4gen Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Omalla Audilla 230 km/h Hakkapeliitta 2:lla. Sitte muistin että nastat alla niin ei kehannu pitemmälle koittaa. Ei lähteny nastat. Ja suljetulla alueella tietysti
forssi83 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 ei tu mieleen ees kokeilla ponun huippuja.. mitä helvetin järkeä on ajaa +200km/h pikatiellä tai motarilla?!!! ei pahalla mut vois sitä vähä muitten tieturvallisuutta ajatella! oli talvi taikka kesä...
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen: 350 TPI:ssä ei ole voimaa.Ainakaan vakiona. Sitten kun mennään LT1 tai LS1 koneisiin niin voidaan jo voimasta puhuakin,mutta kun tuo vakio 350TPI potkii jonkun n.230heppaa vuosimallista riippuen ja tää pirun lahna painaa näin paljon niin kyllähän sen nyt tajuaa ettei se mikään raketti ole.Tai riippuu mihin vertaa,Nissan Micra 1,0L verrattunahan tuo 350TPI on ihan vitun F16 hävittäjä. Viivaltahan tuo kapine lähtee kohtalaisesti kun on tuota vääntöä,mutta kun TPI:ssä puhti katoaa vakiona n.4500rpm jälkeen niin eipä siellä 200km/h kieppeillä voi olettaa mitään huimaa ohituskiihtyvyyttä olevankaan. Ja tuohon toiseen kinaamiseen,itse aikoinaan kokeilin yöllä huippunopeutta,pääsin n.160-170km/h kieppeille,sitten väljästä perästä(siis auton)johtuen alkoi voimansiirron tärinät olla sitä luokkaa että pelkäsin perän antautuvan hetkenä minä hyvänsä ja kardaanin tunkeutuvan kabiiniin joten kiihdytin mittarinopeuden 200 km/h asti(vaan että voi sanoa että on kokeiltu tuo nopeus...äijäjuttuja...) ja sitten lopetin kokeilut siihen.Pirun hauskaahan se oli,ei siinä mitään.Kapine kulkee hyvin sen n.130km/h minkä motarilla viittii päivisin ajaa,ite ajan vuodessa n.45 tkm joten ei hirveesti innosta korttia menettää ylinopeuksien takia.Ei sillä että ajaminen välttämättä siihen loppuis mutta aika suuri riski jäädä uudestaan kiinni noilla vempeleillä kun ne sentään vähän erottuu massasta. Ahtimen hankinta edelleen siintelee(helvetin kaukaisessa)tulevaisuudessa,mutta siksi että pääsisin nöyryyttämään riisikippoja liikennevaloissa,ei huippujen takia.Saksassa asuessa asia olisi toinen... Niin ja tuo 350TPI:hän löytyy multakin,että tuo alun herjaus sen voiman puutteesta ei ollut provo 350TPI:n omistajille...
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Eikö muuten sovita että tää (ja kaikki muutkin erimielisyydet) ratkotaan kesän miitingissä. Painitaan sekajoukkueina,eli lopputuloksena kaikki kaikkia vastaan,pohojanmaalasillahan on tuosta painimisesta kohtuuton kotikenttäetu joten muille jaetaan koivuhalot.Ja tämä kaikkihan tulee suorittaa vähintään kahden promillen humalassa,osallistujat puhallutetaan järjestäjien toimesta ennen painia(ja poliisin toimesta putkassa painin jälkeen).Välitankkaus ja muu doping on ehdottomasti pakollista,viimeinen pystyssä oleva (=ei sammunut,mikäli silmät edes hieman liikkuu niin on voittanut) on voittaja,palkintona seuraavan vuoden kestävä vapaa ja kaikkien väittelyiden voittoon päättyvä retostelu boardilla aiheesta "mun f-body on nopeempi kun sun f-body".
Kake Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Hyvä idea, näin ei kenenkään tarvitse vaarantaa moottoritiellä lenteleviä kärpäsiä hirmuisella ja järjettömällä kaahaamisella. Ja tämän kuten muutkin offtopic MIELIPIDEASIAT voi siirtää johonkin bs-jauhanta topikkiin! Eli takaisin aiheeseen, missähän muualla saattaisi tehohäviön syy olla kun katissa? Kenties kone väljä?
rokzetä Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 joo ei ylenpalttinen pullistelu oikeen sovi kerhon yleiseen imagoon.muutenkin poliisit kattoo suurennuslasilla näillä peleillä ajavia.omasta autosta kokemukset erilaisia kun jarkko71:llä.moottoritie nopeuksissa auto on aikamoinen kivireki,mutta kun vauhtia lisää auto menee tasaisemmin ja äänettömämmin mitä lujenpaa mennään.
Kake Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Jep, nämä autot kun on suunniteltu kovaan ajoon niin ne toimivat paremmin isoissa nopeuksissa ;)
xaekx Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Palatakseni tuohon alkuperäiseen aiheeseen: 350 TPI:ssä ei ole voimaa.Ainakaan vakiona. Viivaltahan tuo kapine lähtee kohtalaisesti kun on tuota vääntöä,mutta kun TPI:ssä puhti katoaa vakiona n.4500rpm jälkeen niin eipä siellä 200km/h kieppeillä voi olettaa mitään huimaa ohituskiihtyvyyttä olevankaan. Niin ja tuo 350TPI:hän löytyy multakin,että tuo alun herjaus sen voiman puutteesta ei ollut provo 350TPI:n omistajille... No tässä on kommentti josta olen samaa mieltä. Vaikka niitä "mittari tappiin 250km/h ++" -juttuja löytyy pilvin pimein niin tämä on lähempänä totuutta.
BlackZ Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 No tässä on kommentti josta olen samaa mieltä. Vaikka niitä "mittari tappiin 250km/h ++" -juttuja löytyy pilvin pimein niin tämä on lähempänä totuutta. Joo ei se vakiona kyllä kovin rajusti kiihdykään enää +200km/h nopeuksissa, mutta tuskinpa noissa jutuissa, missä mittarit on ajettu tappiin tms. niin kyseessä ihan 100% vakio peli oo ollukkaan...
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 No tässä on kommentti josta olen samaa mieltä. Vaikka niitä "mittari tappiin 250km/h ++" -juttuja löytyy pilvin pimein niin tämä on lähempänä totuutta. No niin no...Mulla ainakin katos toi tarve pullistella"mun lelu on isompi kun sun"-tasolla jo joskus aikoinaan hiekkalaatikosta ulos kasvettuani. Ei oo mitään tarvetta rehvastella tyyliin"350TPI on PARAS ja oon vetänyt sillä ainakin kolmeesataa ysikymppimutkaan ja pysy hanskassakin kun oon niin v.tun kova juhakankkunen," Kylhän toi eka tuntu ihan kivasti liikkuvan entisen auton jäljiltä,mut aika nopeesti huomas noi puutteet,eihän toi oo täydellinen...Tai ominaisuudet,ihan miten vaan... Jaskakin sen tainnu pari kertaa Transuaan räplätessä huomata että joku kuuban pakolainenhan nää on aikoinaan läiskinyt aamukrapuloissaan linjalla kasaan,ei oo työnjälki taatusti samalla tasolla esim. jonku M3 bemun kans.Samat meksikaanit jne hahmot kasaillu Cadillacejakin,"laatuautoja"...Mut en mä tätä ainakaan huippunopeuden tai työnlaadun takia ostanukkaan! Asiasta moottorisahaan(nää ei ikinä karkaa off-topiciks...)Edellinen fullsize GM oli tehtaan jäljiltä niin laadukkaasti koottu että tehdas iteki ilmotti huippunopeuden muistaakseni tarkasti "n.165-175"...Eivät kai pystyneet takaamaan tasaista työn jälkee,joten riippu huiput siitä että kuinka kännissä kone oli kasattu ja minä päivänä...
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Joo ei se vakiona kyllä kovin rajusti kiihdykään enää +200km/h nopeuksissa, mutta tuskinpa noissa jutuissa, missä mittarit on ajettu tappiin tms. niin kyseessä ihan 100% vakio peli oo ollukkaan... Juu, eikä jutun kertojakaan oo ollu ihan 100% selvinpäin...
BlackZ Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 ...ei oo työnjälki taatusti samalla tasolla esim. jonku M3 bemun kans. Eikä oo onneksi itse auton eikä varaosien hintakaan...
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Eikä oo onneksi itse auton eikä varaosien hintakaan... No ei onneks! Mut ei mua ainakaan henk.koht. mitenkään hirveesti v.tuttas jos pääsisin tommosta M3 bemua jollain radalla kokeileen.Itelle en kyl ostais vaik rahaa sattuis olemaankin.
BlackZ Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 No ei onneks! Mut ei mua ainakaan henk.koht. mitenkään hirveesti v.tuttas jos pääsisin tommosta M3 bemua jollain radalla kokeileen.Itelle en kyl ostais vaik rahaa sattuis olemaankin. Joo bemarit on hienoja ja laadukkaita autoja, eivät vaan herätä mussa mitään sen ihmeempiä tunteita, vaikka ite niitä aikanaan paljonkin harrastellut ja nyttekin tuli käyttikseksi 730iA. Kyllä nää karut ameriikanraudat on paljon miehekkäämpiä laitoksia silti vaikka niissäkin omat heikkoutensa on... EDIT: Niin ja se kuuluisa voima löytyy ainaki Esson baarista, siellä löytyy lähes jokaisella 5-litraisesta farkkulintastaki aina se +400hv ;D
Hartigan Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Joo,mullakin toi näitten laitteiden karu brutaalisuus(no ehkä vähän liioteltu sanonta...mut tiedätte varmaa mitä tarkotan...)on se juttu. Vaik toi vakio TPI ei tosiaan mikään raketti oo niin kyllä se ihan hauska efekti on kun kesällä polkasee asvaltil paikaltaan kaasun pohjaan ja kapine alkaa karjua ja lähtee eteenpäin lievässä sivuluistossa...Se on hienoa! Vaikka meno hyytyykin ykkösen jälkeen niin että kakkosen tullessa mukaan renkaat enää vaan kiljahtaa niin silti.On toi kasin ääni niin hienoa ja se vääntö.Ja ny varsinkin kun vähä liukas eikä o takapenkki eikä takaverhoilut kii,hieno painaa sivuluisussa ja kuunnella kasin mekkalointia... Ja se vanha full size oli kiva vehje just kun oli amerikkalainen,ei nopea,mutta kaikki sähköpillit ja viheltimet ja ...no,amerikkalainen. Huomaakko muuten blackz miten tyylikkäästi ollaan karattu ihan h.lvetin kauas taas orgis aiheesta...
Kake Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 nyt menee kyllä jo vi**uilun puolelle
forssi83 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2006 sen verran on pakko kyllä pahotella purkautumista että oli ns. vitutus jo aikasemmi päivällä tullut ihan muista asioista kuin tosta kaken tekstistä.. sori kake.. ja kesällä mä joudun jäämään miitinki väännöstä pois ku ei o enää varaa jupakoista saada sakkoi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään