Jump to content

12.-13.5.2018 American Car Show Oulu


Recommended Posts

Kirjoitettu

Jaahas. Oulussa ei vuosiin ole ollut FBCOF osastoa ACS:ssä. Kyselenkin nyt että vieläkö tästä porukasta löytys virtaa osaston järjestämään pystyyn mikäli yrittäisin saada meille 3-4 auton osaston tulevaan näyttelyyn?  :)

 

Muistan kun aikanaan näitä järjestettiin niin melko pieni ja sama porukka oli sitten lopulta jäljellä jotka koko homman joutu pyörittää läpi. Nytkään en itse ole kovin innostunut jos joutuu kahteen kolmeen mieheen koko viikonlopun hoitamaan. Eli onko täällä porukkaa jotka oikeasti lähtisi remmiin järjestelee ton homman ja myös sitoutuu siihen ettei luisteta viime hetkellä äitin ulkomaanserkun koulukaverin virtuaaliystävän kissanristiäisten vuoksi pois?

 

Ei tarvi olla kokemusta ennestään ollenkaan, kunhan on intoa ja pystyy sitoutumaan sitten että tuo viikonloppu menee enempi vähempi sitten näyttelyn järjestelyssä.

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BlackZ

    21

  • Lärtsä

    10

  • F350

    8

  • _j00na_

    4

Kirjoitettu

Mukana

 

Siitä vanhasta muutaman hengen tiimistä siis eka ilmoittautuja  ;D m/

Kirjoitettu

Hieno meininki.  m/

 

Rohkeasti mukaan tuntemattomatkin , siinä samalla tutustuu porukkaan.

Kirjoitettu

Olen jo tarjonnut omaa autoa sinne näyttelyyn mutta päätöstä asiasta ei ole vielä tehty. Eli olen joka tapauksessa varautunut tarvittaessa olemaan viikonlopun siellä joten olen mukana.  m/

Kirjoitettu

Olen jo tarjonnut omaa autoa sinne näyttelyyn mutta päätöstä asiasta ei ole vielä tehty. Eli olen joka tapauksessa varautunut tarvittaessa olemaan viikonlopun siellä joten olen mukana.  m/

 

Jos innostuneita on riittävästi yritän saada meille osaston ja tuo sun KITT otetaan sinne vetonaulaksi  ;) Osaston omistajat päättää itse autoista mitkä tulee näyttelyyn.

Kirjoitettu

Kiitos, elämme jännittäviä aikoja...  ;) Suunnittelin että jos auto hyväksytään näyttelyyn niin panostan näytteille asetteluun vähän enemmän. Löysin netistä oheisen kuvan ja ajattelin teettää itsellekkin vastaavan tyylistä rekvisiittaa.  8)

img20171222_195010.jpg.ed82e625b527b79b15a4674bf80d3c82.jpg

Kirjoitettu

Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun?

Kirjoitettu

Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun?

f-body banderollin lähetin joku vuosi sitten jonnekin Jyväskylän lähettyville. Viimeksi MSP:ltä maksoi ne punaiset matot 50 egee
Kirjoitettu

Kiitos, elämme jännittäviä aikoja...  ;) Suunnittelin että jos auto hyväksytään näyttelyyn niin panostan näytteille asetteluun vähän enemmän. Löysin netistä oheisen kuvan ja ajattelin teettää itsellekkin vastaavan tyylistä rekvisiittaa.  8)

Toihan olis hieno meidän osaston teemaksi. Mun kaveri hoitaa äänentoiston ja stagen Oulun näyttelyyn,  voisin kysyy tarjouksen valoista ym.
Kirjoitettu

Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun?

 

Löytyy pöytä logoilla sekä banderolleja , en tiedä kellä ne tällähetkellä on Moona tietää varmasti? Mutta tosiaan matkahuollolla kulkee ja kulki Seinäjoellekkin muutama vuosi sitten.

Kirjoitettu

Löytyy pöytä logoilla sekä banderolleja , en tiedä kellä ne tällähetkellä on Moona tietää varmasti? Mutta tosiaan matkahuollolla kulkee ja kulki Seinäjoellekkin muutama vuosi sitten.

 

Kerho varmaan maksaa kuletukset jos pittää alkaa kulettaa? Ja yleensäkään saadaan osasto...

Kirjoitettu

Kerho varmaan maksaa kuletukset jos pittää alkaa kulettaa? Ja yleensäkään saadaan osasto...

 

Joo kyllä kuljetukset menee kerhon piikkiin. Mikäli osaston saatte niin Moonaan/hallitukseen yhteyttä niin saadaan hommat kulkemaan. m/

Kirjoitettu

Jees löytyy kyllä ja kuljetus järjestyy kyllä :)

 

Hienoo että herättelet tätä aihetta ! Kiitos !

Kirjoitettu

Terve,

 

YV:tä voi laittaa jos avun tarvista on vielä.

 

En oo vielä ehtiny osastoa kysellä, otan asiaksi ensi viikolla. Sitten tarvii saada porukka kasaan, kyllä se 8 kaveria jotka on valmiita päivystää sovittuina aikoina pitäs olla että mene kohtuudella.

 

Hyvä jos intoa on  m/

Kirjoitettu

Noniin, mennee kuulemma tuonne Tammikuun lopulle että saadaan tieto osastosta, mutta meinasivat että lähtökohtasesti onnistuu. Pyysin 3-4 auton osastoa, sitä kai ne nyt speksaa siellä että kuin monen auton osasto sitte saadaan. Jospa se siittä etenis  m/

Kirjoitettu

Noniin, mennee kuulemma tuonne Tammikuun lopulle että saadaan tieto osastosta, mutta meinasivat että lähtökohtasesti onnistuu. Pyysin 3-4 auton osastoa, sitä kai ne nyt speksaa siellä että kuin monen auton osasto sitte saadaan. Jospa se siittä etenis  m/

 

*clap*  m/

Kirjoitettu

Voin ehdottaa varalle tuota omaa 2gen camua jos kaikkia autoja ei löydy.

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

En oo saanu vielä vastausta osastosta  ::) Yritin kyselläkin tällä viikolla vaan pitänee vielä odotella.

Kirjoitettu

Noniin. Sain meille 10x10 metriä kokoisen osaston. En tiedä vielä onko automäärällisesti rajoitettu, mutta luulen että siihen se 3-4 autoa saadaan ottaa.

 

Ja nyt kaikki jotka haluaa ehdottaa autojaan tähän Oulun näyttelyyn niin laittakaa tänne eholle kuvan kanssa mitä tarjoatte  :) Autot ei ole siis lukittu vielä täysin, tosin Lärtsän KITT on yksi autoista kun se sovittiin jo syksyllä että jos osasto tulee niin tuo on yksi autoista.

 

EDIT. Sainkin riittävästi Oulun porukan tiimiä kasaan ja ekat 3 autoa on nyt valittu joista yksi tuo KITT. Odotellaan varmennusta onko neljännelleki autolle paikka, joten saa varalta ehdotella autoja.

Kirjoitettu

Avokkaan avo paxton :) Tai sitten se vitun race jos turbot on paikallaan  \m/

Kirjoitettu

*clap*  m/  Onko ollut tapana pitää joku suunnittelu palaveri osallistujien kesken?

 

Noniin. Sain meille 10x10 metriä kokoisen osaston. En tiedä vielä onko automäärällisesti rajoitettu, mutta luulen että siihen se 3-4 autoa saadaan ottaa.

 

Ja nyt kaikki jotka haluaa ehdottaa autojaan tähän Oulun näyttelyyn niin laittakaa tänne eholle kuvan kanssa mitä tarjoatte  :) Autot ei ole siis lukittu vielä täysin, tosin Lärtsän KITT on yksi autoista kun se sovittiin jo syksyllä että jos osasto tulee niin tuo on yksi autoista.

 

EDIT. Sainkin riittävästi Oulun porukan tiimiä kasaan ja ekat 3 autoa on nyt valittu joista yksi tuo KITT. Odotellaan varmennusta onko neljännelleki autolle paikka, joten saa varalta ehdotella autoja.

Kirjoitettu

*clap*  m/  Onko ollut tapana pitää joku suunnittelu palaveri osallistujien kesken?

 

On, ilmoitan täällä kun sellanen pidetään jossaki vaiheessa  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...