Jump to content

2010 --> Camaro

TexFinn

Recommended Posts

Kirjoitettu

kyllä meidänki pihaan vois yhden camaron ajaa, jos vaan.......  :-[

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TexFinn

174

• Chevy

144

• GTATL

95

• -vellu

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tänne voi tuoda kanssa yhden :)

Käväsen nyt heti tekemässä lottolapun R:llä

mää pistin jo keksiviikkona,  :W

Kirjoitettu

Kävin ottaa kylmät tyypit tost tuusulan 2010 camusta kyl se on hieno peli :-P :-P

oliko se sama kuin tuo Iltasanomien punainen SS  ???

kysyitkö hintaa leimattuna  ???

Kirjoitettu

oliko se sama kuin tuo Iltasanomien punainen SS  ???

kysyitkö hintaa leimattuna  ???

Oli se sama. Hintaa ei ole Gösta vahvistanut. Ei ole NIIN perillä ton kilvittämisestä :-\

Kirjoitettu

Oli se sama. Hintaa ei ole Gösta vahvistanut. Ei ole NIIN perillä ton kilvittämisestä :-\

onkos Göstalla edes taxfreehintaa  ::)

Kirjoitettu

Ei ole, tai riippuu aika lailla autostakin. Ja mitä on valmis itse tekemään.

Kirjoitettu

monellas kympillä tuot pihaan  ???

No eihan siihen nyt kovin montaa kymppia tarvita.  m/ Eikohan ne alta kolmenkympin ole...  :W

Jos haluat kilvet sun muut, niin sittenhan niita kymppeja aletaan tarviimaan.  ::)

Kirjoitettu

vituttaa, kun toimittaja heittää hinta-arvioita hatusta, hankaloittaa hieman hommia  :-\

kun Challenger SE hinta on n.24t$ ja täällä myydään n.69t€

SS maksaa n.34t$ niin kyllä se  yli 80t€ menee  ::)

Kirjoitettu

JOS menisin ja ostaisin Saksasta vähän käytetyn... tai siis käytetyn 5 gen. Camaron ja toisin Suomeen, niin mitenkäs tämän maan byrokratia mua kurmuuttaisi ??? ( Arvatenkin ihan p*rkeleesti...

Tuossa aiemmin kun tuli oltua aika paljon Eestissä (kämppä siellä 2004-2008), niin sikäläiset naapurit kertoivat, että he hakevat autonsa Saksasta ja maksavat n. 110 euron arvoisen rekisteröintimaksun Eestin valtiolle ja siinä kaikki, auto on sillä heidän. Naapurit hakivat sieltä Jeepin Grand Cherokeeta jne. Ihmettelivät, että miks mä en tee samoin.. Ihmettelivät, kun kerroin ettei asia ole meillä ihan yhtä edullista ja yksinkertaista... Sanoivat, että pakkohan se on olla samoin, kun kuulutaan samaan EU:iin.. Mä luulen, että yksinkertaista ei oo muuta kuin suomalaiset.. ikuisesti meitä onnistutaan kusettamaan autojutuissa. Kaikkien pitäis varmaan pian ajaa sillä RatanTatalla, vai mikäs se maailman halvin mopoauton näköinen intialainen wokkipannu olikaan... aijai, miten taas verenpaine nousi hih...

Kirjoitettu

JOS menisin ja ostaisin Saksasta vähän käytetyn... tai siis käytetyn 5 gen. Camaron ja toisin Suomeen, niin mitenkäs tämän maan byrokratia mua kurmuuttaisi ??? ( Arvatenkin ihan p*rkeleesti...

Tuossa aiemmin kun tuli oltua aika paljon Eestissä (kämppä siellä 2004-2008), niin sikäläiset naapurit kertoivat, että he hakevat autonsa Saksasta ja maksavat n. 110 euron arvoisen rekisteröintimaksun Eestin valtiolle ja siinä kaikki, auto on sillä heidän. Naapurit hakivat sieltä Jeepin Grand Cherokeeta jne. Ihmettelivät, että miks mä en tee samoin.. Ihmettelivät, kun kerroin ettei asia ole meillä ihan yhtä edullista ja yksinkertaista... Sanoivat, että pakkohan se on olla samoin, kun kuulutaan samaan EU:iin.. Mä luulen, että yksinkertaista ei oo muuta kuin suomalaiset.. ikuisesti meitä onnistutaan kusettamaan autojutuissa. Kaikkien pitäis varmaan pian ajaa sillä RatanTatalla, vai mikäs se maailman halvin mopoauton näköinen intialainen wokkipannu olikaan... aijai, miten taas verenpaine nousi hih...

Niih, meilläpä on AKE, joka on valtio valtiossa, sen tulkinnat kumoaa kaiken, eu-määräykset, valmistajien speksit, ...oikeuden päätökset ... ihan kaiken m- 

Kun ko .laitoksen virkamiehiltä kysyy että miks tää ei käy meillä kun kaikissa muissa eu-maissa kay on vastaus:

Niin ehkä suomi on edelläkävijä näissä asioissa ja muut maat seuraavat suomen esimerkkiä  tulevaisuudessa  ;D

Kirjoitettu

Ei ole enää AKEa  \m/

Nyt se on Liikenteen Turvallisuusvirasto TraFi  ::)

Kirjoitettu

AKE

pitäisi ilmeisesti haastaa ko.instanssi johonkin EU:n korkeaan tuomioistuimeen

Kirjoitettu

Liikenteen turvallisuusvirastolta tuli jo ekat kommentit viime viikolla elikkäs vaativat nollatoleranssia sekä maanteille, että vesiliikenteeseen sekä autokoulua vieläkin kattavammaksi ( elikkäs vieläkin kalliimmaksi). Taitaa tuo ajokortin kallistuminen pian aiheuttaa sen, että junnut vetelee menemään entistä enemmän ilman korttia...

Kirjoitettu

Mitähän transun taitelissa lukee  ???

Camaro Identity crisis edition  :)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Ei ihan voittanut camaro rolex gt kisaa  ;D tuli neljanneksi m/ voittajasta jai vaan 24 kierrosta :W ja kolmos sijasta 9 kierrosta. No ensikerralla paremmin ehka *clap*

Kirjoitettu

Ei ihan voittanut camaro rolex gt kisaa  ;D tuli neljanneksi m/ voittajasta jai vaan 24 kierrosta :W ja kolmos sijasta 9 kierrosta. No ensikerralla paremmin ehka *clap*

Huh, jos joku häviää F1 24 kierrosta niin olisin valmis haastamaan sen häviäjän,  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...