TexFinn Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2013 En ma usko etta ihan kaikki vapaastihengittavat isot kasit tulee kokonaan haipymaan, mutta kyllahan suunta on enemman noissa vahemman pentsiinia vievissa laitoksissa. Siis ainakin ankkalinnan laitteissa. Lahinna tuo johtuu hallituksen maarittelemista CAFE-standardeista. Siksipa esim. Foortti laittoi EcoBoostin F150:een ja on kasittaakseni myynyt aika hyvin niita. GM:lta varmaankin tulee vastaava uuskoppaiseen Silveraatoon/Sierraan.
GTATL Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Tassa patkaa livernois ZL1.sta, 4295 paunaa ei taida olla brembon jarrut enaan noiden vanteiden sisalla
letkume Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 En ma usko etta ihan kaikki vapaastihengittavat isot kasit tulee kokonaan haipymaan, mutta kyllahan suunta on enemman noissa vahemman pentsiinia vievissa laitoksissa. Siis ainakin ankkalinnan laitteissa. Lahinna tuo johtuu hallituksen maarittelemista CAFE-standardeista. Siksipa esim. Foortti laittoi EcoBoostin F150:een ja on kasittaakseni myynyt aika hyvin niita. GM:lta varmaankin tulee vastaava uuskoppaiseen Silveraatoon/Sierraan. Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa..
TexFinn Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa.. Joo, toi on myos yksi keino saastaa kulutuksessa.
pantera Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Tuosta uudesta vetestä sanoivat, että on v4 kun ejellaan rauhassa.. V4 = porina eli ysikuuttonen saappi Äänimaailma lienee yhteneväinen
letkume Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2013 V4 = porina eli ysikuuttonen saappi Äänimaailma lienee yhteneväinen Titais sorveten suomenhinnalla saada loput jäljellä olevat susikutoset ostettua.
rokzetä Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2013 aika soma tulevaisuuden camaro piirros.
Z-mo Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2013 aika soma tulevaisuuden camaro piirros. Aika paljon 3genin muotoja havaittavissa, tekijä fanittaa siis sitä ainoata ja oikeata Camaron korimallia.
mikke Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2013 Aika paljon 3genin muotoja havaittavissa, tekijä fanittaa siis sitä ainoata ja oikeata Camaron korimallia. katsojan silmästä kiinni tämäkin homma, perän kylkilinja on selkeesti saanu vaikutteensa loppupään 2g:stä ja keulakin on selkeesti LT1 4g:stä
accident Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2013 ja keulakin on selkeesti LT1 4g:stä
gmc63 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 katsojan silmästä kiinni tämäkin homma, perän kylkilinja on selkeesti saanu vaikutteensa loppupään 2g:stä ja keulakin on selkeesti LT1 4g:stä Kyl toi mustaki enemmän 79-81 perää muistuttaa
z74 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Jep. Taka spoileri on repästy 2g camarosta
repa Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Minusta se on ihan Datsunin näkönen
avogta-89 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Minusta se on ihan Datsunin näkönen totta z350 look
rokzetä Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 tuntuu että ideoita poimittu tästä projektista... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=49706.0
Chevy Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 laitetaas välillä aitoa kuvaa
Z-mo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 laitetaas välillä aitoa kuvaa Hyi helvettiperkele, ton kuvan olis voinu jättää laittamatta.
avogta-89 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 toi on valojen perusteella jonkun optikon tekemä
Z-mo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 toi on valojen perusteella jonkun optikon tekemä Eikös noi oo vakiot E-mallin LED-takavalot. Toi takaspoikka tossa on se mauttomuuden multihuipentuma.
Chevy Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Eikös noi oo vakiot E-mallin LED-takavalot jep
mikke Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2013 Toi takaspoikka tossa on se mauttomuuden multihuipentuma. ollaan me jostain samaakin mieltä harvinaista Minusta se on ihan Datsunin näkönen hj palauttaa ne repan lasit ny on menny näkökyky ja annostus pieleen tai molemmat
TexFinn Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 2014 Z/28 Mielenkiintoiset takavalot... http://www.camaro5.com/gm-reveals-2014-chevrolet-camaro-z28-revealed-in-refreshed-style/ http://m.youtube.com/#/watch?v=XjaqHGpmCm8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXjaqHGpmCm8
pantera Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 2014 Z/28 Mielenkiintoiset takavalot... http://www.camaro5.com/gm-reveals-2014-chevrolet-camaro-z28-revealed-in-refreshed-style/ http://m.youtube.com/#/watch?v=XjaqHGpmCm8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXjaqHGpmCm8 Drop dead gorgeous , onnistunut päivitys
Z-mo Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2013 Drop dead gorgeous , onnistunut päivitys On, erittäin herkku! Ne on jopa yrittäny keventää sitä! Ja LS7
Chevy Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2013 2014 Z/28 Mielenkiintoiset takavalot... eteen tehty kanssa uudet ajovalot ja maski,facelift
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään