Mika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 ... Ei tämä nyt jalostu hirveästi tämä keskustelu ;D Pittääkö tätä nyt rajata vielä että alle 50 neliön autosäilöistä puhutaan Hommaa pihalle sellainen kuorma-auton kontti, jonka vain pudottaa siihen pihalle. Siinä on seinät, katto ja ovet valmiina. Kaverilla olisi sellainenkin pihalla
BlackZ Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Hommaa pihalle sellainen kuorma-auton kontti, jonka vain pudottaa siihen pihalle. Siinä on seinät, katto ja ovet valmiina. Kaverilla olisi sellainenkin pihalla Kyllä kait tää sen kontin roolin jos siihen lähtee niin ajaa, eikä oo ihan niin ruma ja iso ku halvat kuormurin kontit: https://www.dancovershop.com/fi/product/varastokontit/kontti-6x22x22-m.aspx
TransNAM Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Ainahan konttiin voi tekaista ulkovuoren jostain... Toki maksaa vähän ekstraa.
F350 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kyllä kait tää sen kontin roolin jos siihen lähtee niin ajaa, eikä oo ihan niin ruma ja iso ku halvat kuormurin kontit: https://www.dancovershop.com/fi/product/varastokontit/kontti-6x22x22-m.aspx tuonne kun ajaa auton niin ei pääse kuin ikkunasta ulos
letkume Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 tuonne kun ajaa auton niin ei pääse kuin ikkunasta ulos Se on katsos elastinen ruumiinrakenne ja kissamaiset liikeradat, jotka on ratkaisevassa roolissa tässä projektissa.
pantera Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Mulla on Camino säilössä umpi trailerissa
BlackZ Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 tuonne kun ajaa auton niin ei pääse kuin ikkunasta ulos Lyö vaihteen silmään kun auto linjassa niin kyllä se pysähtyy sitte sinne toiseen päätyyn
mikke Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2017 Kauneus on katsojan silmäsdä mut hyvin tommonen 7m puoliperävaunu pihaan maastoutuu. Entinen kylmäkontti ni on eristeet valmiina. Tosin ilman ritariässä meininkiä auto tonne ei mer mut tallista saa tavaras sääsuojaan ja pois tieltä .
BlackZ Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Aina välillä pittää tutkailla mitä sitä autonsäilytys ratkaisuihin kuuluu josko lisäis tuota säilytyskapasiteettia, oiskohan tästä jo johonkin: http://ovetikkunat.fi/store/index.php?main_page=product_info&cPath=4_15&products_id=114
TPI-5.0 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Minä tein niin kun tallin ja katoksen rakensin niin tein katoksenkin sokkelin päälle siltä varalta että sais siitäkin lämpöisen puolen.Sorapohjalla silloin ja valmiiksi styroksit alle.Nyt kun tuo avo-projekti tuli niin Trans Amille piti tehdä lämmin talli. Katoksen etureunan kaivoin auki styröksiin asti ja laitoin valumuotit ja raudoituksille tartunnat sokkeliin.Naapurin hallityömaalta traktorin kauhallinen ylijäämä lattiakuraa muottiin ja sokkelin Pätkä siitä.Siihen 75 cm seinää molemmin puolin.Katoksen sorat kaivoin auki sokkelin juuresta ja ujutin styrofoamit kylmäkatkoksi.Sitten hieman soralla ylös ja 10 cm betonia lattiaksi.Torista Turnerin nosto ovi.Seinät purin sisäpuolelta laudoitukset pois ja villoitin ja töistä ylijäämä valkoisella Ibond levyllä levytys.Maalikin oli jo valmiina. Ulkovuoren alla oli jo valmiina tuulensuojalevy.Vintille 20 senttiä ylijäämä villaa työkaverilta joka keräsi ne omalta vintiltään pois kun laittoi puhallusvillan.Väliseinään tein runkotolppien väliin 60sentin kulkuaukon.Tallin vesikiertoinen lattialämmitys pitää uudenkin puolen kovilla pakkasilla +7 asteessa joten lisälämmitystä ei tarvita.Halvalla tuli toinen lämmin talli ja romuakin mahtuu kivasti vaikka Transu siellä talvehtiikin.
repa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Halpa talli syntyy periaatteessa A3 tulosteesta ja pahvilaatikosta. Lisää hintaa tulee jonkin verran tuon valokuvan kohteen rakentamisesta. On Jämerä-kivitalon designarkkitehdin tekemä ja integroitiin asuinrakennukseen lisäten samalla vähän talotekniikkaa kuten uudet salaojitukset, kokonaan uusi koneellinen ilmanvaihto, hulevesiviemäröinti ja täysin uusi vesikatto. Pikku homma, jonka teettämiseen meni omat ja kaverin rahat, tuli ainakin kaksi konkurssia ja lakimiehet rikastuivat pöydän molemmilla puolilla. Aika parantaa haavat ja kultaa muistot, mutta ikinä en aio enää halpaa tallia rakennuttaa ...eli ihan vielä ei ole ainakaan lompakko toipunut. Tallin strategiset mitat: leveys 6.3 m x syvyys 6.9 m + 20 m2 työhuone/sivuasunto tallin päädyssä. Tallissa on lattialämmitys, säädetty +7 asteeseen, toimii jäätymissuojana ja ilmalämpöpumppu, joka säädetty talveksi pitämään lämmön +10 asteessa. Tallissa asustaa yksi Camaro ja yksi Skoda. Täysi on ja harrastamiseen ihan liian pieni. Toinen auto pitää jättää ulos, jos toiselle aikoo tehdä jotain.
ratskin Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2018 Halpa talli syntyy periaatteessa A3 tulosteesta ja pahvilaatikosta. Lisää hintaa tulee jonkin verran tuon valokuvan kohteen rakentamisesta. On Jämerä-kivitalon designarkkitehdin tekemä ja integroitiin asuinrakennukseen lisäten samalla vähän talotekniikkaa kuten uudet salaojitukset, kokonaan uusi koneellinen ilmanvaihto, hulevesiviemäröinti ja täysin uusi vesikatto. Pikku homma, jonka teettämiseen meni omat ja kaverin rahat, tuli ainakin kaksi konkurssia ja lakimiehet rikastuivat pöydän molemmilla puolilla. Aika parantaa haavat ja kultaa muistot, mutta ikinä en aio enää halpaa tallia rakennuttaa ...eli ihan vielä ei ole ainakaan lompakko toipunut. Tallin strategiset mitat: leveys 6.3 m x syvyys 6.9 m + 20 m2 työhuone/sivuasunto tallin päädyssä. Tallissa on lattialämmitys, säädetty +7 asteeseen, toimii jäätymissuojana ja ilmalämpöpumppu, joka säädetty talveksi pitämään lämmön +10 asteessa. Tallissa asustaa yksi Camaro ja yksi Skoda. Täysi on ja harrastamiseen ihan liian pieni. Toinen auto pitää jättää ulos, jos toiselle aikoo tehdä jotain. no morjens Repa pitkästä aikaa,
BlackZ Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Mulla on Camino säilössä umpi trailerissa Perhana, jos sitä jonku tonnin on valmis uhraa johonki halpaan köpöstykseen niin sehä on muuten nimenomaan mulla viisain ostaa itelleki vaan riittävän iso umpitraileri Nyt on kerran vetoautokin, sillä nyt tekis muutaki ku säilös auton talven aikana. Tässä jo vähä kattelin vaan aika nihkeästi tuntuu olevan käytettynä tarjolla tai sitte en osaa ettiä oikeista paikoista. Sais olla mielellään sisämitoiltaan 2.2x5.5m minimissään niin menis tarvittaessa Chargeriki sinne sissää.
TransNAM Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Halpa talli syntyy periaatteessa A3 tulosteesta... ...on vaan aika hankala ottaa tavaraa hyllystä... tarvii aina sakset kun alkaa remonttia tekemään Pelkkään säilytykseen toki ok
BlackZ Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Tästä kärrystä pistin tarjouspyynnön: http://www.eurowagon.fi/peravaunut/wppaspec/oc1/cv0/abLeve%C3%A4n%C3%A4 Ois pirun hyvä. 5500 pitkä, 2500 leveä ja 1700 korkea Tuonne mulla oleva kalusto mennee melkeen mikä vaan. Tuskin uutena raskii ostaa, tuollaki mahtaa olla melkonen hinta mutta kuulostellaan nyt ennenku tuomitaan Kaveri oli ostanu sisämitoiltaan 5000 pitkän, 2000 leveän ja 1600 korkean reilulla kahella tonnilla käytettynä. Tuo nyt mahtaa olla sitte taas semmonen ylihalpa että ei jokapäivä tuu vastaan. Koitin käytetytki vaunut selailla läpi vaan ei oikeen nyt löytyny kyllä. Pitänee tutkailla markkinoita
Z-mo Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Tästä kärrystä pistin tarjouspyynnön: http://www.eurowagon.fi/peravaunut/wppaspec/oc1/cv0/abLeve%C3%A4n%C3%A4 Ois pirun hyvä. 5500 pitkä, 2500 leveä ja 1700 korkea Tuonne mulla oleva kalusto mennee melkeen mikä vaan. Tuskin uutena raskii ostaa, tuollaki mahtaa olla melkonen hinta mutta kuulostellaan nyt ennenku tuomitaan Tommonen olis kyllä hyvä itelläkin, kerrohan mitä kertovat hinnaksi...
BlackZ Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Tommonen olis kyllä hyvä itelläkin, kerrohan mitä kertovat hinnaksi... Kerron, veikkaan että 10-13k Ohan se uusi.
pantera Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Jos autoo säilyttää tollasessa umpitrailerissa on ilmankierto varmistettava. Tuloilmaventtiilit lattiaan ja poisto ilmanvaihtokattoluukuista tai venttiileistä. Muuten homehtuu
BlackZ Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2018 Jos autoo säilyttää tollasessa umpitrailerissa on ilmankierto varmistettava. Tuloilmaventtiilit lattiaan ja poisto ilmanvaihtokattoluukuista tai venttiileistä. Muuten homehtuu Jep toki, kiitos ideasta ja lisätiedoista
F350 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2018 Kerron, veikkaan että 10-13k Ohan se uusi. Tuosta ja tekee kuomuosan itse : http://www.trailertukku.fi/index.php?route=product/product&path=61&product_id=127
BlackZ Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2018 Tuosta ja tekee kuomuosan itse : http://www.trailertukku.fi/index.php?route=product/product&path=61&product_id=127 Liian kapea. Jos vaan mahollista tuommonen 2500 leveä hommata niin tuohan se paras on niin saa ovetki auki
BlackZ Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2018 Kerron, veikkaan että 10-13k Ohan se uusi. 2300kg kantavana ja 3500kg kokonaispainosena 11.500 euroa, aika hyvin osu tohon mun arviohaarukan keskelle Oishan siinä maksamista mutta johan ois kerrassaan loistokärry kuletukseen ja auton talvisäilöntääkin. Tuossa oli ite asiassa jonkulainen ilmanvaihtoki jo valmiiksi.
Mika Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2018 Tästä kärrystä pistin tarjouspyynnön: http://www.eurowagon.fi/peravaunut/wppaspec/oc1/cv0/abLeve%C3%A4n%C3%A4 Ois pirun hyvä. 5500 pitkä, 2500 leveä ja 1700 korkea Tuonne mulla oleva kalusto mennee melkeen mikä vaan. Tuskin uutena raskii ostaa, tuollaki mahtaa olla melkonen hinta mutta kuulostellaan nyt ennenku tuomitaan Kaveri oli ostanu sisämitoiltaan 5000 pitkän, 2000 leveän ja 1600 korkean reilulla kahella tonnilla käytettynä. Tuo nyt mahtaa olla sitte taas semmonen ylihalpa että ei jokapäivä tuu vastaan. Koitin käytetytki vaunut selailla läpi vaan ei oikeen nyt löytyny kyllä. Pitänee tutkailla markkinoita Muistaakseni työkaverilla on joku tuon luokan kärry joutilaana ja omistaja istuu Ruskossa päivisin
BlackZ Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2018 2300kg kantavana ja 3500kg kokonaispainosena 11.500 euroa, aika hyvin osu tohon mun arviohaarukan keskelle Oishan siinä maksamista mutta johan ois kerrassaan loistokärry kuletukseen ja auton talvisäilöntääkin. Tuossa oli ite asiassa jonkulainen ilmanvaihtoki jo valmiiksi. Tuo 5500 pitkä, 2500 leveä ja 1700 korkea umpitraileri 2300kg kantavuudella jos haluaakin vaikka 6000 tai 6500 pitkänä niin hinta kasvaa 600€/0.5 metriä, eli kokonaishinta 6500 pitkänä on 12.700 euroa, eli ihan kohtuullinen uudesta ja ton kokosesta ja saa rahoituksellakin. Mutta mitä noita käytettynä katellu niin mulle kyllä välttää tommonen käytettykin ihan hyvin kun eihän sitä jatkuvasti olla vetämässä, hinnat näyttäs olevan tuommosilla käytettynä siinä 4000-6000 euron kantturoissa, siis ne mitä nyt noita hyviä tarjouksia on. Osa pyytää käytetyistäkin yli 10k. Miten se muuten menee, mulla näemmä tuossa Jeepissä 3360kg koukku, voinko mää vetää kokonaismassaltaan 3500kg kärryä? Siis jos pitää huolen ettei kärryn+kuorman paino ylitä tuota 3360kg mikä merkattu koukun painoksi? Vai onko se automaattisesti jos kärryn kokonaismassa 3500kg niin sitä ei saa laittaa ees tyhjänä tuon mun Jeepin koukkuun? Ettei osta vahingossa semmosta kärryä mitä ei sitte saa Jeepillä vettää. Ei mulla oo sitä E korttiakaan vielä, näytti Oulussa maksavan teoria + käsittelykoe yhteensä noin 130 euroa, pitänee sekin käydä suorittamassa.
ratskin Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2018 Tuo 5500 pitkä, 2500 leveä ja 1700 korkea umpitraileri 2300kg kantavuudella jos haluaakin vaikka 6000 tai 6500 pitkänä niin hinta kasvaa 600€/0.5 metriä, eli kokonaishinta 6500 pitkänä on 12.700 euroa, eli ihan kohtuullinen uudesta ja ton kokosesta ja saa rahoituksellakin. Mutta mitä noita käytettynä katellu niin mulle kyllä välttää tommonen käytettykin ihan hyvin kun eihän sitä jatkuvasti olla vetämässä, hinnat näyttäs olevan tuommosilla käytettynä siinä 4000-6000 euron kantturoissa, siis ne mitä nyt noita hyviä tarjouksia on. Osa pyytää käytetyistäkin yli 10k. Miten se muuten menee, mulla näemmä tuossa Jeepissä 3360kg koukku, voinko mää vetää kokonaismassaltaan 3500kg kärryä? Siis jos pitää huolen ettei kärryn+kuorman paino ylitä tuota 3360kg mikä merkattu koukun painoksi? Vai onko se automaattisesti jos kärryn kokonaismassa 3500kg niin sitä ei saa laittaa ees tyhjänä tuon mun Jeepin koukkuun? Ettei osta vahingossa semmosta kärryä mitä ei sitte saa Jeepillä vettää. Ei mulla oo sitä E korttiakaan vielä, näytti Oulussa maksavan teoria + käsittelykoe yhteensä noin 130 euroa, pitänee sekin käydä suorittamassa. ei taida onnistua, eräs sai tuomion vaikka veti tyhjää kärryä kun kokonaismassa ylitti sen mitä autolla saa vetää,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään