BlackZ Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 No voi kyynel :'( Tuommosen merkkiuskollisuuden jotenki ymmärtää Volvo ja Saab miehiltä ;D
GTATL Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Tuommosen merkkiuskollisuuden jotenki ymmärtää Volvo ja Saab miehiltä ;D Kastos kun mulla ei ole peltoo niin en tartte paskaa Niin mulla on tosiaan gm ja fomocon usa autoja
BlackZ Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Kastos kun mulla ei ole peltoo niin en tartte paskaa Niin mulla on tosiaan gm ja fomocon usa autoja No se pittää sulla sitte tyytyä noihin tusinamerkkeihin sitte vaan mitä on prässätty miljoona aina yhtä automallia
RaiRai Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2017 Mulla oli tuollanen vm. 01 aikavälillä 2010-2016. Tosin luotettavammalla, laiskemmalla ja about saman kulutuksen omaavalla 2.0 neloskoneella. Hintaansa nähden ihan jees, mukava ja hyväkäytöksinen perheauto. 117tkm - 200+ tkm sillä ajeltiin. Moottorissa ja lootassa ei ollut käytännössä mitään ongelmia. Loppuvaiheessa helmat ruostui sisältä ulospäin ja ylätukivarsi edestä antautui, eli tuumailin että nyt alko se lahoaminen... Laskeskelin kaikki kulut per km niin ei ollut paha. Huollot siihen koetettiin tehdä kuten pitää, muutoin simppeliä mutta nokkahihnan vaihto oli pajalla. Ostaahan ihmiset myös jotain TSI DSG VAGinoita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään