Sarita Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 http://houston.craigslist.org/ctd/1948980839.html Tyylikas V6 myynnissa!! Nyt VAIN $24k Jeesusmaria mitkä vanteet!
Mika Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Jeesusmaria mitkä vanteet! http://i772.photobucket.com/albums/yy8/theautobutler/2010%20Chevrolet%20Camaro/th_DSC05752.jpg
set28 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Jeesusmaria mitkä vanteet! on kyl karseet,hyi stana
Nupa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2010 2012-mallistoon tulee Z28, moottorina LSAhdettu http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attachmentid=168073&d=1285658464 http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=108054
Chevy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011
repa Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011 Onkos sulla jo kiire?
balez Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Uudella camarolla ei ainakaan kannata olla kiire tai tulee kiire... Liian vaisu ollakseen 400 hp LaiskaSoihtu
carita Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Camaro tulee Suomeen viralliseen myyntiin vasta syksyllä 2011 sen kun näkis ja kuulis kolinaa
carita Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Uudella camarolla ei ainakaan kannata olla kiire tai tulee kiire... Liian vaisu ollakseen 400 hp LaiskaSoihtu Lyödään siihen sun ruoskaas reilu 400 kiloo lisää painoo hyttiin, ja katotaan sit miten kulkee katurenkailla
Chevy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Onkos sulla jo kiire? ei vielä,odotellaan 4-5 vuotta
balez Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Lyödään siihen sun ruoskaas reilu 400 kiloo lisää painoo hyttiin, ja katotaan sit miten kulkee katurenkailla katurenkailla ajettu 13.8. . Mutta joo tarkotan sitä että pahasti altavastaaja bmw ja muille vst tehosille saman ikäsille
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 katurenkailla ajettu 13.8. . Mutta joo tarkotan sitä että pahasti altavastaaja bmw ja muille vst tehosille saman ikäsille M3/S6 ~80k$ ja camaro ss 45K$ melkein samanhintaiset
balez Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 M3/S6 ~80k$ ja camaro ss 45K$ melkein samanhintaiset no joo.. katoin uutta camaroa 80-90k€ ja m3 vähän ajettu sama raha täällä.. vihaan bemareita mutta tässä tapauksessa ei tarttis miettiä, eikä tarvi nytkään kun ei ole edes 1k€ ylimäärästä vaan voin ajaa vanhalla firebirdin ritsalla http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3424046 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/3299863
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 no joo.. katoin uutta camaroa 80-90k€ ja m3 vähän ajettu sama raha täällä.. vihaan bemareita mutta tässä tapauksessa ei tarttis miettiä, eikä tarvi nytkään kun ei ole edes 1k€ ylimäärästä vaan voin ajaa vanhalla firebirdin ritsalla http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3424046 http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/3299863 No ensinnakin toi bimmeri on 17tkm ajettu ja -08, -10 camaro on ilmeisesti uus. Tassa sulle saman ikaisesta M3.sta ja hinta on hiukan eri vaikka on jo 5000km mittarissa eli melkein loppuun ajettu jenkkakone http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3300232
balez Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 No ensinnakin toi bimmeri on 17tkm ajettu ja -08, -10 camaro on ilmeisesti uus. Tassa sulle saman ikaisesta M3.sta ja hinta on hiukan eri vaikka on jo 5000km mittarissa eli melkein loppuun ajettu jenkkakone http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3300232 aivan vitun sama.. en jaksa vääntää apinalle rautalangasta.
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 aivan vitun sama.. en jaksa vääntää apinalle rautalangasta. Ymmarran pointin mutta uusi on aina uusi 24te hintaerolla rakentaa camarosta jo raketin jos vertaa vertaa reilusti
-vellu Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Tiinalle vähän kateltu peliä ja mietitty Virosta kun hän voisi sillä huoletta täällä cruisailla ilman veroseuraamuksia. Tällä hetkellä siellä on tarjontaa aika vähän, mutta olisihan tämmöinen kutonenkin ihan kelpo ensiautoksi: http://www.auto24.ee/used/772160 Kait sen sitten joskus vois tuoda muuttoautona tai jotain... http://img9.auto24.ee/auto24/560/770/19394770.jpg
Guest SuS Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Tiinalle vähän kateltu peliä ja mietitty Virosta kun hän voisi sillä huoletta täällä cruisailla ilman veroseuraamuksia. Tällä hetkellä siellä on tarjontaa aika vähän, mutta olisihan tämmöinen kutonenkin ihan kelpo ensiautoksi: http://www.auto24.ee/used/772160 Kait sen sitten joskus vois tuoda muuttoautona tai jotain... No tuo vois olla Tiinalle oikein passeli
TexFinn Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2010 Tiinalle Ymmarsinko tekstista oikein etta kyseessa on Eurooppamalli? Paljonko tuohon tulee kuluja paalle ennen kuin se on Viron rekisterissa?
Joppe Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2010 Vuodelle 2011 tulee SLP:n rakentamana ZL1 versio aivan kuin ennenvanhaan. Autoja tehdään 69 kappaletta ja tehoa on 750 hevosvoimaa. Taattua keräilykamaa. Miedompia versioita tehdään enemmän. http://slpcamaro.com/
Nupa Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Tullin sivuilla syyskuussa verotettuja 2 kpl: CHEVROLET CAMARO 6.2 2D AUTO 318KW N 20100903 20091118 4 48863.75 16222.76 CHEVROLET CAMARO SS2 6.2 2D AUT 294KW N 20100910 20090722 10 61704.25 20424.10 Kuten voi todeta, auton tietoihin voi kirjoittaa mitä vaan ja verot menee arpomalla... tehokkaamman manuaalin (kuitenkin tuossa lukee auto ) ja 6tkm vähemmänajetun verot yli 4 ke vähemmän
ratskin Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Tullin sivuilla syyskuussa verotettuja 2 kpl: CHEVROLET CAMARO 6.2 2D AUTO 318KW N 20100903 20091118 4 48863.75 16222.76 CHEVROLET CAMARO SS2 6.2 2D AUT 294KW N 20100910 20090722 10 61704.25 20424.10 Kuten voi todeta, auton tietoihin voi kirjoittaa mitä vaan ja verot menee arpomalla... tehokkaamman manuaalin (kuitenkin tuossa lukee auto ) ja 6tkm vähemmänajetun verot yli 4 ke vähemmän joo, jos kaksi tasan samanlaista autoa niin manuaalin vero on alhaisempi ja on toi voinut saada alennusta lievien vammojen vuoksi,
carita Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 joo, jos kaksi tasan samanlaista autoa niin manuaalin vero on alhaisempi ja on toi voinut saada alennusta lievien vammojen vuoksi, lievistä vammoista sai 600€ alee...
ratskin Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2010 lievistä vammoista sai 600€ alee... no ei ollu paljon se,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään