T0ni Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Nooh, katotaan kauanko mulla pysyy satsit liinoilla+alumiiniteipillä.. alla muuten normaali lämpömaali. Saanpa sitten ostaa isommalla putkella olevat hyvällä syyllä Luulen kyllä että ruistuu autoon puhki ennemmin kuin nuo peltisarjat.
rokzetä Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Pitääpä harkita vaihtoehtoja,muuten olisko tietoo,edelissä käytetyssä pinnoitteessa mikä ti-tekki se ny sitte olikaan,niin onko lämmön esto ominaisuutta,vai pitäiskö kääriä vaippoihin,olis nyt,tehtävä jos meinaa 'mähän pähkäilin ton asian kanssa liinat vai ei,tietoo ei ti-techistä paljoo löytyny kun on uus pinnote. edelbrocki insinöörit vastas mulle jyrkkä "EI LIINOJA". ei ne kyllä kovin kuumaks tuu vaikka käyttää koneen normaalilämpöseks,ihme kyllä.liinalla ja aluteipillä suojasin kyllä muutamia iholla olevia johtoja
Mopo305 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Mä en nyt laita liinoja,katsastetaan ensin kuinka kuumana nuo käy,pärkkele kun on eläkeläisellä kiire,ei ole tänään kerenny tallille laisinkaan,mutta huomenna.mopo305
Guest pile Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 mulla oli edelin sarjoissa lähes kymmenen vuotta liinat kiinni ja nyt kun viine talvena otin sarjat pois kun vaihdoin hookerit. totesin vaan silloin että sarjat ei olleet uutta kummemassa kunnossa vieläkään. mä en voi kuin suositella liinojen käyttöä omakohtaiset kokemukset on vain positiivisiä
HRA33 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Tempaisin omiin hookkereihin juuri motonetin liinaa osittain. Kuskin puolelle starttia varten ja hantin puolelle öljynsuodattimen tienoille. Sitä ennen puhalsin sarjoista varastointimaalit pois ja maalasin kuumakestospraylla. Saa nähdä miten kestävät.
rokzetä Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 no me toimitaan mopo305:n kanssa koikaniineina ja katotaan miten ti-tech(titanium ceramic based paint) toimii.muistuttaa teflon paistinpannua pinnaltaan . mulla startin ja suodattimen kohta ei oo kovin liki. jarruputkihässäkkä kylläkin ihan iholla.taidan laittaa siihen kohin pätkän liinaa
Guest pile Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Tempaisin omiin hookkereihin juuri motonetin liinaa osittain. Kuskin puolelle starttia varten ja hantin puolelle öljynsuodattimen tienoille. Sitä ennen puhalsin sarjoista varastointimaalit pois ja maalasin kuumakestospraylla. Saa nähdä miten kestävät. ainakin noi mun hookerit tuntuu olevan tosi ohutta ja pehmoista materiaalia. en itse usko että ovat pitkäikäiset
z 28 jari Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 thirdgeniltä titec kokemuksia: http://thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=&threadid=347739
rokzetä Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 thirdgeniltä titec kokemuksia: http://thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=&threadid=347739 tommosta on mullekin alkanu ilmestyy vaikka autolla ei oo ajettu metriäkään joulukuisen sarjojojen vaihdon jälkeen.korroosiokestävyys nimenomaan piti olla huippu luokkaa.saa nähä miten edelbrook reagoi tähän ,jos kaikkilla ti-tech sarjat ruostuu käsiin. >
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Joku oli ajanut autollaan SATEESSA 20 kertaa. Voi raukkaa...
JohnnyMichael Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2006 Tänään kävin Edelin TES:t hakemassa! Paketilla hintaa oli 495 eeroa! Kyllä pitäis pysyä Ti-Techit hyvänä liinoissa, kun maalaa TES:t ensin kuumankestävällä maalilla. Ite aion maalata "hornalla" kunnon pensselikerrokset, kun spraysta on aiemmin huonot kokemukset. Ei kauaa kestänyt, kun pakosarjoista maali hilseili pois. Horna pysyy kiukaan lunkassa, pysyy se silloin kyllä pakosarjoissakin!
rokzetä Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2006 huippukorrosion kestävät ti-techit .eivät vielä sadetta nähneetkään.mutta haitanneeko tuo mittää.
Mopo305 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Palataas tesseihin,luit oikein(ei tisseihin),nuo mitkä asensin edelliseen autoon ja ajelin 3-4kk,ei sinä aikana ainakaan punastuneet,hyvältä näyttivät kun auto vaihtui.Nyt tässä uudessa -90 luvun alku puolella asennetut edl tes 6872,pintaruostetta täynnä,ei tietoa onko ollut mitään pinnoitetta,talvella ehkä puhallus,maalaus ja käärinliinoihin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään