Jump to content

moottorin vaihto vähäpäästöiseen...


Recommended Posts

Kirjoitettu

v8...plaah. kaikilla nuota kasikoneisia on mutta harvemmalla viritettyä kutosta

Kirjoitettu

Eihän siinä...

Jonkun mielestä suora 4 on parasta mitä saa... ja 8000rpm... rintintintin

Eikä tuossa kutosessa mitään mutta kun rupes tehot kiinnostaa...

Ajelinhan mie tuolla alkukesän.

Ne kaakit on kasissa kuitenkin vähän löysemmässä (lue- halvempia) jos ajatellaan 220+ hv

3.1 vei toki vähemmän soppaa.

Saahan föönillä voimaa ja putkilla ääntä mutta voi joutua kerran vuodessa takomaan päätä seinään... ;D

Tutulla oli 3.1 Cavalier ja pakoputki poikki... Piti oikein kattoa et onko tosiaan "vain" v6 :D ???

Kirjoitettu

 

Ne kaakit on kasissa kuitenkin vähän löysemmässä (lue- halvempia) jos ajatellaan 220+ hv

3.1 vei toki vähemmän soppaa.

 

Toi ei kyl o ihan noin sinivalkoista. eli tilavuus ei aina tarkoita suurta kulutusta.

Kirjoitettu

juu...kyllähän toiki sitä soppaa vie/ei...Riippunee ajotavoista...?

Kirjoitettu

Siis noin normaalia kaupunkiajoa rajoitusten mukaan tarkoitin.

Maantiellä ei ehkä niinkään eroa.

Ainakin mulla 6 vei vähempi kun 8 mut onhan tuo transu vähän painavampikin.

Sinänsähän nykykasit kulutta litraa kohti käsittämättömän vähän jos vertaa vaikka 2L neloseen mutta sama tilanne on kyllä tehojenkin suhteen...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...