Jump to content

F-Body Club of Finlandin kesämiitti 2018 24-26.8

Recommended Posts

F-Body Club of Finlandin kesämiitti järjestetään 24.-26.8.2018 Rautaa Rajalle tapahtumassa

Saariselällä.

Olen varannut jäsenillemme huoneistoja ja hotellihuoneita. Hotellihuone kahdelle hengelle alkaen

79 €/vrk. Huoneistoja puolestaan on erikokosia, esim. huoneisto 6 henkilölle 180 €/vrk.

Hinnat sisältävät liinavaatteet ja aamupalan.

Tapahtumassa on paljon ohjelmaa, joka kuitenkin selviää vasta myöhemmin, sillä järjestäjä ei ole

vielä vahvistanut aikatauluja. Kerhon osalta suunnittelemme yhteisruokailua, ja autoillemme on

luvattu järjestää yhteinen parkki, jossa ne saadaan komeasti esille. Olethan yhteydessä minuun

myös siinä tapauksessa, jos haluat poiketa ja osallistua ainoastaan päiväohjelmaan, niin saan

järkättyä riittävän määrän rannekkeita, ja opastettua sinut oikealle alueelle.

Ohessa kokouskutsu vuosikokoukseen, joka järjestetään tapahtuman yhteydessä.

Varaukset ja lisätiedot:

Ramona Savolainen puh 050-3673345, info@kahvilamuffinssi.fi (näkyy moonalla useemmin ja saa nopeemmin yhteyttä) tai ramona.savolainen@f-bodyfinland.com.

Tuolta löytyy tapahtuman ohjelma ja ennakkoilmottautumis linkki mitä kannattaa hyödyntää: http://www.santashotels.fi/fi/hoteltunturi/elamykset/tapahtumia/rautaarajalle

Sääntömääräinen vuoskokous Lauantaina 25.8.2018 klo 11:00. Santas hotel tunturi, Lutontie 3 Saariselkä

autot tykkää ku niil ajetaa niin sunki Camaros kokeile vaikka ;)

Itsestä riippumattomista syistä ei oo vuoteen ajettu  >:(

Hotellihuone varataan/maksetaan itse tuolta hotellista ja maininta kiintiöstä minkä olet varannut?

mä varasin huoneen moonalta niinku nois ohjeis oli kun se on sopinu meijän porukan majotuksen. toi tapahtumaan rekisteröinti hoituu ton linkin kautta ni on valmiiks tiedot siel muutaku lunastaa rannekkeen korvausta vastaan.

• 3 weeks later...

No jokatapaukses, meille tuollainen 2hlö:n huoneisto!?

Tuota taphtumalinkkiä kun klikkaa tulee tälläinen tarjous:Tapahtumamajoitus Santa's Hotel Tunturissa alkaen 59,90 eur/vrk!

No jokatapaukses, meille tuollainen 2hlö:n huoneisto!?

Tuota taphtumalinkkiä kun klikkaa tulee tälläinen tarjous:Tapahtumamajoitus Santa's Hotel Tunturissa alkaen 59,90 eur/vrk!

kannattaa moonalle limottaa noi majotustarpeet kans ni saa sit majotuksen varmasti ;)

Saariselän tapahtumassa olen käynyt ainakin 6 kertaa mutta tämmösessä kesämiitissä en koskaan. Nyt alkoi kiinnostaan ihan potenssiin kaks.

• 4 weeks later...

Santashotels linkin ilmoittautumislomake?

Joo eli mun kautta hoituu huonevaraukset info@kahvilamuffinssi.fi . Rannekkeet varataan linkin kautta .

Eli tuon lomakkeen kautta ilmoitetaan kaikki tapahtumaan osallistuvat?

Ymmärsinkö oikein että rekisteröinti / ranneke on 22€ / hlö?

Ranneke oikeuttaa ravintolan sisäänpääsyyn illalla, mutta onko sille myös muuta käyttöä?  ::)

Rekkarimaksu on 22€/hlö ja sisältääpi sisäänpääsyn iltabileisiin, tapahtumapaidan ja tervetulodrinksun perjantai-illan tervetulotilaisuudessa

Tällänen info mulla on mitä sisältää =)

• 4 weeks later...

Missähän mahtoi olla kaikki pohjoisen harrastajat kun etelään on niiin pirun pitkä matka. Nyt olisi ollut mahdollisuus osallistua.

Autotallissa korjaamassa moottoria.

Missähän mahtoi olla kaikki pohjoisen harrastajat kun etelään on niiin pirun pitkä matka. Nyt olisi ollut mahdollisuus osallistua.

Kukaan harrastaja ei tarjonnut kyytiä ja vaimo ei päästänyt.

No niiiin... heissan hopsan palle ralle raa... kotona; 2126km, ei paha.

KIITOS kaikille osallistuneille (hitto kun vatsa on vieläkin kipeä nauramisesta)  *clap*

Ja osanotot niille, jotka jäivät paitsi tästä kaikesta kivasta.