Guest Jukka Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 v8...plaah. kaikilla nuota kasikoneisia on mutta harvemmalla viritettyä kutosta
TransNAM Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Eihän siinä... Jonkun mielestä suora 4 on parasta mitä saa... ja 8000rpm... rintintintin Eikä tuossa kutosessa mitään mutta kun rupes tehot kiinnostaa... Ajelinhan mie tuolla alkukesän. Ne kaakit on kasissa kuitenkin vähän löysemmässä (lue- halvempia) jos ajatellaan 220+ hv 3.1 vei toki vähemmän soppaa. Saahan föönillä voimaa ja putkilla ääntä mutta voi joutua kerran vuodessa takomaan päätä seinään... Tutulla oli 3.1 Cavalier ja pakoputki poikki... Piti oikein kattoa et onko tosiaan "vain" v6
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Ne kaakit on kasissa kuitenkin vähän löysemmässä (lue- halvempia) jos ajatellaan 220+ hv 3.1 vei toki vähemmän soppaa. Toi ei kyl o ihan noin sinivalkoista. eli tilavuus ei aina tarkoita suurta kulutusta.
kutvonen Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 juu...kyllähän toiki sitä soppaa vie/ei...Riippunee ajotavoista...?
TransNAM Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Siis noin normaalia kaupunkiajoa rajoitusten mukaan tarkoitin. Maantiellä ei ehkä niinkään eroa. Ainakin mulla 6 vei vähempi kun 8 mut onhan tuo transu vähän painavampikin. Sinänsähän nykykasit kulutta litraa kohti käsittämättömän vähän jos vertaa vaikka 2L neloseen mutta sama tilanne on kyllä tehojenkin suhteen...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään