mikke Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2018 F-Body Club of Finlandin kesämiitti järjestetään 24.-26.8.2018 Rautaa Rajalle tapahtumassa Saariselällä. Olen varannut jäsenillemme huoneistoja ja hotellihuoneita. Hotellihuone kahdelle hengelle alkaen 79 €/vrk. Huoneistoja puolestaan on erikokosia, esim. huoneisto 6 henkilölle 180 €/vrk. Hinnat sisältävät liinavaatteet ja aamupalan. Tapahtumassa on paljon ohjelmaa, joka kuitenkin selviää vasta myöhemmin, sillä järjestäjä ei ole vielä vahvistanut aikatauluja. Kerhon osalta suunnittelemme yhteisruokailua, ja autoillemme on luvattu järjestää yhteinen parkki, jossa ne saadaan komeasti esille. Olethan yhteydessä minuun myös siinä tapauksessa, jos haluat poiketa ja osallistua ainoastaan päiväohjelmaan, niin saan järkättyä riittävän määrän rannekkeita, ja opastettua sinut oikealle alueelle. Ohessa kokouskutsu vuosikokoukseen, joka järjestetään tapahtuman yhteydessä. Varaukset ja lisätiedot: Ramona Savolainen puh 050-3673345, info@kahvilamuffinssi.fi (näkyy moonalla useemmin ja saa nopeemmin yhteyttä) tai ramona.savolainen@f-bodyfinland.com. Tuolta löytyy tapahtuman ohjelma ja ennakkoilmottautumis linkki mitä kannattaa hyödyntää: http://www.santashotels.fi/fi/hoteltunturi/elamykset/tapahtumia/rautaarajalle Sääntömääräinen vuoskokous Lauantaina 25.8.2018 klo 11:00. Santas hotel tunturi, Lutontie 3 Saariselkä
letkume Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2018 Jaaha, rapiat 1000km olis matkaa..
mikke Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2018 Jaaha, rapiat 1000km olis matkaa.. autot tykkää ku niil ajetaa niin sunki Camaros kokeile vaikka
letkume Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2018 autot tykkää ku niil ajetaa niin sunki Camaros kokeile vaikka Itsestä riippumattomista syistä ei oo vuoteen ajettu
Teac Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Hotellihuone varataan/maksetaan itse tuolta hotellista ja maininta kiintiöstä minkä olet varannut?
mikke Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Hotellihuone varataan/maksetaan itse tuolta hotellista ja maininta kiintiöstä minkä olet varannut? mä varasin huoneen moonalta niinku nois ohjeis oli kun se on sopinu meijän porukan majotuksen. toi tapahtumaan rekisteröinti hoituu ton linkin kautta ni on valmiiks tiedot siel muutaku lunastaa rannekkeen korvausta vastaan.
Moona Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Joo eli mun kautta hoituu huonevaraukset info@kahvilamuffinssi.fi . Rannekkeet varataan linkin kautta .
Teac Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2018 Ei oo mun päivä tänään... vois lukea loppuun ennen kun innostuu
5.7targa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 Mikäs hinta tuollaisella 2hlön huoneistolla on...jostain syystä en löytäny hintaa sille
5.7targa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 No jokatapaukses, meille tuollainen 2hlö:n huoneisto!? Tuota taphtumalinkkiä kun klikkaa tulee tälläinen tarjous:Tapahtumamajoitus Santa's Hotel Tunturissa alkaen 59,90 eur/vrk!
Nupa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 1044 kilsaa... jos pääsis pe lähtee ihmisten aikoihin ja ajais koko yön ni ehtis hyvin vuosikokoukseenkin... hmm...
mikke Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2018 No jokatapaukses, meille tuollainen 2hlö:n huoneisto!? Tuota taphtumalinkkiä kun klikkaa tulee tälläinen tarjous:Tapahtumamajoitus Santa's Hotel Tunturissa alkaen 59,90 eur/vrk! kannattaa moonalle limottaa noi majotustarpeet kans ni saa sit majotuksen varmasti
Timo Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2018 Saariselän tapahtumassa olen käynyt ainakin 6 kertaa mutta tämmösessä kesämiitissä en koskaan. Nyt alkoi kiinnostaan ihan potenssiin kaks.
F-Body Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2018 Santashotels linkin ilmoittautumislomake? Joo eli mun kautta hoituu huonevaraukset info@kahvilamuffinssi.fi . Rannekkeet varataan linkin kautta . Eli tuon lomakkeen kautta ilmoitetaan kaikki tapahtumaan osallistuvat? Ymmärsinkö oikein että rekisteröinti / ranneke on 22€ / hlö? Ranneke oikeuttaa ravintolan sisäänpääsyyn illalla, mutta onko sille myös muuta käyttöä?
Moona Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2018 Rekkarimaksu on 22€/hlö ja sisältääpi sisäänpääsyn iltabileisiin, tapahtumapaidan ja tervetulodrinksun perjantai-illan tervetulotilaisuudessa Tällänen info mulla on mitä sisältää =)
Teac Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2018 Ainakaan vielä ei ennusteta ihan järkyttävää vesisadetta vaan ihan tyypillistä kesämiitti keliä
Timo Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Hyvä tilaisuus yhdistää kaksi asiaa, vaimo ja lapsukaiset menee kylpylään ja itse keskityn Amerikanauto - asiaan.
mikke Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Kohteessa eikä ees 1000 kilsaa tullu täys
z 28 jari Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Kohteessa eikä ees 1000 kilsaa tullu täys Kauanko meni ajaesssa?
mikke Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Kauanko meni ajaesssa? Paris päiväs selvisi reissusta tähän suuntaan kattoo kauanko menee takaspäin
Teac Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 ... n. 1500km takana ja maps sano että 6,5h ajoaikaa jäljellä kotiin. ...skat viitisen tuntia jos ei tarvitse ottaa paria.... myöhästä
Teac Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Missähän mahtoi olla kaikki pohjoisen harrastajat kun etelään on niiin pirun pitkä matka. Nyt olisi ollut mahdollisuus osallistua.
F350 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2018 Missähän mahtoi olla kaikki pohjoisen harrastajat kun etelään on niiin pirun pitkä matka. Nyt olisi ollut mahdollisuus osallistua. Autotallissa korjaamassa moottoria.
Timo Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2018 Missähän mahtoi olla kaikki pohjoisen harrastajat kun etelään on niiin pirun pitkä matka. Nyt olisi ollut mahdollisuus osallistua. Kukaan harrastaja ei tarjonnut kyytiä ja vaimo ei päästänyt.
Teac Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2018 No niiiin... heissan hopsan palle ralle raa... kotona; 2126km, ei paha. KIITOS kaikille osallistuneille (hitto kun vatsa on vieläkin kipeä nauramisesta) Ja osanotot niille, jotka jäivät paitsi tästä kaikesta kivasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään