Jump to content

Innovaten asennus ja analogia lähdön ohjelmointi korvaamaan vakio lambdaa?

Recommended Posts

Kirjoitettu

https://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/WB_hacs/

Tekstitiedostosta:

Vout from DIY-EFI WB kit should be connected

to Pin D8 (TPS2, A/D channel 0) on the

1227165 ECM. 

The WB AFR is displayed in the "Commanded AFR"

field of the ALDL stream, so it should be

able to be read by AND scan tool/package.

Kirjoitettu

https://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/WB_hacs/

Tekstitiedostosta:

Vout from DIY-EFI WB kit should be connected

to Pin D8 (TPS2, A/D channel 0) on the

1227165 ECM. 

The WB AFR is displayed in the "Commanded AFR"

field of the ALDL stream, so it should be

able to be read by AND scan tool/package.

Tuota vois kokeilla, näyttäis toimivalta m/
Kirjoitettu

Oot jo varmaan tietoinenkin asiasta, mutta Innovaten kanssa pitää sitten olla maadoitukset hyvin. Mulla ei tosin auttanut sekään, vaan kilahti kolmessa kuukaudessa (reilut pari tuhatta kilsaa). PLX:n laajakaista on toiminut ongelmitta yli kolme vuotta (vajaat 60 000 km)

Kirjoitettu

Oot jo varmaan tietoinenkin asiasta, mutta Innovaten kanssa pitää sitten olla maadoitukset hyvin. Mulla ei tosin auttanut sekään, vaan kilahti kolmessa kuukaudessa (reilut pari tuhatta kilsaa). PLX:n laajakaista on toiminut ongelmitta yli kolme vuotta (vajaat 60 000 km)

Eipä ollut muuta tietoa, kuin että ohjekirjassa suositeltiin ottamaan käyttösähkö ja maa suoraan akulta. Pitäisköhän tuohon joku suojakela laittaa väliin jännitepiikeiltä suojaamaan.
Kirjoitettu

Eipä ollut muuta tietoa, kuin että ohjekirjassa suositeltiin ottamaan käyttösähkö ja maa suoraan akulta. Pitäisköhän tuohon joku suojakela laittaa väliin jännitepiikeiltä suojaamaan.

Jos en nyt muista pahasti väärin, niin kaikki maadoitukset piti ehdottomasti vetää samaan pisteeseen. Mutta sekään ei auttanut mulla. Eikä parilla tutullakaan...

Kirjoitettu

Mulla on maat vedetty vaan samaan pisteeseen, lyhintä reittiä johtosarjalta suoraan Camaron koriin. Niin ja Innovate pelannu 100% ongelmitta sen 10 vuotta jo nyt  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...