Jump to content

2010 --> Camaro


TexFinn

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TexFinn

    174

  • Chevy

    144

  • GTATL

    95

  • -vellu

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011

Kirjoitettu

Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011

Onkos sulla jo kiire?
Kirjoitettu

Uudella camarolla ei ainakaan kannata olla kiire tai tulee kiire... Liian vaisu ollakseen 400 hp LaiskaSoihtu

Kirjoitettu

Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011

sen kun näkis ja kuulis kolinaa ::)

Kirjoitettu

Uudella camarolla ei ainakaan kannata olla kiire tai tulee kiire... Liian vaisu ollakseen 400 hp LaiskaSoihtu

Lyödään siihen sun ruoskaas reilu 400 kiloo lisää painoo hyttiin, ja katotaan sit miten kulkee katurenkailla :-*

Kirjoitettu

Onkos sulla jo kiire?

ei vielä,odotellaan 4-5 vuotta  ;)

Kirjoitettu

Lyödään siihen sun ruoskaas reilu 400 kiloo lisää painoo hyttiin, ja katotaan sit miten kulkee katurenkailla :-*

katurenkailla ajettu 13.8. . Mutta joo tarkotan sitä että pahasti altavastaaja bmw ja muille vst tehosille saman ikäsille
Kirjoitettu

katurenkailla ajettu 13.8. . Mutta joo tarkotan sitä että pahasti altavastaaja bmw ja muille vst tehosille saman ikäsille

M3/S6 ~80k$ ja camaro ss 45K$ ::) melkein samanhintaiset :W

Kirjoitettu

no joo.. katoin uutta camaroa 80-90k€ ja m3 vähän ajettu sama raha täällä.. vihaan bemareita mutta tässä tapauksessa ei tarttis miettiä, eikä tarvi nytkään kun ei ole edes 1k€ ylimäärästä vaan voin ajaa vanhalla firebirdin ritsalla

http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3424046

http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/3299863

No ensinnakin toi bimmeri on 17tkm ajettu ja -08, -10 camaro on ilmeisesti uus.

Tassa sulle saman ikaisesta M3.sta ja hinta on hiukan eri vaikka on jo 5000km mittarissa eli melkein loppuun ajettu jenkkakone m-

http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3300232

Kirjoitettu

No ensinnakin toi bimmeri on 17tkm ajettu ja -08, -10 camaro on ilmeisesti uus.

Tassa sulle saman ikaisesta M3.sta ja hinta on hiukan eri vaikka on jo 5000km mittarissa eli melkein loppuun ajettu jenkkakone m-

http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3300232

aivan vitun sama.. en jaksa vääntää apinalle rautalangasta.

Kirjoitettu

aivan vitun sama.. en jaksa vääntää apinalle rautalangasta.

Ymmarran pointin mutta uusi on aina uusi ;) 24te hintaerolla rakentaa camarosta jo raketin :W jos vertaa vertaa reilusti m/

Kirjoitettu

Tiinalle vähän kateltu peliä ja mietitty Virosta kun hän voisi sillä huoletta täällä cruisailla ilman veroseuraamuksia.

Tällä hetkellä siellä on tarjontaa aika vähän, mutta olisihan tämmöinen kutonenkin ihan kelpo ensiautoksi: http://www.auto24.ee/used/772160

Kait sen sitten joskus vois tuoda muuttoautona tai jotain...

 

http://img9.auto24.ee/auto24/560/770/19394770.jpg

Kirjoitettu

Tiinalle vähän kateltu peliä ja mietitty Virosta kun hän voisi sillä huoletta täällä cruisailla ilman veroseuraamuksia.

Tällä hetkellä siellä on tarjontaa aika vähän, mutta olisihan tämmöinen kutonenkin ihan kelpo ensiautoksi: http://www.auto24.ee/used/772160

Kait sen sitten joskus vois tuoda muuttoautona tai jotain...

 

No tuo vois olla Tiinalle oikein passeli  m/

Kirjoitettu

Tiinalle

 

Ymmarsinko tekstista oikein etta kyseessa on Eurooppamalli?  ??? Paljonko tuohon tulee kuluja paalle ennen kuin se on Viron rekisterissa?

Kirjoitettu

Vuodelle 2011 tulee SLP:n rakentamana ZL1 versio aivan kuin ennenvanhaan. Autoja tehdään 69 kappaletta ja tehoa on 750 hevosvoimaa. Taattua keräilykamaa. Miedompia versioita tehdään enemmän. http://slpcamaro.com/

Kirjoitettu

Tullin sivuilla syyskuussa verotettuja 2 kpl:

 

CHEVROLET CAMARO 6.2 2D AUTO 318KW N 20100903 20091118 4 48863.75 16222.76

CHEVROLET CAMARO SS2 6.2 2D AUT 294KW N 20100910 20090722 10 61704.25 20424.10

Kuten voi todeta, auton tietoihin voi kirjoittaa mitä vaan ja verot menee arpomalla... tehokkaamman manuaalin (kuitenkin tuossa lukee auto ???)  ja 6tkm vähemmänajetun verot yli 4 ke vähemmän  ???

Kirjoitettu

Tullin sivuilla syyskuussa verotettuja 2 kpl:

 

CHEVROLET CAMARO 6.2 2D AUTO 318KW N 20100903 20091118 4 48863.75 16222.76

CHEVROLET CAMARO SS2 6.2 2D AUT 294KW N 20100910 20090722 10 61704.25 20424.10

Kuten voi todeta, auton tietoihin voi kirjoittaa mitä vaan ja verot menee arpomalla... tehokkaamman manuaalin (kuitenkin tuossa lukee auto ???)  ja 6tkm vähemmänajetun verot yli 4 ke vähemmän  ???

joo, jos kaksi tasan samanlaista autoa niin manuaalin vero on alhaisempi ja on toi voinut saada

alennusta lievien vammojen vuoksi, :W

Kirjoitettu

joo, jos kaksi tasan samanlaista autoa niin manuaalin vero on alhaisempi ja on toi voinut saada

alennusta lievien vammojen vuoksi, :W

lievistä vammoista sai 600€ alee...

Kirjoitettu

lievistä vammoista sai 600€ alee...

no ei ollu paljon se, :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...