JoukoY Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 https://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/WB_hacs/ Tekstitiedostosta: Vout from DIY-EFI WB kit should be connected to Pin D8 (TPS2, A/D channel 0) on the 1227165 ECM. The WB AFR is displayed in the "Commanded AFR" field of the ALDL stream, so it should be able to be read by AND scan tool/package.
F350 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 https://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/WB_hacs/ Tekstitiedostosta: Vout from DIY-EFI WB kit should be connected to Pin D8 (TPS2, A/D channel 0) on the 1227165 ECM. The WB AFR is displayed in the "Commanded AFR" field of the ALDL stream, so it should be able to be read by AND scan tool/package. Tuota vois kokeilla, näyttäis toimivalta
Yorcci Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Oot jo varmaan tietoinenkin asiasta, mutta Innovaten kanssa pitää sitten olla maadoitukset hyvin. Mulla ei tosin auttanut sekään, vaan kilahti kolmessa kuukaudessa (reilut pari tuhatta kilsaa). PLX:n laajakaista on toiminut ongelmitta yli kolme vuotta (vajaat 60 000 km)
F350 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Oot jo varmaan tietoinenkin asiasta, mutta Innovaten kanssa pitää sitten olla maadoitukset hyvin. Mulla ei tosin auttanut sekään, vaan kilahti kolmessa kuukaudessa (reilut pari tuhatta kilsaa). PLX:n laajakaista on toiminut ongelmitta yli kolme vuotta (vajaat 60 000 km) Eipä ollut muuta tietoa, kuin että ohjekirjassa suositeltiin ottamaan käyttösähkö ja maa suoraan akulta. Pitäisköhän tuohon joku suojakela laittaa väliin jännitepiikeiltä suojaamaan.
Yorcci Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Eipä ollut muuta tietoa, kuin että ohjekirjassa suositeltiin ottamaan käyttösähkö ja maa suoraan akulta. Pitäisköhän tuohon joku suojakela laittaa väliin jännitepiikeiltä suojaamaan. Jos en nyt muista pahasti väärin, niin kaikki maadoitukset piti ehdottomasti vetää samaan pisteeseen. Mutta sekään ei auttanut mulla. Eikä parilla tutullakaan...
BlackZ Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Eipä ollut muuta tietoa, kuin että ohjekirjassa suositeltiin ottamaan käyttösähkö ja maa suoraan akulta. Pitäisköhän tuohon joku suojakela laittaa väliin jännitepiikeiltä suojaamaan. Mulla on maat vedetty vaan samaan pisteeseen, lyhintä reittiä johtosarjalta suoraan Camaron koriin. Niin ja Innovate pelannu 100% ongelmitta sen 10 vuotta jo nyt
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään