Jump to content

2010 --> Camaro


TexFinn

Recommended Posts

Kirjoitettu

En ma usko etta ihan kaikki vapaastihengittavat isot kasit tulee kokonaan haipymaan, mutta kyllahan suunta on enemman noissa vahemman pentsiinia vievissa laitoksissa. Siis ainakin ankkalinnan laitteissa. Lahinna tuo johtuu hallituksen maarittelemista CAFE-standardeista.

 

Siksipa esim. Foortti laittoi EcoBoostin F150:een ja on kasittaakseni myynyt aika hyvin niita. GM:lta varmaankin tulee vastaava uuskoppaiseen Silveraatoon/Sierraan.

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TexFinn

    174

  • Chevy

    144

  • GTATL

    95

  • -vellu

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tassa patkaa livernois ZL1.sta, 4295 paunaa :o ei taida olla brembon jarrut enaan noiden vanteiden sisalla :W

Kirjoitettu

En ma usko etta ihan kaikki vapaastihengittavat isot kasit tulee kokonaan haipymaan, mutta kyllahan suunta on enemman noissa vahemman pentsiinia vievissa laitoksissa. Siis ainakin ankkalinnan laitteissa. Lahinna tuo johtuu hallituksen maarittelemista CAFE-standardeista.

 

Siksipa esim. Foortti laittoi EcoBoostin F150:een ja on kasittaakseni myynyt aika hyvin niita. GM:lta varmaankin tulee vastaava uuskoppaiseen Silveraatoon/Sierraan.

 

Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa..

Kirjoitettu

Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa..

 

Joo, toi on myos yksi keino saastaa kulutuksessa. m/

Kirjoitettu

Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa..

V4 = porina eli ysikuuttonen saappi  ;D Äänimaailma lienee yhteneväinen  :P

Kirjoitettu

V4 = porina eli ysikuuttonen saappi  ;D Äänimaailma lienee yhteneväinen  :P

 

Titais sorveten suomenhinnalla saada loput jäljellä olevat susikutoset ostettua.

Kirjoitettu

aika soma tulevaisuuden camaro piirros. :-*

 

Aika paljon 3genin muotoja havaittavissa, tekijä fanittaa siis sitä ainoata ja oikeata Camaron korimallia.

Kirjoitettu

Aika paljon 3genin muotoja havaittavissa, tekijä fanittaa siis sitä ainoata ja oikeata Camaron korimallia.

 

katsojan silmästä kiinni tämäkin homma, perän kylkilinja on selkeesti saanu vaikutteensa loppupään 2g:stä  :o

 

ja keulakin on selkeesti LT1 4g:stä \m/

Kirjoitettu

katsojan silmästä kiinni tämäkin homma, perän kylkilinja on selkeesti saanu vaikutteensa loppupään 2g:stä  :o

 

ja keulakin on selkeesti LT1 4g:stä \m/

Kyl toi mustaki enemmän 79-81 perää muistuttaa ;)
Kirjoitettu

Minusta se on ihan Datsunin näkönen  :o

 

totta  z350 look  ::)

Kirjoitettu

laitetaas välillä aitoa kuvaa

 

Hyi helvettiperkele, ton kuvan olis voinu jättää laittamatta.

Kirjoitettu

toi on valojen perusteella jonkun optikon tekemä  :o :W 8)

 

Eikös noi oo vakiot E-mallin LED-takavalot. Toi takaspoikka tossa on se mauttomuuden multihuipentuma.

Kirjoitettu

Toi takaspoikka tossa on se mauttomuuden multihuipentuma.

 

ollaan me jostain samaakin mieltä harvinaista :D

 

Minusta se on ihan Datsunin näkönen  :o

hj palauttaa ne repan lasit ny on menny näkökyky ja annostus pieleen tai molemmat ;D

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Drop dead gorgeous  :-P, onnistunut päivitys  m/

 

On, erittäin herkku! Ne on jopa yrittäny keventää sitä!  ;D

Ja LS7  \m/

Kirjoitettu

2014 Z/28  m/

Mielenkiintoiset takavalot...

 

eteen tehty kanssa uudet ajovalot ja maski,facelift

camaro_z28_keulaa.thumb.jpg.7a497034bc35d37d019ee245b175b81d.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...