Z-mo Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Sai, sekoitat avoversioon jota sai viimeisen kerran 350.nä -89. Avot on kyllä surullisia korijäykkyydeltään. T-topillinen tuntuu kassakaapilta avoon verrattuna.
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Tarra on myös keskikonsolissa. Mulla on myös VIN takaluukun alapinnassa keskellä, sitäkään en ole muissa nähnyt tai sitten se on vaan sattunut tippumaan. Noita vin tarroja pitäis olla kahdeksassa paikkaa
avotic Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Avot on kyllä surullisia korijäykkyydeltään. T-topillinen tuntuu kassakaapilta avoon verrattuna. Onko näissä t-topeissa ollut minkälaisia ongelmaa löysän korin takia? Löysinkin yhden vin decoderin jolla sain sen verran irti että kyselmäni auto pitäisi olla aito gta ja t-topilla sekä 5.7litranen.
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kova ja T-topillisissa olen nähnyt katonkulman repeilyä. Olikohan tossa katon kulmassa jopa yksi pistehitsi pitämässä koko kulman rakennetta kasassa
pantera Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kova ja T-topillisissa olen nähnyt katonkulman repeilyä. Olikohan tossa katon kulmassa jopa yksi pistehitsi pitämässä koko kulman rakennetta kasassa Jos ne olis paremmin hitsattuja niin nehän repeilis joka nurkasta.
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Jos ne olis paremmin hitsattuja niin nehän repeilis joka nurkasta.
avotic Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kova ja T-topillisissa olen nähnyt katonkulman repeilyä. Olikohan tossa katon kulmassa jopa yksi pistehitsi pitämässä koko kulman rakennetta kasassa Näkeekö tämän repeämän ulkopuolelta jostain kohtaa? Onko jotain muita tiettyjä ruostekohtia kuin jakkaroitten alta?
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Katto repeilee nuolen osoittamasta paikasta. Jos halkeamaa ei näy kurkista tiivisteen alle jos vaikka löytyis jotain
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Ruostepaikoista muutama - konehuonessa etupään iskaritolppien saumat - etupenkkien jalkatilat. kurkista maton alle - ovien alareunat - takapyöräkoteloiden saumat+kaaret - etupyöräkoteloiden alapäät, a-pilarien alapää - akun teline - T-toppien keskipala ja tiivistekouru Loput sitten vaatiikin jo purkamista - pyyhkijöiden tila mihin vesi valuu keskellä olevasta ritilästä. koko tila on vain pohjamaalattu jos roskista tulee tukos ja vesi seisoo=alkaa ruostumaan Muut voikin jatkaa listaa
TransNAM Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Löysin just äsken omasta alkavan ruostepaikan boxin alta... 4gen. Pari kourallista maatuneita märkiä puunlehtiä... Ovien listojen alta tuntuu jotkut ruostuvan. Ovien ja helmojen levikkeet kerää rapaa ja eläessään hinkkaa. Alle kannattaa kurkata sen mitä näkee onko helmoja tunkattu ruttuun. Etu ja takapää, varsinkin etulokasuojan kiinnityskohta heti pyöräkotelon takaa. Tuulilasin kehys listan alta. Pohjaan on alunperin sattunut vain lähinnä maalipölyä joten pintaruostetta voi olla ellei massattu. Etu ja takajousituksen osat (tukivarret, taka-akseli) on normaalia olla pitempään pohjolassa olleissa umpiruosteessa ellei ole joku maalannut.
Z-mo Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Autojen iän huomioiden nämä ei ole herkkiä ruostumaan. Mutta silti etsisin yksilön millä ajettu vain kesäisin. Kesäkäytössä ruoste ei tuota ongelmia seuraavaan 100 vuoteen. Jos autossa tulee talvirenkaat mukana, niin itse hylkäisin samantien.
Fenix Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 [quote author=GTATL link=topic=67179.msg663503#msg663503 date Niin 3gen 5.7l ei saanut koskaan manuaalilla vaan se tuli aina automaatilla. Kirjoitin aikaisemmin väärin! Tuossakin on poikkeuksena camaron juhlamalli 91 tai 92, jolloin sai 350tpi manuaalivaihteistolla. Mulla on vanhoja v8 lehtiä jossa metroauto mainostaa asiaa. Ainakaan v8 moottorin jatkeena ei tarvitse automaattia karsastaa. Ei ole kumilankamainen, kuten joissakin vajaa moottorisissa euroissa. Kerran olen ajanut 4geniä manuaalilla ja siinä on kieltämättä se oma lystinsä. En myöskään rajoittaisi valikoimaa pelkästään GTA:han. Jos ulkonäöllisrsti trans am miellyttää enempi kuin formula tai camaro.. Niin en jättäisi perus transujakaan huomioimatta. Ei se kuitenkaan loppujen lopuksi käytännössä tarjoa muuta kuin paremmat penkit. Sen sijaan ws6 alusta optio tai pikemminkin 3.23-3.27 tasauspyörästön lukolla on melkein ehdoton. Muutoin ei voida puhua firebirdistä ja urheiluautosta samassa lauseessa.
avotic Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 [quote author=GTATL link=topic=67179.msg663503#msg663503 date Niin 3gen 5.7l ei saanut koskaan manuaalilla vaan se tuli aina automaatilla. Kirjoitin aikaisemmin väärin! Tuossakin on poikkeuksena camaron juhlamalli 91 tai 92, jolloin sai 350tpi manuaalivaihteistolla. Mulla on vanhoja v8 lehtiä jossa metroauto mainostaa asiaa. Ainakaan v8 moottorin jatkeena ei tarvitse automaattia karsastaa. Ei ole kumilankamainen, kuten joissakin vajaa moottorisissa euroissa. Kerran olen ajanut 4geniä manuaalilla ja siinä on kieltämättä se oma lystinsä. En myöskään rajoittaisi valikoimaa pelkästään GTA:han. Jos ulkonäöllisrsti trans am miellyttää enempi kuin formula tai camaro.. Niin en jättäisi perus transujakaan huomioimatta. Ei se kuitenkaan loppujen lopuksi käytännössä tarjoa muuta kuin paremmat penkit. Sen sijaan ws6 alusta optio tai pikemminkin 3.23-3.27 tasauspyörästön lukolla on melkein ehdoton. Muutoin ei voida puhua firebirdistä ja urheiluautosta samassa lauseessa. Olen katsellut myös iroc-zetaa mutta ei ainakaa vielä iskeny niinkuin Gta. Ehkä tässä jos hyvä perusmallin firebird tulee tarjolle niin sekin huomioidaan, mutta ajan kans liikkeellä ni katsellaan Gta vaihtoehtoja ensin.
RaiRai Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 ... En myöskään rajoittaisi valikoimaa pelkästään GTA:han. ... En minäkään. Sitä paitsi jopa 4 gen Transusta voi näköjään tehdä lätkillä GTA:n, kuten tästä minun autosta oli tehty (merkit sittemmin poistettu)
Z-mo Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Tuossakin on poikkeuksena camaron juhlamalli 91 tai 92, jolloin sai 350tpi manuaalivaihteistolla. Mulla on vanhoja v8 lehtiä jossa metroauto mainostaa asiaa. Thirdgenistä kopsattu: A Special 25th Anniversary ‘Collector’s Edition’ 1992 Chevrolet Camaro was planned, but then dropped. There were to be 602 (same as the number of 1967 Z/28’s) produced. Only two prototypes were completed however. The prototype Collector’s Edition Camaro started as a white Heritage Edition RS with black stripes and body colored grill. Then the B4C police package was added. It was equipped with the Corvette L98 5.7 aluminum head engine, fitted with siamesed intake runners, and then tubular headers. This brought the horsepower rating up to 270. They were also equipped with a ZF 6-speed and GTA black `lace' 16×8 wheels. Only 1 of the 2 cars were kept by GM and can still be seen at shows. Eli ei ole ikinä tullut myyntiin 3genejä 350 koneella ja manuaalilla.
GTATL Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Thirdgenistä kopsattu: A Special 25th Anniversary ‘Collector’s Edition’ 1992 Chevrolet Camaro was planned, but then dropped. There were to be 602 (same as the number of 1967 Z/28’s) produced. Only two prototypes were completed however. The prototype Collector’s Edition Camaro started as a white Heritage Edition RS with black stripes and body colored grill. Then the B4C police package was added. It was equipped with the Corvette L98 5.7 aluminum head engine, fitted with siamesed intake runners, and then tubular headers. This brought the horsepower rating up to 270. They were also equipped with a ZF 6-speed and GTA black `lace' 16×8 wheels. Only 1 of the 2 cars were kept by GM and can still be seen at shows. Eli ei ole ikinä tullut myyntiin 3genejä 350 koneella ja manuaalilla. Paitsi 1991-92 firehawk.it Joo ei kovin hyvä esimerkki
repa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Jos sopivaa GTA:ta ei satu löytymään, niin huhut kertovat että esim. tällainen (tosin vähän enemmän ajettu) saattaisi löytyä myytävänä ihan Suomestakin... https://www.youtube.com/watch?v=BHSv9UOO1xQ
avotic Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2016 Pidetäänpä mielessä. Hieno on.
bathory Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Pidetäänpä mielessä. Hieno on. Normi trans amissakin voi olla kuppipenkit ja voit sitten tilaa gta-lätkät ja maalaa takaosan kotkan kultaiseksi ni sitten sulla on gta. Vanteet tietty kanssa. Mutta mitään suorituskykyplussia se ei tuo niinkuin monet tuntuu luulevan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään