5.7targa Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 kyllä meidänki pihaan vois yhden camaron ajaa, jos vaan.......
ratskin Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Tänne voi tuoda kanssa yhden Käväsen nyt heti tekemässä lottolapun R:llä mää pistin jo keksiviikkona,
Chevy Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kävin ottaa kylmät tyypit tost tuusulan 2010 camusta kyl se on hieno peli :-P oliko se sama kuin tuo Iltasanomien punainen SS kysyitkö hintaa leimattuna
carita Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 oliko se sama kuin tuo Iltasanomien punainen SS kysyitkö hintaa leimattuna Oli se sama. Hintaa ei ole Gösta vahvistanut. Ei ole NIIN perillä ton kilvittämisestä
Chevy Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Oli se sama. Hintaa ei ole Gösta vahvistanut. Ei ole NIIN perillä ton kilvittämisestä onkos Göstalla edes taxfreehintaa
carita Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Ei ole, tai riippuu aika lailla autostakin. Ja mitä on valmis itse tekemään.
Crisis Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 http://eng.autoscout24.com/home/index/list.asp?make=19&country=D&model=1683&eurofrom=0&euroto=0&mileagefrom=0&mileageto=0&yearfrom=2005&yearto=0&radius=0&zip= Saksassa nayttaa olevan noita aika paljon.. Eikai tohon nyt enaa 50ke veroa voi tulla. Ei muuta ku haette porukalla tusinan noita ja aken eteen parkkiin ja soitto tulliin.
TexFinn Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 monellas kympillä tuot pihaan No eihan siihen nyt kovin montaa kymppia tarvita. Eikohan ne alta kolmenkympin ole... Jos haluat kilvet sun muut, niin sittenhan niita kymppeja aletaan tarviimaan.
Chevy Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 vituttaa, kun toimittaja heittää hinta-arvioita hatusta, hankaloittaa hieman hommia kun Challenger SE hinta on n.24t$ ja täällä myydään n.69t€ SS maksaa n.34t$ niin kyllä se yli 80t€ menee
Guest SuS Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 JOS menisin ja ostaisin Saksasta vähän käytetyn... tai siis käytetyn 5 gen. Camaron ja toisin Suomeen, niin mitenkäs tämän maan byrokratia mua kurmuuttaisi ( Arvatenkin ihan p*rkeleesti... Tuossa aiemmin kun tuli oltua aika paljon Eestissä (kämppä siellä 2004-2008), niin sikäläiset naapurit kertoivat, että he hakevat autonsa Saksasta ja maksavat n. 110 euron arvoisen rekisteröintimaksun Eestin valtiolle ja siinä kaikki, auto on sillä heidän. Naapurit hakivat sieltä Jeepin Grand Cherokeeta jne. Ihmettelivät, että miks mä en tee samoin.. Ihmettelivät, kun kerroin ettei asia ole meillä ihan yhtä edullista ja yksinkertaista... Sanoivat, että pakkohan se on olla samoin, kun kuulutaan samaan EU:iin.. Mä luulen, että yksinkertaista ei oo muuta kuin suomalaiset.. ikuisesti meitä onnistutaan kusettamaan autojutuissa. Kaikkien pitäis varmaan pian ajaa sillä RatanTatalla, vai mikäs se maailman halvin mopoauton näköinen intialainen wokkipannu olikaan... aijai, miten taas verenpaine nousi hih...
pantera Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 JOS menisin ja ostaisin Saksasta vähän käytetyn... tai siis käytetyn 5 gen. Camaron ja toisin Suomeen, niin mitenkäs tämän maan byrokratia mua kurmuuttaisi ( Arvatenkin ihan p*rkeleesti... Tuossa aiemmin kun tuli oltua aika paljon Eestissä (kämppä siellä 2004-2008), niin sikäläiset naapurit kertoivat, että he hakevat autonsa Saksasta ja maksavat n. 110 euron arvoisen rekisteröintimaksun Eestin valtiolle ja siinä kaikki, auto on sillä heidän. Naapurit hakivat sieltä Jeepin Grand Cherokeeta jne. Ihmettelivät, että miks mä en tee samoin.. Ihmettelivät, kun kerroin ettei asia ole meillä ihan yhtä edullista ja yksinkertaista... Sanoivat, että pakkohan se on olla samoin, kun kuulutaan samaan EU:iin.. Mä luulen, että yksinkertaista ei oo muuta kuin suomalaiset.. ikuisesti meitä onnistutaan kusettamaan autojutuissa. Kaikkien pitäis varmaan pian ajaa sillä RatanTatalla, vai mikäs se maailman halvin mopoauton näköinen intialainen wokkipannu olikaan... aijai, miten taas verenpaine nousi hih... Niih, meilläpä on AKE, joka on valtio valtiossa, sen tulkinnat kumoaa kaiken, eu-määräykset, valmistajien speksit, ...oikeuden päätökset ... ihan kaiken Kun ko .laitoksen virkamiehiltä kysyy että miks tää ei käy meillä kun kaikissa muissa eu-maissa kay on vastaus: Niin ehkä suomi on edelläkävijä näissä asioissa ja muut maat seuraavat suomen esimerkkiä tulevaisuudessa
Nupa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Ei ole enää AKEa Nyt se on Liikenteen Turvallisuusvirasto TraFi
Chevy Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 AKE pitäisi ilmeisesti haastaa ko.instanssi johonkin EU:n korkeaan tuomioistuimeen
Guest SuS Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2010 Liikenteen turvallisuusvirastolta tuli jo ekat kommentit viime viikolla elikkäs vaativat nollatoleranssia sekä maanteille, että vesiliikenteeseen sekä autokoulua vieläkin kattavammaksi ( elikkäs vieläkin kalliimmaksi). Taitaa tuo ajokortin kallistuminen pian aiheuttaa sen, että junnut vetelee menemään entistä enemmän ilman korttia...
-vellu Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Toinen. Muutaman sivun juttu autosta (Hot Rod March 2010) Valmistaja: http://www.ottobody.com/home.html
balez Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 ponu paljon rankemman olonen laite
GTATL Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Pitaiskohan alkaa laittaa fyffea sivuun
pantera Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Mitähän transun taitelissa lukee
Oiski Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Mitähän transun taitelissa lukee Camaro Identity crisis edition
pantera Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Camaro Identity crisis edition Make ; Home made
GTATL Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Mitähän transun taitelissa lukee Camaro
GTATL Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Ei ihan voittanut camaro rolex gt kisaa tuli neljanneksi voittajasta jai vaan 24 kierrosta ja kolmos sijasta 9 kierrosta. No ensikerralla paremmin ehka
ratskin Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Ei ihan voittanut camaro rolex gt kisaa tuli neljanneksi voittajasta jai vaan 24 kierrosta ja kolmos sijasta 9 kierrosta. No ensikerralla paremmin ehka Huh, jos joku häviää F1 24 kierrosta niin olisin valmis haastamaan sen häviäjän,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään