Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 No niinpä niin. Näihän tässä sitten kävi. Spiderin vanha Trans Am kotiutui eilen Seinäjoelle ja mun talliin. Koeajona toimi matka HEL-SJK. Kotiin päästiin ilman ongelmia joten kai toi jotenkin toimii. Jotain remppojakin on tehty. Ainakin perä, iskarit, laakerit. Koneelle varmuudella tehty ilmanoton parannus(Moroso), peltisarjat+putki(magnaflow). Onko jotain muuta? En tiedä. Yritän lisätä pari kuvaa nykykunnosta. Kuvat pöllitty edellisten omistajien myynti-ilmoituksista, sori siitä.
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 5.7targa löysi kuvan ajalta ennen kumimaalausta.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Pinkkinä parempi En muista koska tuli spiderille (08?), mutta lootaan oli tehty jenkeissä jotain ja sit Päivisellä pari kertaa uusiks ku hajos. 12 tehty iso perushuolto, vaihdettu opti, tulpat, startti ja mitäs muuta... Sit tuliki kiertopalkinto, ei varmaan paljoa ajettu tän jälkeen
gmc63 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 5.7targa löysi kuvan ajalta ennen kumimaalausta. Jee m/
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Pinkkinä parempi En muista koska tuli spiderille (08?), mutta lootaan oli tehty jenkeissä jotain ja sit Päivisellä pari kertaa uusiks ku hajos. 12 tehty iso perushuolto, vaihdettu opti, tulpat, startti ja mitäs muuta... Sit tuliki kiertopalkinto, ei varmaan paljoa ajettu tän jälkeen Laatikko on taas tekijää vailla. Kaikki ei oo kunnossa. OD:llä kun kiihdyttää maltillisesti 60:stä ylöspäin niin hakkaa ja pätkii. Kaaasulla kun tiputtaa pienemmälle niin loppuu. Talven aikana muuttuu takaisin pinkiksi. On se vaan niin siisti pinkkinä. Toivon hartaasti että kumin alta löytyy kiiltävä pinkki.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Onko varmasti loota vai onko sytkävikaa (opti), tais olla joku halpispaska + seisonnat/huono säilytys... Oli muistaakseni just alle 100t mailia mittarissa sillon.
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Onko varmasti loota vai onko sytkävikaa (opti), tais olla joku halpispaska + seisonnat/huono säilytys... Oli muistaakseni just yli 100t mailia (olisko ollut 104) mittarissa sillon. Mittarissa 106. Accel vaihdettu -17 kesällä. Tarvii tutkii vaikken niistä mitään ymmärräkään ? Sytkä vika kyllä sopii oireisiin.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Mulle kun tuli hinurilla hoitoon niin opti ei ollut onnistuttu ihan kohdistamaan oikein eikä käynyt. Jos oot ajamalla ajanut niin ei ainakaan siitä ole kiinni. Toki voi olla ollut viallinen opti, mutta... Kato kaikki tulpat ja johdot ettei lyö läpi pakosarjaan, puola ja sytkämoduli kans. -e- suuttimet kannattaa mitata, jos on orkkikset, voi olla et toimii/ei toimi...
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 12 huolto oli alle satkun, 15 kun läx "kiertoon" niin just yli satkun.
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Hieno pinkki Siis aivan pakko palauttaa pinkiksi. Hieno! Onneksi oon 187cm/105kg ukko niin ego antaa periksi ajaa pinkillä autolla ?
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Mä olisin tän sillon ostanu, mut ei myyny kahteen tonniin Enkä kerenny nytkään, saman olisin tarjonnu... Kehtaa
RaiRai Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Pinkkinä m/ Ja nuo kromivanteet... aiaiai... Tuli taas mieleen että tuollaset ku sais jostain hommattua.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Konehuone tollanen jenkeistä lähtien.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Sano vaan stop ni poistan jos et halua, mut...
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 kromit Damn. Kromit on niin kärsineet et tarvii hiekkaa ja väriin. Konehuone muuten sama mutta akku vaihtunut ?. Anna palaa, mitä enemmän löytyy historiaa sen parempi. Tiedän mihin kukoistukseen yritän pirssiä palauttaa.
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Mä olisin tän sillon ostanu, mut ei myyny kahteen tonniin Enkä kerenny nytkään, saman olisin tarjonnu... Kehtaa Ei lähteny edes 3000 mitä ensin tarjosin?
mikke Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Ainoo lt1 minkä olen nähny yrittävän käydä takaperin. kipinä löi puolasta imuputkeen maihin ku starttas ja kun lopetti ni potki tekaperin ihan muutama hetki ihmeteltiin mikä riivaa ennenko olin näppineni vääräs paikas ja löi kynsille. imuputki irti ja lähti käymään normaalisti, monta juttua tälläkin autolla ollu matkassa.
RaiRai Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Tuosta kumikuorrutuksesta vaan, tai mikälie teippaus, että jos sen alta löytyy suht virheetön pinta, niin ihmettelen vaan. Siis syytä mokomalle tempaukselle. Mutta ehkä se on muotia nyt - kuorrutetaan vaan kaikki ni vitun hienoo hei
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Ainoo lt1 minkä olen nähny yrittävän käydä takaperin. kipinä löi puolasta imuputkeen maihin ku starttas ja kun lopetti ni potki tekaperin ihan muutama hetki ihmeteltiin mikä riivaa ennenko olin näppineni vääräs paikas ja löi kynsille. imuputki irti ja lähti käymään normaalisti, monta juttua tälläkin autolla ollu matkassa. No just. Ny ainakin käy... Mihin mä oon taas sekaantunut.
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Toi on varmasti hyvä auto. Jos nyt löyty pitäjä niin Ajoa, ajoa, ajoa. Seisonnat on /C.Stä. Nastat alle ja kilsoja
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Toi on varmasti hyvä auto. Jos nyt löyty pitäjä niin Ajoa, ajoa, ajoa. Seisonnat on /C.Stä. Nastat alle ja kilsoja Pohja näyttää niin hyvältä että suolakelit vietetään tallissa.
Amatööri Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Pohja näyttää niin hyvältä että suolakelit vietetään tallissa. Kyllä tää yritettiin jo multa ostaakin. Olis menny hyvän kotiin vaan en myyny. ?
Nupa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Tuosta kumikuorrutuksesta vaan, tai mikälie teippaus, että jos sen alta löytyy suht virheetön pinta, niin ihmettelen vaan. Siis syytä mokomalle tempaukselle. Mutta ehkä se on muotia nyt - kuorrutetaan vaan kaikki ni vitun hienoo hei Kait se on se "mattamusta myy" tai sit ei... Tää hilepinkki on minunkin kelestä jees. Oma palju on pinkki (toki ei hile)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään