BlackZ Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Jaahas. Oulussa ei vuosiin ole ollut FBCOF osastoa ACS:ssä. Kyselenkin nyt että vieläkö tästä porukasta löytys virtaa osaston järjestämään pystyyn mikäli yrittäisin saada meille 3-4 auton osaston tulevaan näyttelyyn? Muistan kun aikanaan näitä järjestettiin niin melko pieni ja sama porukka oli sitten lopulta jäljellä jotka koko homman joutu pyörittää läpi. Nytkään en itse ole kovin innostunut jos joutuu kahteen kolmeen mieheen koko viikonlopun hoitamaan. Eli onko täällä porukkaa jotka oikeasti lähtisi remmiin järjestelee ton homman ja myös sitoutuu siihen ettei luisteta viime hetkellä äitin ulkomaanserkun koulukaverin virtuaaliystävän kissanristiäisten vuoksi pois? Ei tarvi olla kokemusta ennestään ollenkaan, kunhan on intoa ja pystyy sitoutumaan sitten että tuo viikonloppu menee enempi vähempi sitten näyttelyn järjestelyssä.
BlackZ Posted December 22, 2017 Author Posted December 22, 2017 Mukana Siitä vanhasta muutaman hengen tiimistä siis eka ilmoittautuja
_j00na_ Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Hieno meininki. Rohkeasti mukaan tuntemattomatkin , siinä samalla tutustuu porukkaan.
Lärtsä Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Olen jo tarjonnut omaa autoa sinne näyttelyyn mutta päätöstä asiasta ei ole vielä tehty. Eli olen joka tapauksessa varautunut tarvittaessa olemaan viikonlopun siellä joten olen mukana.
BlackZ Posted December 22, 2017 Author Posted December 22, 2017 Olen jo tarjonnut omaa autoa sinne näyttelyyn mutta päätöstä asiasta ei ole vielä tehty. Eli olen joka tapauksessa varautunut tarvittaessa olemaan viikonlopun siellä joten olen mukana. Jos innostuneita on riittävästi yritän saada meille osaston ja tuo sun KITT otetaan sinne vetonaulaksi Osaston omistajat päättää itse autoista mitkä tulee näyttelyyn.
Lärtsä Posted December 22, 2017 Posted December 22, 2017 Kiitos, elämme jännittäviä aikoja... Suunnittelin että jos auto hyväksytään näyttelyyn niin panostan näytteille asetteluun vähän enemmän. Löysin netistä oheisen kuvan ja ajattelin teettää itsellekkin vastaavan tyylistä rekvisiittaa.
BlackZ Posted December 22, 2017 Author Posted December 22, 2017 Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun?
F350 Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun? f-body banderollin lähetin joku vuosi sitten jonnekin Jyväskylän lähettyville. Viimeksi MSP:ltä maksoi ne punaiset matot 50 egee
F350 Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Kiitos, elämme jännittäviä aikoja... Suunnittelin että jos auto hyväksytään näyttelyyn niin panostan näytteille asetteluun vähän enemmän. Löysin netistä oheisen kuvan ja ajattelin teettää itsellekkin vastaavan tyylistä rekvisiittaa. Toihan olis hieno meidän osaston teemaksi. Mun kaveri hoitaa äänentoiston ja stagen Oulun näyttelyyn, voisin kysyy tarjouksen valoista ym.
_j00na_ Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Mikke tai joku joka tietää, onko meillä vielä kerholla olemassa joku perus pöytärekvisiitta tai näyttelyn peruskalusto ja jos on niin miten se saataisiin Ouluun? Löytyy pöytä logoilla sekä banderolleja , en tiedä kellä ne tällähetkellä on Moona tietää varmasti? Mutta tosiaan matkahuollolla kulkee ja kulki Seinäjoellekkin muutama vuosi sitten.
BlackZ Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 Löytyy pöytä logoilla sekä banderolleja , en tiedä kellä ne tällähetkellä on Moona tietää varmasti? Mutta tosiaan matkahuollolla kulkee ja kulki Seinäjoellekkin muutama vuosi sitten. Kerho varmaan maksaa kuletukset jos pittää alkaa kulettaa? Ja yleensäkään saadaan osasto...
_j00na_ Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Kerho varmaan maksaa kuletukset jos pittää alkaa kulettaa? Ja yleensäkään saadaan osasto... Joo kyllä kuljetukset menee kerhon piikkiin. Mikäli osaston saatte niin Moonaan/hallitukseen yhteyttä niin saadaan hommat kulkemaan.
Moona Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Jees löytyy kyllä ja kuljetus järjestyy kyllä Hienoo että herättelet tätä aihetta ! Kiitos !
jussih Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 Terve, YV:tä voi laittaa jos avun tarvista on vielä.
BlackZ Posted December 31, 2017 Author Posted December 31, 2017 Terve, YV:tä voi laittaa jos avun tarvista on vielä. En oo vielä ehtiny osastoa kysellä, otan asiaksi ensi viikolla. Sitten tarvii saada porukka kasaan, kyllä se 8 kaveria jotka on valmiita päivystää sovittuina aikoina pitäs olla että mene kohtuudella. Hyvä jos intoa on
BlackZ Posted January 6, 2018 Author Posted January 6, 2018 Noniin, mennee kuulemma tuonne Tammikuun lopulle että saadaan tieto osastosta, mutta meinasivat että lähtökohtasesti onnistuu. Pyysin 3-4 auton osastoa, sitä kai ne nyt speksaa siellä että kuin monen auton osasto sitte saadaan. Jospa se siittä etenis
Lärtsä Posted January 6, 2018 Posted January 6, 2018 Noniin, mennee kuulemma tuonne Tammikuun lopulle että saadaan tieto osastosta, mutta meinasivat että lähtökohtasesti onnistuu. Pyysin 3-4 auton osastoa, sitä kai ne nyt speksaa siellä että kuin monen auton osasto sitte saadaan. Jospa se siittä etenis
jussih Posted January 6, 2018 Posted January 6, 2018 Voin ehdottaa varalle tuota omaa 2gen camua jos kaikkia autoja ei löydy.
BlackZ Posted February 4, 2018 Author Posted February 4, 2018 En oo saanu vielä vastausta osastosta Yritin kyselläkin tällä viikolla vaan pitänee vielä odotella.
BlackZ Posted February 7, 2018 Author Posted February 7, 2018 Noniin. Sain meille 10x10 metriä kokoisen osaston. En tiedä vielä onko automäärällisesti rajoitettu, mutta luulen että siihen se 3-4 autoa saadaan ottaa. Ja nyt kaikki jotka haluaa ehdottaa autojaan tähän Oulun näyttelyyn niin laittakaa tänne eholle kuvan kanssa mitä tarjoatte Autot ei ole siis lukittu vielä täysin, tosin Lärtsän KITT on yksi autoista kun se sovittiin jo syksyllä että jos osasto tulee niin tuo on yksi autoista. EDIT. Sainkin riittävästi Oulun porukan tiimiä kasaan ja ekat 3 autoa on nyt valittu joista yksi tuo KITT. Odotellaan varmennusta onko neljännelleki autolle paikka, joten saa varalta ehdotella autoja.
Puuhis Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Avokkaan avo paxton Tai sitten se vitun race jos turbot on paikallaan
Lärtsä Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Onko ollut tapana pitää joku suunnittelu palaveri osallistujien kesken? Noniin. Sain meille 10x10 metriä kokoisen osaston. En tiedä vielä onko automäärällisesti rajoitettu, mutta luulen että siihen se 3-4 autoa saadaan ottaa. Ja nyt kaikki jotka haluaa ehdottaa autojaan tähän Oulun näyttelyyn niin laittakaa tänne eholle kuvan kanssa mitä tarjoatte Autot ei ole siis lukittu vielä täysin, tosin Lärtsän KITT on yksi autoista kun se sovittiin jo syksyllä että jos osasto tulee niin tuo on yksi autoista. EDIT. Sainkin riittävästi Oulun porukan tiimiä kasaan ja ekat 3 autoa on nyt valittu joista yksi tuo KITT. Odotellaan varmennusta onko neljännelleki autolle paikka, joten saa varalta ehdotella autoja.
BlackZ Posted February 8, 2018 Author Posted February 8, 2018 Onko ollut tapana pitää joku suunnittelu palaveri osallistujien kesken? On, ilmoitan täällä kun sellanen pidetään jossaki vaiheessa
Recommended Posts