Jump to content

5.8.18 Forssa Pick-Nick


Recommended Posts

  • 6 months later...
Kirjoitettu

Tämä tulevana sunnuntaina.

 

Onkos kerhon banneri missä?

 

Saisko tänne jonkun "kerhorivin" kasaan?

 

Kuka/ketkä ekana paikalla sais varata "sopivan välin" johon sit vain kerholaisten autot kelpuutetaan... näin on tehty ennekin (muistaakseni 05-08?) joten tuskin tuottaa ropleemaa...  itse yritetään kympiksi paikalle.

Kirjoitettu

Forssan pick nick on ollut listalla pitkään mutta ei tämmöisellä helteellä viitti lähteä hikoileen tuonne kentälle vaikka miten kiinnostais, ennemmin mökillä järven rannassa. :P

Kirjoitettu

Mieluummin helteellä, kuin vesisateessa.. m/

Kyllä siellä lähes aina on ollut älyttömän kuuma  ;D Sinne vaan itsekkin tulisin jos ei olis duunia häiritsemässä  >:( >:( :'(
Kirjoitettu

Eiköhän sinne tulla, lähtöaika on vielä epävarma n.aamupäivällä, terkistuu tässä pikkuhiljaa pitää seurata emännän ja tähtien asentoja.

Kirjoitettu

Eiköhän sinne tulla, lähtöaika on vielä epävarma n.aamupäivällä, terkistuu tässä pikkuhiljaa pitää seurata emännän ja tähtien asentoja.

 

kerro koordinaatit

 

Kirjoitettu

Pitääpä laittaa harkintaan. Onko tuolla jotain myyntikojuja tms., vai pitääkö kaikki roudata mukana?

Kirjoitettu

Pitääpä laittaa harkintaan. Onko tuolla jotain myyntikojuja tms., vai pitääkö kaikki roudata mukana?

On vaikka mitä sapuskasta bisseen ja kalsareista autoihin  ;D ;D
Kirjoitettu

On vaikka mitä sapuskasta bisseen ja kalsareista autoihin  ;D ;D

 

Ok, vähän kuten erään kodinkonehuollon repertuaari oli "hieromasauvasta asfalttikoneeseen"  ;D

Kirjoitettu

kerro koordinaatit

Olisko klo.10 paikkeil treffit Raision ST1,ja siit sit oharil ja hämeentiel kohti vorssaa.

Kirjoitettu

Palovaroitus voimassa eli EI SAA ITE GRILLAILLA!

Kirjoitettu

Olisko klo.10 paikkeil treffit Raision ST1,ja siit sit oharil ja hämeentiel kohti vorssaa.

 

alusvasti ok

Kirjoitettu

Nyt kotona ,pirusti oli porukkaa ja autoja ,vähän hassusti oli euro ja muita autoja kanssa kentällä ikävä kyllä ei tullu kuvia räpsittyä,nupan peräs tuli kentäl ajeltua hetken matkaa.Ja ai niin hyvin pysy mustanki camaron takana koko matkan :P

Kirjoitettu

Nyt kotona ,pirusti oli porukkaa ja autoja ,vähän hassusti oli euro ja muita autoja kanssa kentällä ikävä kyllä ei tullu kuvia räpsittyä,nupan peräs tuli kentäl ajeltua hetken matkaa.Ja ai niin hyvin pysy mustanki camaron takana koko matkan :P

Ainahan siel on kaikenmaalaisia autoja ja se on hyvä kun ei aina näitä pelkästään jenkkilinttoja  ;D ;D
Kirjoitettu

Ainahan siel on kaikenmaalaisia autoja ja se on hyvä kun ei aina näitä pelkästään jenkkilinttoja  ;D ;D

Muistelin jostain taka vuosilta et muut harraste autot olis ollu etusuoran katsomon jälkeen omana osastonaan,voi olla muistan väärinkin.

Kirjoitettu

Löyty hyvä paikka siitä mihin kurvasin, olisit kurvannu peräs vaan.

 

Aika monta kerholaista näkyi  m/

Kirjoitettu

Löyty hyvä paikka siitä mihin kurvasin, olisit kurvannu peräs vaan.

 

Aika monta kerholaista näkyi  m/

Kurvasin siihen avokkaan taakse.

Kirjoitettu

Muistelin jostain taka vuosilta et muut harraste autot olis ollu etusuoran katsomon jälkeen omana osastonaan,voi olla muistan väärinkin.

Merkkikerhot kylläkin että olet myös oikeassa  :)
Kirjoitettu

Nupal olis khyll tarvinnu olla viel palju fölissä. Kyllä oli varsinainen hyötyajoneuvo, kun aurinkovarjoki oll laval  \m/ m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...