Jump to content

moottorin vaihto vähäpäästöiseen...


Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli asiako on niin, että moottorin saa vaihtaa vähäpäästöiseen jos se on uudemmasta vähäpäästöisestä.... 8)

Kirjoitettu

vastaavilla saaste arvoilla olevan koneen saa laittaa tai uudemman joka on pienemmillä päästoillä.

Kirjoitettu

Saat laittaa minkä tahansa koneen, kunhan päästöt pysyy niissä rajoissa, mitkä on alunperin autolles asetettu

Kirjoitettu

no anteeksi että nyt vain kysäisin, eli periaattes tonne saa sen kasin nakata lain puitteisKIN

No eipä sitä ny olla nakkaamas, kuhan halusin mielenrauhan!

Kirjoitettu

Toisille se laillisuus on tärkeätä ja toiset ajaa kilvettömälläkin. Valintoja, valintoja.

Kirjoitettu

Toisille se laillisuus on tärkeätä ja toiset ajaa kilvettömälläkin. Valintoja, valintoja.

Toisten ei tarvitse edes valita, jättää vaan pois, ihan laillisesti :)

Kirjoitettu

Toisten ei tarvitse edes valita, jättää vaan pois, ihan laillisesti :)

KILVET? ;D ;D ::)
Kirjoitettu

Voishan sitä kokeilla... eihän mootttoripyörissäkään tarvita kun takakilpi ;D ... no joo kattia kyllä tarkoitin.

Hitto kun täällä täytyy olla tosi tarkkana mitä kirjoittaa. Aina löytyy joku joka... >:( ;)

Kirjoitettu

Voishan sitä kokeilla... eihän mootttoripyörissäkään tarvita kun takakilpi ;D ... no joo kattia kyllä tarkoitin.

Hitto kun täällä täytyy olla tosi tarkkana mitä kirjoittaa. Aina löytyy joku joka... >:( ;)

Näin on tarkkana tarkkana ;) ;)
Kirjoitettu

No vaihtaa vaan koneen ja tekee sitte leimalle vaikka koneen vaihdon jos ei muuten tuu leimaa ;D ;D

Kirjoitettu

no anteeksi että nyt vain kysäisin, eli periaattes tonne saa sen kasin nakata lain puitteisKIN

 

Tulihan se sieltä ;D ;D

Aattelin ite samaa kun tuon ostin mutta mut saivat peloteltua.

Käsittääkseni vaihtokone pitää olla virallisesti vähäpäästöisestä autosta ostokuitteineen ja GM-ltä lappu muista eroista autossa.

Sitäpaitsi laatikkokaan ei taida käydä... ja etujouset yms.

Kirjoitettu

Saab 9000 T '87 Autom. Musta. Lievästi piristetty... Kauppakassina :-)

 

Offtopic: Mulla on samanlainen mut '89, paljon sulla on kilsoja. Mulla tulee just 500 000 mittariin ;D

Kirjoitettu

n. 438tkm! Joku nostaja naputtaa joskus pitkäänkin kylmänä ja kampiakselin stefat oon vaihtanu.... viimeisen 6 vuoden aikana. Isoja koneremontteja. Fööni hiukan viheltää... kuulostaa tehokkaammalta ;D

 

Pitäis joskus lähteä pontikan kans viivalle...

Kirjoitettu

juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! ;)

 

-Paras olis ettiä kolari lt1...grr....

Kirjoitettu

juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! ;)

 

-Paras olis ettiä kolari lt1...grr....

Hommaa se kolari vuosmalli oliko 2000 ja siitä se LS-1 ;D ;Dmikä oli myynnissä ;D
Kirjoitettu

juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! ;)

 

-Paras olis ettiä kolari lt1...grr....

 

Texfinniltä hommaa.. ;) 8)

Kirjoitettu

juu, ei tota ny olla tekemäskä....vaivannu vaan toi...eihän toi mikää "isoo" homma oo ku se kerta on mahdollinen!! ;)

 

-Paras olis ettiä kolari lt1...grr....

 

Tuolta löytyy ( kommunikoivat suomeksi ) :

 

http://www.amertrading.com/

 

Tai Panteralta.

Kirjoitettu

YLLYTTÄMINEN SEIS! :D

 

 

Eihän me.... kunhan infoa jaellaan.... :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...