Fenix Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2016 Tuossa hitsatussa öljypohjassa tilavuus pieneni ~5.5L -> ~4.5L. Itse mielelläni kasvattaisin tilavuutta kuin pienentäisin.
Juza89 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 Totta. Samassa kyll todettiin, että menetetty tilavuus voidaan kompensoida öljynlauhduttimella. Olisihan se hyvä, että järjestelmässä olisi riittävästi öljyä. Vertaukseksi vaikka bemarin vanhat M50-moottorit joissa 6,5L öljytilavuus, vaikkei tehoa ole kuin 192 hummaa.
Fenix Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 öljynjäähdytin alkaa varmaan olemaan paikallaan. Mulla fuskasi venakopan korkki ja ehkä myös vähän paineanturin liitos. Kun litra oli kadonnut niin öljyn lämmöt nousi 120-130c ja mittari alkoi hälyttää. Normaalisti n.90-105c. Toinen on öljyn saannin turvaaminen, ettei pumppu pääse hörppäämään missään tilanteessa ilmaa. Eli "tehopumpusta" ei ainakaan kannata haaveilla. Accusump turvaisi öljyn saantia, mutta maksaa puolet kunnollisesta öljypohjasta.
Z-mo Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2016 Kyllä mä uskaltaisin laittaa tollasen leikellyn ja pienemmän öljytilavuuden truck öljypohjan kunnon budget swappiin. Vaihtaa öljyjä kans vähän useammin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään