Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 juu hinnaksi tuli 479,-
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 ja kylläpä tosiaan muuttuivat äänet itse ainankin olen tosi tyytyväinen
F350 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 ja kylläpä tosiaan muuttuivat äänet itse ainankin olen tosi tyytyväinen tuliko sulla RPM vaimentajaksi?
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Tämä tuli http://www.autoanything.com/exhausts-mufflers/77A2752A2301618.aspx?kc=AFFCJ&mr:referralID=cc9c9b05-68ee-11df-8f6b-0026b9571fcb
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 eli SDT vai mikä se ny oli ;D
rokzetä Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 tuliko sulla RPM vaimentajaksi? tuo rpm catbackki keikkuu summitin listoillaki vieläki,mut ku tilaa ni tulee sdt vaimentajalla ja toisenlaisella ulostuloilla.osanummero on paketis kuiteski sama.vaimentimet on sisuksiltaan ihan eri tyyppiset. http://www.summitracing.com/parts/EDL-5672/
F350 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 tuo rpm catbackki keikkuu summitin listoillaki vieläki,mut ku tilaa ni tulee sdt vaimentajalla ja toisenlaisella ulostuloilla.osanummero on paketis kuiteski sama.vaimentimet on sisuksiltaan ihan eri tyyppiset. http://www.summitracing.com/parts/EDL-5672/ Näköjään Edeli on lopettanu tuon RPM:n valmistuksen ja tilalla on STD, jonka väittävät olevan hiljaisempi ja tehokaampi. STD:ssä ei ole villaa tms sisällä lainkaan, ainoastaan erilaisia aäänenkierrätyslevjä. Tuotahan vois kokeilla, mulla alkaa olla tuo RPM kohta huonossa hapessa.
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 kieltämättä auto tuntuu jotenkin pirteemmällä, mutta voi johtua ihan äänistäkin ;D
HecklesS Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Nyt on sitten koko pötkö katalysaattoria vaille ostettuna, sarjat ja putki siis Edelin. Vielä pitäisi asennuttaa. Kuullostaisi, että niissä liikkeissä, missä asennus onnistuisi, hinta olisi siitä 500€-1000€ haarukasta. Onko muuten heittää jotain vinkkiä, missä asennuttaa, tai olisiko täällä "erikseen sovittavalla" hinnalla osaavaa ja aikaansaavaa tekijää pääkaupunkiseudulta?
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 onpas kallista siis onks toi pelkkä asennus? mulla makso pelkkä asennus 199,- ja katin takia joutu hiukan kaveri hitsailemaan yms. pelkän putken ois saanu paljo helpommin kiinni ku ei ois tarvinnu muuta ku pulteilla vetää.
rokzetä Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 onpas kallista siis onks toi pelkkä asennus? mulla makso pelkkä asennus 199,- ja katin takia joutu hiukan kaveri hitsailemaan yms. pelkän putken ois saanu paljo helpommin kiinni ku ei ois tarvinnu muuta ku pulteilla vetää. ilmesest pelkkä putkiston asennus vaan. 3koppaseen ainaski heittää kyllä edelin catbackin ja katin tunnissaparissa kines vaikka pihalla. heclessillä myös peltisatsien asennus,on siinä sen verran puuhaa ettei välttis päivä riitä tekijämieheltäkään,ain jotain ongelmaa on.500-1000e haarukka alveineen ei kuulosta olleenkaan pahalta. eikös Nupalta kannata kysyä??
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 nii joo toshan oli noi sarjatkin mukana ny vast toisella lukukerralla hokasin
HecklesS Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Joo, putkenhan olisin itse tuutannut paikalleen ja varmaan onnistuisi myös sarjojen laittaminen, mutta niihin liittyy niin paljon uuden tekemisen opettelua, etten rupea sitä riskiä ottamaan, että paikalle saapuu savolainen supersankari Vituixmän ja sotkee kuvio ja katkoo pultit jne. Pakko varmaan maksaa työstä, vaihtoehdot on vähissä. Varmaan siis tuonne Länsi-Helsinkiin tai Viikin suunnalle.
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 no ei kai se ny niin mahotonta ole jos vaan kunnon paikka löytyy... mulla ei nykyään ole ja siks annoin laittaa ton putkenkin ku ei enää jaksa nurmikolla maata selällään ja toi mun ns. autotalli mis välil käyn, ni se ei ole käytös ku 3h illassa ni en sinne viittiny lähtee laittamaan tosin toi on musta niin paljon rahaa, että makaisin mis asennos vaan ja laittaisin ite mut tää vaan mun mielipide
rokzetä Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Joo, putkenhan olisin itse tuutannut paikalleen ja varmaan onnistuisi myös sarjojen laittaminen, mutta niihin liittyy niin paljon uuden tekemisen opettelua, etten rupea sitä riskiä ottamaan, että paikalle saapuu savolainen supersankari Vituixmän ja sotkee kuvio ja katkoo pultit jne. Pakko varmaan maksaa työstä, vaihtoehdot on vähissä. Varmaan siis tuonne Länsi-Helsinkiin tai Viikin suunnalle. ei ole kyllä niin paha ja vaativa rasti miltä aluks näyttää jos jaksaa vähän äheltää.pultit aukee ihan helposti esivoideltuna ja kylmäspräyllä.samal oppii tuntemaan autoonsa,mistä kolosta käsi,mistä ja minkälainen avain minnekin.ropaaminen,tulppien vaihdot sun muut käy seuraavalla kerralla rutiinilla silmät ummes.
HecklesS Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Poikki menevät pultit siinä huolettaa. Ja se, jos joutuukin muotoilemaan jotain metallikappaletta - ei ole hitsausvehkeitä tms. Ulkosalla ei sinällään olisi ongelmaa tehdä noita juttuja, siinähän rötväisin parkkiksella naapureiden vitutuksena ja ihmetyksenä.
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 no se on vähän sama ku naisten kanssa, eli hyvin voideltuna kyllä pelaa ja jos ny niin huono tuuri sattuu olemaan et katkee, ni aikas hyvin ne nykyään saa ammattilaiset kaikkea jänskää poistettua
rokzetä Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Poikki menevät pultit siinä huolettaa. Ja se, jos joutuukin muotoilemaan jotain metallikappaletta - ei ole hitsausvehkeitä tms. Ulkosalla ei sinällään olisi ongelmaa tehdä noita juttuja, siinähän rötväisin parkkiksella naapureiden vitutuksena ja ihmetyksenä. voi olla et parkkis ei oo hyvä paikka,riippuu naapureista.pulteista en huolta kantais,edellsis iltana crc pakosarjan pultteihin.sit ku alottaa ni konetta vähän lämmittää ja kylmäspraytä pulteille.lähti todella helposti 20 vuotta olleet mutterit/pultit.sit ei ookaan ku rattiakselin pultti,se lähtee kans helposti.vanha putkisto vaan puukkosahalla niin lähelt pakosarjaa poikki ku saa ja siält mist tarvii ni se on maassa hetkessä. pakosarjan ja y-putken välisiä pultteja on turha alkaa väkerteleen auki ku ei tarvi.edelit sarjat/catback uppoo sinne ku kusi lumeen. lämppärille menevää putkea voi joutuu vääntään muutaman millin likemmäs koria.kangella vaan.
F350 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 onpas kallista siis onks toi pelkkä asennus? mulla makso pelkkä asennus 199,- ja katin takia joutu hiukan kaveri hitsailemaan yms. pelkän putken ois saanu paljo helpommin kiinni ku ei ois tarvinnu muuta ku pulteilla vetää. Ootteleppa kunhan Nupa on kotiutunut, ja kysy tiukka hinta.
HecklesS Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 No nyt on Edelit putket ja sarjat ja on kyllä aika rouheet äänet, himmee jytinä vaan käy. Kulkukin tuntuisi hieman piristyneen, joten nyt vaan melkein luottavaisin mielin katsastukseen.
pete695 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 tilasin kanssa tollaset edelin 68723 pellisatsit,eikös ne tule katalysaattorille asti?paikalla jo 3 tuumanen race katalysaattori+saattorilta 3tuumanen väliputki ja flomasterin catback.auto vähäpäästöinen,joten säästän kaikki vermeet,eikös nuo sarjat ole juuri tehty tällaisia varten?? pitääkös ottaa asentaessa jotain erityistä huomioon
rokzetä Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 tilasin kanssa tollaset edelin 68723 pellisatsit,eikös ne tule katalysaattorille asti?paikalla jo 3 tuumanen race katalysaattori+saattorilta 3tuumanen väliputki ja flomasterin catback.auto vähäpäästöinen,joten säästän kaikki vermeet,eikös nuo sarjat ole juuri tehty tällaisia varten?? pitääkös ottaa asentaessa jotain erityistä huomioon uudet tulpat kannattaa varata,vanhat löysätä kun valusarjat pois.uudet paikalleen kun edelit kiinni. apparin sarja menee alakautta helpommin,lämppärille menevää putkea voi joutuu vähän siirtään ennen ku ruuvaa apparinsarjan kiinni.rapiat viidenmillin rako on ainaki mulla riittäny.flektin anturi+ liitin kannattaa suojata/varoa hantinpuolen sarjojen välis.kuskinpuolelta ohjausakselin pultti irti ja ratista nykäsee apinan raivolla sisäänpäin saa akselin syrjään et sarja mahtuu.tulpanjohdot kannattaa asetella niin ettei osu sarjoihi esim. nippusiteillä.samaan syssyyn kantsii vaihtaa kylmempi termari. ne ilmaputkien nysät sarjojen sisältä on kai moni viilannu pois.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään