Jump to content

Ilmapumppu!


89vette

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maka

    14

  • TransNAM

    10

  • Mikko

    8

  • Soppa

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

en nyt muista onnistuuko vain jättämään pois pelkällä remmen lyhennyksellä ei taira voida kun sen itsekin purin.ei siinä sen kummempaa ole pumppu vaan irti ja lamellit veks ja takaisin paikoilleen niin ei tarvi ettiä remmelle uutta tukirullaa. josta voi ne laakerit myös mennä.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Syttyykö muuten SES? Itelle tulee peltisarjat joissa ei ole ilmareikiä eikä viittis tehä...

Katille menevä putki ja pumppu saa jäädä mutta siitähän boxi ei tiiäkkään mitään.

Link to post
Share on other sites

Syttyykö muuten SES? Itelle tulee peltisarjat joissa ei ole ilmareikiä eikä viittis tehä...

Katille menevä putki ja pumppu saa jäädä mutta siitähän boxi ei tiiäkkään mitään.

 

Mulla ilmapumppu tyhjennetty kokonaan,ei oo kun akseli ja laakerit sisällä(en pystyny heittää pumppua kokonaan mäkeen,ei olis remmi pysyny kireella vesipumpulla). Minkään näkösiä ilmaputkia ei enää mee pakoputkistoon,ei oo kattiakaan, SES ei syty.

Link to post
Share on other sites

Vaikutti toivottomalta hommalta joten ruuvasin kasaan ja paikalleen. Ei uskaltanu aivan silmitöntä väkivaltaa käyttää... jos hajoo niin mihinkäs remmi sitten...? Olkoot niin kauan kun pyörii, sitten hommaan lyhyemmän remmin.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

onko kellään 86 camaron ilmapumppua, josa laakerit on vaihdettu tai

onko joku jo vaitanut. sain omani osittain purettua, mutta sitten älli loppu. :-[ :'(

 

Joo heitä koko roska vaan järveen. Ei tarvi edes remmiä lyhennellä ku ilmapumpulla oma remmi.

Link to post
Share on other sites

Jos koko ilmapumpun heittää menemään ja tarkoitus on laittaa LT1 keppi, niin miten käy päästöille? Peltisatsit thermo-tecillä käärittynä ja hyvällä katilla varmaan polttaa paskat ihan tarpeeksi tehokkaasti vai miten on, onko ilmapumppu todella niin tarpeellinen vähäpäästöisessä? LT1-kepin 116 LSA lienee vaan plussaa?

Uusintalistalla toki tulpat, virranjakajan kansi+pyörijä ja mahdollisimman paljon muutakin kulutusosaa konehuoneesta samalla.

 

Olis katsastuksessa aika vittumainen ylläri ;D

Link to post
Share on other sites

Kyllä se ilimapumppu pumppaa kuumanakin,sillä on hyvä hämätä katsastusmiestä,eli kylmänä pumppaa pakosarjoihin ja kuumana katille.

 

Edit:näin siis 3gennerissä.

Link to post
Share on other sites

Kyllä se ilimapumppu pumppaa kuumanakin,sillä on hyvä hämätä katsastusmiestä,eli kylmänä pumppaa pakosarjoihin ja kuumana katille.

 

Edit:näin siis 3gennerissä.

Onkohan noin, mitenkähän katti kestäisi tämän. Liika happi ylikuumentaa ja rajansa silläkin. Oletko koskaan kokeillu putken päästä että puhaltaako todella?
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...