Kassu Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kaveri toteutti Firebirdissään niin, että laittoi kabiiniin pienen kytkimen ajovalomoottorien ohjausboksin maapiuhan väliin. Boksi löytyy kuskinpuolen ajovalon "alta"...musta laatikko. Itse ilmeisesti joudun tekemään saman piuhan veto homman.. Katsotaan kun tarkenee tutustuun...
TexFinn Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Mitenkäs kun tossa T/A nousee noi valot ylös jo parkeillakin. Onko kukaan löytänyt ratkaisua ongelmaan? Mitään ihmeellisiä virityksiä ei ole tehty. Onkos tosta nosta mekanismin kytkennästä jotain kaavioita? Olen huomannut etta huonot maadoitukset ja/tai palaneet polttimot aiheuttavat k.o. ilmion.
Kassu Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2006 Olen huomannut etta huonot maadoitukset ja/tai palaneet polttimot aiheuttavat k.o. ilmion. Ahaa...kaverilla oli kyllä kaikki polttimotkin ehjät ja mitään omia virityksiä ei käsittääseni ollut. Lukuunottamatta etuvilkuista ryöstettyjä sivuvilkkuja. Täytyy katsoa kuitenkin omasta nuo kaikki....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään