Jump to content

edlbrockin peltisatsit

rokzetä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nooh, katotaan kauanko mulla pysyy satsit liinoilla+alumiiniteipillä.. alla muuten normaali lämpömaali. Saanpa sitten ostaa isommalla putkella olevat hyvällä syyllä :D

Luulen kyllä että ruistuu autoon puhki ennemmin kuin nuo peltisarjat.

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rokzetä

14

• Mopo305

9

• Crisis

5

• F350

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Pitääpä harkita vaihtoehtoja,muuten olisko tietoo,edelissä käytetyssä pinnoitteessa mikä ti-tekki se ny sitte olikaan,niin onko lämmön esto ominaisuutta,vai pitäiskö kääriä vaippoihin,olis nyt,tehtävä jos meinaa

'mähän pähkäilin ton asian kanssa liinat vai ei,tietoo

ei ti-techistä paljoo löytyny kun on uus pinnote.

edelbrocki insinöörit vastas mulle jyrkkä "EI LIINOJA".

ei ne kyllä kovin kuumaks tuu vaikka käyttää koneen

normaalilämpöseks,ihme kyllä.liinalla ja aluteipillä suojasin

kyllä muutamia iholla olevia johtoja

Kirjoitettu

Mä en nyt laita liinoja,katsastetaan ensin kuinka kuumana nuo käy,pärkkele kun on eläkeläisellä kiire,ei ole tänään kerenny tallille laisinkaan,mutta huomenna.mopo305

Kirjoitettu

mulla oli edelin sarjoissa lähes kymmenen vuotta liinat kiinni ja nyt kun viine talvena otin sarjat pois kun vaihdoin hookerit.

totesin vaan silloin että sarjat ei olleet uutta kummemassa kunnossa vieläkään. mä en voi kuin suositella liinojen käyttöä omakohtaiset kokemukset on vain positiivisiä

Kirjoitettu

Tempaisin omiin hookkereihin juuri motonetin liinaa osittain. Kuskin puolelle starttia varten ja hantin puolelle öljynsuodattimen tienoille. Sitä ennen puhalsin sarjoista varastointimaalit pois ja maalasin kuumakestospraylla. Saa nähdä miten kestävät.

Kirjoitettu

no me toimitaan mopo305:n kanssa koikaniineina

ja katotaan miten ti-tech(titanium ceramic based paint)

toimii.muistuttaa teflon paistinpannua pinnaltaan ;D.

mulla startin ja suodattimen kohta ei oo kovin liki.

jarruputkihässäkkä kylläkin ihan iholla.taidan laittaa

siihen kohin pätkän liinaa

Kirjoitettu

Tempaisin omiin hookkereihin juuri motonetin liinaa osittain. Kuskin puolelle starttia varten ja hantin puolelle öljynsuodattimen tienoille. Sitä ennen puhalsin sarjoista varastointimaalit pois ja maalasin kuumakestospraylla. Saa nähdä miten kestävät.

ainakin noi mun hookerit tuntuu olevan tosi ohutta ja pehmoista materiaalia.

en itse usko että ovat pitkäikäiset

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

tommosta on mullekin alkanu ilmestyy vaikka autolla

ei oo ajettu metriäkään joulukuisen sarjojojen vaihdon jälkeen.korroosiokestävyys nimenomaan piti olla huippu

luokkaa.saa nähä miten edelbrook reagoi tähän ,jos

kaikkilla ti-tech sarjat ruostuu käsiin. >:( >:(

Kirjoitettu

Joku oli ajanut autollaan SATEESSA 20 kertaa. Voi raukkaa...

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tänään kävin Edelin TES:t hakemassa! Paketilla hintaa oli 495 eeroa! Kyllä pitäis pysyä Ti-Techit hyvänä liinoissa, kun maalaa TES:t ensin kuumankestävällä maalilla. Ite aion maalata "hornalla" kunnon pensselikerrokset, kun spraysta on aiemmin huonot kokemukset. Ei kauaa kestänyt, kun pakosarjoista maali hilseili pois. Horna pysyy kiukaan lunkassa, pysyy se silloin kyllä pakosarjoissakin!

• 1 month later...
Kirjoitettu

huippukorrosion kestävät ti-techit >:(.eivät vielä sadetta

nähneetkään.mutta haitanneeko tuo mittää.

rostaway.JPG}

• 2 months later...
Kirjoitettu

Palataas tesseihin,luit oikein(ei tisseihin),nuo mitkä asensin edelliseen autoon ja ajelin 3-4kk,ei sinä aikana ainakaan punastuneet,hyvältä näyttivät kun auto vaihtui.Nyt tässä uudessa -90 luvun alku puolella asennetut edl tes 6872,pintaruostetta täynnä,ei tietoa onko ollut mitään pinnoitetta,talvella ehkä puhallus,maalaus ja käärinliinoihin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...