Yorcci Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Corvette Club of Finland toivottaa tänäkin vuonna F-Body Club Of Finlandin jäsenet tervetulleiksi mukaan ratapäiville. Corvette Clubin tapahtumakalenteri http://www.corvettefinland.com/calendar.php 05.06. Ajoharjoittelua Ahveniston moottoriradalla klo 13:00 - 18:00 Melupäivä, raja 110 dB. Kaikki autot mitataan. HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 12:30-12:45, joten ajoissa paikalle Sunnuntaina 02.10. ajoharjoittelua Alastaron moottoriradalla klo 10:00 - 20:00 HUOM! 1) Kypärä pakollinen 2) Kuljettajakokous n. 09:30-09:45, joten ajoissa paikalle Alustavasti on tilattu myös Riverside Cruisers ottamaan varttimailiaikoja. Varttimailin ajelu varmistetaan sitten lähellä varsinaista ratapäivää, kun on jotain sääennusteita.
Fenix Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Onko sama kuvio yhä voimassa kuin viime vuonna eli F-body clubilaisten ei tarvitse maksaa erillistä omavastuuta?
Yorcci Posted February 15, 2016 Author Posted February 15, 2016 Onko sama kuvio yhä voimassa kuin viime vuonna eli F-body clubilaisten ei tarvitse maksaa erillistä omavastuuta? Öööö...tuotaniinkumitä omavastuuta? Ratamaksua ei kerätä erikseen kerhojen jäseniltä. Alastarossa varttimailin ajanotto on maksullinen, joten siitä saattaa tulla esim. kympin maksu sitten paikan päällä.
selli Posted May 30, 2016 Posted May 30, 2016 Täytyykin laittaa kalenteriin muistutus josko sitä lähtis haistelee tuulia taasen
Yorcci Posted May 30, 2016 Author Posted May 30, 2016 Muistutetaan vielä siitä, että jos haluaa kierrosaikoja, ajanotto pitää järjestää itse.
Yorcci Posted May 30, 2016 Author Posted May 30, 2016 Saako olla co-driver kyydissä? Juu. Kunhan on kypärä päässä.
pasi jkl Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Käyty paikalla muttei pääsyä Camarolla radalle äänet 115db , raja110db. Enkä viitsinyt hakea Motonetistä huilua ja väsätä siitä sisuksia. Mutta kierretty 3 kierrosta C5:n kyydissä, hieno ja vaativa rata, mutta niin oli myös hieno Vette, taitaa olla kuumetta...
Yorcci Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Kiitos täältä järjestävältä puoleltakin. Täytyy muistaa, että ilman paikallesaapuvia jäseniä ei tapahtumista tulisi mitään Radalla kävi 28 Vette-kuskia ja 3 f-bodyilla, (viime vuonna 31 Vetteä ja 1 f-body), jonoja ei päässyt pahemmin muodostumaan ja loppupuolella pääsi ajamaan hyvin vapaasti kierroksia. Muutama auto jouduttiin aluksi torppaamaan liian äänekkäinä, mutta pari autoa saatiin pienillä virityksillä rimaa hipoen ratakelpoisiksi. Harmillisesti pasi jkl:n auto oli niin äänekäs, ettei ihan pikkuvirityksillä olisi ollut mahkuja saada 110 dB:n alle Palkintojenjaon aikaan oli enää hyvin harvalukuisesti jäsenistöä paikalla, mutta tuomariston jaettua perinteiset virhepisteet ajosuorituksista, saatiin palkintopokaalien jakoperusteiden lopputulokseksi (suluissa finnshark-nick): III 1,40.00 virhepistettä Markku Laine (Maxbrotha) C6 II 1,34.30 virhepistettä Jari Pellas (pomppe) C6 Z06 I 1,33.67 virhepistettä Veli-Pekka Ranki (V-P) C5 Loppuun vielä henkilökohtaiset kiitokset pomppelle kyydityksestä ja V-P:lle seefemman koeajosta. Ei ihme, että virhepisteet olivat niin vähäiset
Yorcci Posted August 10, 2016 Author Posted August 10, 2016 Huomatkaa Alastaron ratapäivän meistä riippumattomista syistä muuttunut ajankohta sunnuntai 02.10.2016 (no olihan siinä kuukausikin väärin aiemmin )
Tapio.L. Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Sunnuntaina Alastaroon Mahtavaa, mun ei tarvii olla ainoo f-body!
selli Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Meikä vei jo Ponun talviunille mutta saattanee olla että kaverin saan houkuteltua lähtee kokeilee omaa Vetteään radalle.
ikiliikkuja Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Camarossa uudet etulevyt ja jarrupalat sekä katsastussedältä lupa ajaa yleisessä liikenteessä eli tullaan pyörimään nopeampien jalkoihin
_j00na_ Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Kummitädin synttärit juuri samalle päivälle niin ei pysty lähtemään, muuten olisi voinut ajella kauden päätös reissun..
Jagsteri Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Onko tietoo, kun ei pääse tuleen ajoissa paikalle, et kerkeis ajajakokoukseen. Ni pidetäönkö siel toinen kokous jossainvälis vai miten se touhu menee?
Yorcci Posted January 12, 2017 Author Posted January 12, 2017 Vähän varttimailituloksia osastolta "Muut": http://kuvapilvi.fi/finnshark/BCc.jpg Ja Corvetet: http://kuvapilvi.fi/finnshark/BtS.jpg
Yorcci Posted January 12, 2017 Author Posted January 12, 2017 Ja tossa on vähän mutkaradan kiertoa (mä ja mun kosla): http://penthouse.homelinux.net/fs16/yorcci_alastaro_2016.mp4 Sinänsä moottori ja välitykset toimivat oikein hyvin, kun koko kierroksen saa vetää kolmosvaihteella ja paras aikakin tuli ilman vaihtoja Pääsuoralla ja Las Palmasissa menee hetkeksi rajoittajaan (170 km/h), mutta noi on niin lyhyitä hetkiä, ettei kannata työntää nelosta tupaan (kokeilin sitäkin ja en saanut noihin nopeisiin paikkoihin jarruun samaa 170 km/h nopeutta).
_j00na_ Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Hienosti on Corvetet kulkeneet ja myös muitakin nopeita pelejä näköjään ollut, mm tuo ylisen mikan bmw 335i kulkee kyllä aivan tajuttomasti..
Yorcci Posted January 14, 2017 Author Posted January 14, 2017 Hienosti on Corvetet kulkeneet Mun mielestä aika onnettomasti kokonaisuutena, kun mun käyttöruoska-katiskalla tuli kolmanneksi kovin loppunopeus... (Toisaalta ajaminen jäi aika pahasti kesken putsaustalkoiden takia)
miyli Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Hienosti on Corvetet kulkeneet ja myös muitakin nopeita pelejä näköjään ollut, mm tuo ylisen mikan bmw 335i kulkee kyllä aivan tajuttomasti.. Bemarin omistaja ilmoittautuu täällä Silloin tällöin tulee selailtua tätäkin foorumia kun aikoinaan ollut kaksi f bodya. Sattumalta bongasin tämän jutun ja ajattelin rekisteröityä. Suht hyvin bemari kulkee kyllä, alla kuitenkin 265 Kumhot joutuu aika paljon rajoittamaan ahtoja 1 ja 2 vaihteella että olisi pitoa. Autosta penkitetty 600hv Harmi kun ei kerinnyt vetää kuin pari vetoa ennenkuin rata meni pilalle. Olihan siellä muutama kova corvette ja taisi olla niilläkin pitovaikeuksia lähdössä. Pientä ameriikan auto kuumetta tässä päällä mutta katotaan miten käy.
_j00na_ Posted March 11, 2017 Posted March 11, 2017 Bemarin omistaja ilmoittautuu täällä Silloin tällöin tulee selailtua tätäkin foorumia kun aikoinaan ollut kaksi f bodya. Sattumalta bongasin tämän jutun ja ajattelin rekisteröityä. Suht hyvin bemari kulkee kyllä, alla kuitenkin 265 Kumhot joutuu aika paljon rajoittamaan ahtoja 1 ja 2 vaihteella että olisi pitoa. Autosta penkitetty 600hv Harmi kun ei kerinnyt vetää kuin pari vetoa ennenkuin rata meni pilalle. Olihan siellä muutama kova corvette ja taisi olla niilläkin pitovaikeuksia lähdössä. Pientä ameriikan auto kuumetta tässä päällä mutta katotaan miten käy. Kappas tervetuloa vain foorumille tännekkin itsekkin tulee noita bemareita näiden ohessa harrasteltua ja itseasiassa BTCF:ää tulee ahkerasti luettua ja kirjoiteltua. Sinunkin topikkia seurannut mielenkiinnolla , käsittämättömän kova menemään on tuo 335sesi . Eikai tuollaista malta myydä kun saa kaikenmaailman muka urheiluautoille näytellä perävaloja ei muutakun Fbodyä alle sillä se kuume lähtee.
gmc63 Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Kappas tervetuloa vain foorumille tännekkin itsekkin tulee noita bemareita näiden ohessa harrasteltua ja itseasiassa BTCF:ää tulee ahkerasti luettua ja kirjoiteltua. Sinunkin topikkia seurannut mielenkiinnolla , käsittämättömän kova menemään on tuo 335sesi . Eikai tuollaista malta myydä kun saa kaikenmaailman muka urheiluautoille näytellä perävaloja ei muutakun Fbodyä alle sillä se kuume lähtee. Kannatetaan F-body lisäksi. :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now