Anders Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2016 20.8. järjestetään toista kertaa Sunny South Cruising. Lähtö ST1 Inkoo (ent 51:n) klo.12.00 Tähtelän ja Fagervikin kautta Karjaan ABC:lle. Siellä ollaan noin 13-14. Siitä eteenpäin Snappertunan kautta Tammisaareen bussiaseman parkkiin jossa tunnin tauko. Noin klo. 16.00 lähtö kohti Hankoa Lappohjan ja Tvärminnen kautta. Hangossa street rods pitää avoimia ovia klo. 17-> Ohjelmassa bändi mikä aloittaa kl. 18.00 Ruokamyynti Järjestäjät: Hangö Street Rods http://www.overdrive.fi/forum/threads/sunny-south-cruising-20-8.301577/
Anders Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2016 Tänne olisi tosiaan kivaa saada vähän ähväläisiäkin mukaan. Viime vuonna ei ollut kun minun lisäksi mattamusta 3gen Firebird. Olisiko ollut Marklin Siuntiosta?
BAN-ONE Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2016 Ollaan tulossa jommallakummalla äffällä kelistä riippuen.
Anders Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2016 Cruisinki ajettu ja kivaa oli. Järjestäjien mukaan 51 autoa mukana, eli ei paha! Kaksi F- kerholaista mukana, minä ja BAN-ONE. Autoja oli laidasta laitaan, 30-lukulaisista vuosituhannen vaihteeseen asti (mun -99 tais olla nuorin) ja raggariautoista vimpan päälle laitettuihin. Ähvä- kalustoa oranssi 3gen Camaro, punainen early 2gen Firebird, musta late 2gen Firebird ja mun late 4gen Firebird. Lisäksi hangossa tuli vielä järjestäjäkerhon puolesta viininpunainen -94 Z28. Keli oli mitä otollisin, arska paistoi koko päivän.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään