Jump to content

Sunny South Cruising


Recommended Posts

Kirjoitettu

https://m.facebook.com/events/480403699009977/

 

Eli 18.8.2018 olis taas Inkoo-Hanko ruisinki...

 

- Lähtö Inkoon ST1 klo 13:00

- Tauko Karjaan ABC klo 14:15-15:30

- Tauko Tammisaaressa klo 16:30-17:00

- Jatkobileet; myyjiä, ruokamyyntiä, anniskelualue ja livebändi (Danny T & The Sirens) Hangö Street Rodsissa (Ahjokuja 9) klo 18:00 eteenpäin

- Palkintojen jako bändin ekan setin jälkeen

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tuli käytyä.

Keli ei ollut ainakaan aluksi ihan niin aurinkoista mitä olisi saanut olla. Tuli jopa pari pientä sadekuuroa mutta ei tarvinnut sentään laittaa t-toppeja kiinni. Loppua kohden aurinko alkoi kuitenkin paistaa.

Autoja oli oikein kiitettävästi liikkeellä. Yhden fasepookkitiedon mukaan Tammisaaressa 92(!) autoa.

 

Kuvia:

https://drive.google.com/open?id=1hBt4PqDTwSDU88xsW7_43mIW4ODNR8Xs

 

Karjaalta lähtiessä saimme koottua oikein komean Pontiac- rivistön. Ekana valkoinen -69 GTO. sitten mun pirssi, sininen -74 Firebird, Ban-One:n Bandit sekä lopuksi Callahan:n -99 T/A.

Kirjoitettu

Tuli käytyä.

Keli ei ollut ainakaan aluksi ihan niin aurinkoista mitä olisi saanut olla. Tuli jopa pari pientä sadekuuroa mutta ei tarvinnut sentään laittaa t-toppeja kiinni. Loppua kohden aurinko alkoi kuitenkin paistaa.

Autoja oli oikein kiitettävästi liikkeellä. Yhden fasepookkitiedon mukaan Tammisaaressa 92(!) autoa.

 

Kuvia:

https://drive.google.com/open?id=1hBt4PqDTwSDU88xsW7_43mIW4ODNR8Xs

 

Karjaalta lähtiessä saimme koottua oikein komean Pontiac- rivistön. Ekana valkoinen -69 GTO. sitten mun pirssi, sininen -74 Firebird, Ban-One:n Bandit sekä lopuksi Callahan:n -99 T/A.

m/ m/ 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...