Jump to content

30.3.-1.4.2018 American Car Show 2018, Helsinki


Recommended Posts

Kirjoitettu

American Car Show 2018

30.3.-1.4.2018 Helsingin Messukeskuksessa

 

Kerhon osastolle olis tarvetta autoille eli jos on halukkuutta tuoda oma f-body näytille niin mulle vaan ilmotusta tulemaan. kerholaisten harraste autoja haluttas esitellä useemmasta mallisukupolvesta, kaikki lajinsa edustajat kiinnostaa niin katotaan kuinka kattava osasto saatas aikaan.

 

ilmotusta tähän  tai yv tai sähköpostilla

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Tännekin ilmottauduttu kiitos kaikille autonsa luvanneille ja niitä tarjonneille *clap*

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tilanteen elämisen ja josepoikien korjausten takia olisko kukaa vapaaehtosen halukas tuomaa 2g lintua hesaan näytille? semmoselle olis ny paikka auki

Kirjoitettu

Tilanteen elämisen ja josepoikien korjausten takia olisko kukaa vapaaehtosen halukas tuomaa 2g lintua hesaan näytille? semmoselle olis ny paikka auki

ei anna lompakko mahdollisuutta
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Onko mitä generaatioita tulossa paikalle?

2,3ja 4 molemmilta merkeiltä.

Kirjoitettu

2,3ja 4 molemmilta merkeiltä.

Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä.

Kirjoitettu

Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä.

FHRAn jäsenet vissiin saa alennuksen että jos jäsen niin sit saatte  m/
Kirjoitettu

Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä.

 

luopuvat noista alennus kupongeista vuosia takaperin kun oli vissiin enempi kuluja kun hyötyä niistä. eli ei ole f alennusta tarjolla

Kirjoitettu

Kiitos autonsa tuoneille, päivystäjille ja kaikille, ketä jaksoi meitä pari päivää kattella.

Oli hyvä shöy  m/

Kirjoitettu

Kiitokset näyttelyyn autonsa tuoneille, päivystäjille ja kerholaisille. toivottavasti olette päässeet ehjänä kotio, joku aprillas vr:ää vetämäl hätäjarrusta :-\ ja sit ootettiin et edes kuppaava pääsee taas liikkeelle

Kirjoitettu

Isot kiitokset kerhon ACS järjestäjille unohtumattomasta kokemuksesta kun sain tuoda Camaroni näytille sinne m/ .

Oli meinaan hienoa kavellä aamulla messuhallissa ennen kuin se avattiin yleisölle, ei näkynyt juuri ketään kun kävelin hallissa ja ihailin ja kuvasin hienoja autoja aivan yksin ja rauhassa  ;D .

PART_1522611136167.jpg.4d0884c8a0af06c3d8610dcee09038c9.jpg

Kirjoitettu

Joo, hieno kokemus oli, kotio päästiin ehjänä ja Hopeanuoli lepää taas omassa tallissa kevättä odotellen.

 

Hienoa ja monenlaista kalustoa oli taas kerran liikkeellä (vaikka musta väri oli yli- edustettuna  :-P ;D).

 

Ja mitä parasta, pääsi tapaamaan kerholaisia ja sai taas lisää naamoja niccien taakse!

 

Hyvää pyhien loppua kaikille ja suditelkaa varovaisuutta noudattaen talven viimeisessä lumipyryssä!

20180329_1822001.jpg.9191498bc1778aae321027bc41fd2cee.jpg

Kirjoitettu

Joo, hieno kokemus oli, kotio päästiin ehjänä ja Hopeanuoli lepää taas omassa tallissa kevättä odotellen.

 

Hienoa ja monenlaista kalustoa oli taas kerran liikkeellä (vaikka musta väri oli yli- edustettuna  :-P ;D).

 

Ja mitä parasta, pääsi tapaamaan kerholaisia ja sai taas lisää naamoja niccien taakse!

 

Hyvää pyhien loppua kaikille ja suditelkaa varovaisuutta noudattaen talven viimeisessä lumipyryssä!

m/
Kirjoitettu

Kiitokset kerhon puuhamiehille!

 

Oli kiva käydä pitkästä aikaa ACS. Jopa vaimo intoutui lähtemään sunnuntaina mukaan.

 

Kotio päästiin ehjin nahoin (ja konein). Onneksi toi lumi ei tullut etuajassa.  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...