kutvonen Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Eli asiako on niin, että moottorin saa vaihtaa vähäpäästöiseen jos se on uudemmasta vähäpäästöisestä....
Guest pile Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 vastaavilla saaste arvoilla olevan koneen saa laittaa tai uudemman joka on pienemmillä päästoillä.
Markus Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Saat laittaa minkä tahansa koneen, kunhan päästöt pysyy niissä rajoissa, mitkä on alunperin autolles asetettu
Markus Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Erittäin hyvin sanottu, siellä takarivissä !!!
kutvonen Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 no anteeksi että nyt vain kysäisin, eli periaattes tonne saa sen kasin nakata lain puitteisKIN No eipä sitä ny olla nakkaamas, kuhan halusin mielenrauhan!
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Toisille se laillisuus on tärkeätä ja toiset ajaa kilvettömälläkin. Valintoja, valintoja.
Teac Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Toisille se laillisuus on tärkeätä ja toiset ajaa kilvettömälläkin. Valintoja, valintoja. Toisten ei tarvitse edes valita, jättää vaan pois, ihan laillisesti
gmc63 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Toisten ei tarvitse edes valita, jättää vaan pois, ihan laillisesti KILVET? ;D
Teac Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2006 Voishan sitä kokeilla... eihän mootttoripyörissäkään tarvita kun takakilpi ... no joo kattia kyllä tarkoitin. Hitto kun täällä täytyy olla tosi tarkkana mitä kirjoittaa. Aina löytyy joku joka...
gmc63 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Voishan sitä kokeilla... eihän mootttoripyörissäkään tarvita kun takakilpi ... no joo kattia kyllä tarkoitin. Hitto kun täällä täytyy olla tosi tarkkana mitä kirjoittaa. Aina löytyy joku joka... Näin on tarkkana tarkkana ;)
mikke88 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2006 No vaihtaa vaan koneen ja tekee sitte leimalle vaikka koneen vaihdon jos ei muuten tuu leimaa ;D
TransNAM Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 no anteeksi että nyt vain kysäisin, eli periaattes tonne saa sen kasin nakata lain puitteisKIN Tulihan se sieltä ;D Aattelin ite samaa kun tuon ostin mutta mut saivat peloteltua. Käsittääkseni vaihtokone pitää olla virallisesti vähäpäästöisestä autosta ostokuitteineen ja GM-ltä lappu muista eroista autossa. Sitäpaitsi laatikkokaan ei taida käydä... ja etujouset yms.
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Saab 9000 T '87 Autom. Musta. Lievästi piristetty... Kauppakassina :-) Offtopic: Mulla on samanlainen mut '89, paljon sulla on kilsoja. Mulla tulee just 500 000 mittariin
TransNAM Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 n. 438tkm! Joku nostaja naputtaa joskus pitkäänkin kylmänä ja kampiakselin stefat oon vaihtanu.... viimeisen 6 vuoden aikana. Isoja koneremontteja. Fööni hiukan viheltää... kuulostaa tehokkaammalta Pitäis joskus lähteä pontikan kans viivalle...
kutvonen Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! -Paras olis ettiä kolari lt1...grr....
gmc63 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! -Paras olis ettiä kolari lt1...grr.... Hommaa se kolari vuosmalli oliko 2000 ja siitä se LS-1 ;Dmikä oli myynnissä
Mika Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! -Paras olis ettiä kolari lt1...grr.... Texfinniltä hommaa..
Senior Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2006 juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! -Paras olis ettiä kolari lt1...grr.... Tuolta löytyy ( kommunikoivat suomeksi ) : http://www.amertrading.com/ Tai Panteralta.
kutvonen Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 YLLYTTÄMINEN SEIS!
Senior Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2006 YLLYTTÄMINEN SEIS! Eihän me.... kunhan infoa jaellaan....
TransNAM Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 YLLYTTÄMINEN SEIS! V8 V8 V8 Ohoh... sori
kutvonen Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2006 ...v8 ....v8 ....v8 ....v8 ...AAAGH! :'(
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään