaan asentanut mitään kuristinta map-anturin letkuun, isot pojat vaan puhuvat että sillä voisi hillitä rajun nokan aiheuttamaa alipaineen vaihtelua anturilla.
TimoTJP Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Niinpä se taitaa LT1 koneessa ollakin. En ole itse koskaan asentanut mitään kuristinta map-anturin letkuun, isot pojat vaan puhuvat että sillä voisi hillitä rajun nokan aiheuttamaa alipaineen vaihtelua anturilla. No toi mun nokka ei kait vielä niin kauheen raju ole, luulen et noi ongelmat johtuu noista poltto-aine kartoista ja luulen et kun uus softa tulee niin saattaa tuokin ongelma poistua. No onneks ei ihan ajokelitkään oo vielä päällänsä jne
TimoTJP Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2015 Juups nyt tarvis sen verran saada joltain joko piuhaa lainaks tai sit jonkun osaavan ketä vois ottaa tosta vehkeestä logia et sais säädeltyä lisää? Liian laihalla käy selkeesti edelleen vaikka tuon ameriikan joen softan laittelin. Se kyllä sanoikin että vaatii muokkausta vielä ja tulevat muokkaukset on ilmaisia mutta pitäs sitä logia saada että näkee missä mennään. Elikkä jos jollain olis lainata tai myydä johto millä saa läppärin kiinni vm1993 camaroon niin olis erittäin tervetullut tai sit jos haluaa itse tulla paikanpäälle ottaan sen login niin sekin käy?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään