mikke Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2017 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2017 American Car Show 2018 30.3.-1.4.2018 Helsingin Messukeskuksessa Kerhon osastolle olis tarvetta autoille eli jos on halukkuutta tuoda oma f-body näytille niin mulle vaan ilmotusta tulemaan. kerholaisten harraste autoja haluttas esitellä useemmasta mallisukupolvesta, kaikki lajinsa edustajat kiinnostaa niin katotaan kuinka kattava osasto saatas aikaan. ilmotusta tähän tai yv tai sähköpostilla
mikke Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2018 Tännekin ilmottauduttu kiitos kaikille autonsa luvanneille ja niitä tarjonneille
gmc63 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2018 Voisin tulla taas päivystämään.
mikke Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 Tilanteen elämisen ja josepoikien korjausten takia olisko kukaa vapaaehtosen halukas tuomaa 2g lintua hesaan näytille? semmoselle olis ny paikka auki
balez Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 Tilanteen elämisen ja josepoikien korjausten takia olisko kukaa vapaaehtosen halukas tuomaa 2g lintua hesaan näytille? semmoselle olis ny paikka auki ei anna lompakko mahdollisuutta
Puuhis Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2018 ei anna lompakko mahdollisuutta Kerätäänkös kolehti ?
RaiRai Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Onko mitä generaatioita tulossa paikalle?
z 28 jari Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Onko mitä generaatioita tulossa paikalle? https://www.fhra.fi/americancarshow/peoples-choice-aanestys/
mikke Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Onko mitä generaatioita tulossa paikalle? 2,3ja 4 molemmilta merkeiltä.
gmc63 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 2,3ja 4 molemmilta merkeiltä. m/
RaiRai Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 2,3ja 4 molemmilta merkeiltä. Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä.
gmc63 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä. FHRAn jäsenet vissiin saa alennuksen että jos jäsen niin sit saatte
mikke Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Vaikuttaa hyvältä. Just tuli mieleen että ei tuonne taida mitään F-bödy -alennusta olla..? Tuolhan vois jopa käydä perheen kera kal... kahvit ryystämässä. luopuvat noista alennus kupongeista vuosia takaperin kun oli vissiin enempi kuluja kun hyötyä niistä. eli ei ole f alennusta tarjolla
Nupa Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kiitos autonsa tuoneille, päivystäjille ja kaikille, ketä jaksoi meitä pari päivää kattella. Oli hyvä shöy
mikke Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kiitokset näyttelyyn autonsa tuoneille, päivystäjille ja kerholaisille. toivottavasti olette päässeet ehjänä kotio, joku aprillas vr:ää vetämäl hätäjarrusta ja sit ootettiin et edes kuppaava pääsee taas liikkeelle
pasi jkl Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Isot kiitokset kerhon ACS järjestäjille unohtumattomasta kokemuksesta kun sain tuoda Camaroni näytille sinne . Oli meinaan hienoa kavellä aamulla messuhallissa ennen kuin se avattiin yleisölle, ei näkynyt juuri ketään kun kävelin hallissa ja ihailin ja kuvasin hienoja autoja aivan yksin ja rauhassa .
Anders Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Joo, hieno kokemus oli, kotio päästiin ehjänä ja Hopeanuoli lepää taas omassa tallissa kevättä odotellen. Hienoa ja monenlaista kalustoa oli taas kerran liikkeellä (vaikka musta väri oli yli- edustettuna ). Ja mitä parasta, pääsi tapaamaan kerholaisia ja sai taas lisää naamoja niccien taakse! Hyvää pyhien loppua kaikille ja suditelkaa varovaisuutta noudattaen talven viimeisessä lumipyryssä!
gmc63 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Joo, hieno kokemus oli, kotio päästiin ehjänä ja Hopeanuoli lepää taas omassa tallissa kevättä odotellen. Hienoa ja monenlaista kalustoa oli taas kerran liikkeellä (vaikka musta väri oli yli- edustettuna ). Ja mitä parasta, pääsi tapaamaan kerholaisia ja sai taas lisää naamoja niccien taakse! Hyvää pyhien loppua kaikille ja suditelkaa varovaisuutta noudattaen talven viimeisessä lumipyryssä!
pecu_83 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kiitokset kerhon puuhamiehille! Oli kiva käydä pitkästä aikaa ACS. Jopa vaimo intoutui lähtemään sunnuntaina mukaan. Kotio päästiin ehjin nahoin (ja konein). Onneksi toi lumi ei tullut etuajassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään