BlackZ Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 Toinen ääni ja lukitaan vastaukset! Elä ny ennen lukihe ennenkö minäki, sytkämodulihan se Niitä pittää aina olla varalle ainaki yksi
Fenix Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 Niitä pittää aina olla varalle ainaki yksi
barumkettu Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2019 No perhana! Täytyy käydä hakemassa ekana yksi ja jos toimii niin repullinen peräkonttiin. Ilmoittelen jos pelaa. Kiitos.
BlackZ Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 No perhana! Täytyy käydä hakemassa ekana yksi ja jos toimii niin repullinen peräkonttiin. Ilmoittelen jos pelaa. Kiitos. Pelaa varmasti! Sama ottaa 2
Fenix Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Puhdista jakajasta pinta johon moduli tulee. Ja laita uuden modulin mukana tuleva geeli jakajan rungon ja modulin väliin? On tosiaan TPI:n vikaherkin osa ja hyvä pitää yhtä varalla mukana pienen, mutta pitkän ristipääruuvarin kanssa.
BlackZ Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Puhdista jakajasta pinta johon moduli tulee. Ja laita uuden modulin mukana tuleva geeli jakajan rungon ja modulin väliin? On tosiaan TPI:n vikaherkin osa ja hyvä pitää yhtä varalla mukana pienen, mutta pitkän ristipääruuvarin kanssa. Tuo on kaikkien GM:n isojen HEI-jakajien yleisin ongelma ja eikö se siinä pienemmässäki HEI-jakajassa ole sama juttu
z 28 jari Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Toi moduuli pitäis laittaa omalla jäähdytyslevyllä johonkin muualle kun jakajan sisälle.
BlackZ Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Toi moduuli pitäis laittaa omalla jäähdytyslevyllä johonkin muualle kun jakajan sisälle. Kuumuuskohan sen tappaa? Oon vaan miettiny että monesti se hajoaa just niin että ajat auton parkkiin toimivana ja sitte ei seuraavalla kerralla starttaakaan. Itellä ei oo koskaan esim ajon aikana hajonnu.
z 28 jari Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kuumuuskohan sen tappaa? Oon vaan miettiny että monesti se hajoaa just niin että ajat auton parkkiin toimivana ja sitte ei seuraavalla kerralla starttaakaan. Itellä ei oo koskaan esim ajon aikana hajonnu. Kyllä veikkaisin että lämmöllä on iso vaikutus tohon kestoon.
Yorcci Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kuumuuskohan sen tappaa? Oon vaan miettiny että monesti se hajoaa just niin että ajat auton parkkiin toimivana ja sitte ei seuraavalla kerralla starttaakaan. Itellä ei oo koskaan esim ajon aikana hajonnu. Mulla taas ainoan kerran, kun HEI-moduuli on hajonnut, niin kuoli ihan kesken kiihdytyksen. Vajaat 200 000 km olen ehtinyt tuolla katiskalla kuitenkin ajaa...
Chevy Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 3:ssa autossa ollut iso HEI,eikä koskaan hajonnut jakajasta mitään
z 28 jari Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 3:ssa autossa ollut iso HEI,eikä koskaan hajonnut jakajasta mitään Se isohei onkin parempi kuin tuo pikkuhei.
F350 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kuumuuskohan sen tappaa? Oon vaan miettiny että monesti se hajoaa just niin että ajat auton parkkiin toimivana ja sitte ei seuraavalla kerralla starttaakaan. Itellä ei oo koskaan esim ajon aikana hajonnu. Mulla hajos vauhdista, onneks oli silloin autotallissa uus, niin emäntä kävi tuomassa. Ei jääny ponu Puolanka - Utajärvi välille metsän reunaan. Siitä lähtien aina yks varalla mukana.
barumkettu Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Toimii, oikeassa olitte taas. Kiitos ja naamat näkkärillä.
Fenix Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Toi moduuli pitäis laittaa omalla jäähdytyslevyllä johonkin muualle kun jakajan sisälle. Jatkoin kolvaamalla Msd pickup triggerin johtoja ja sain vietyä modulin jakajan ulkopuolelle. Mutta en ollut tyytyväinen uuteen paikkaan. Olisi vaatinut moduulista lähtevien johtojen jatkamista, jotta saisi oikeasti jonnekin fiksuun mestaan. Myöhemmin näin myynnissä olevan valmiin jatkojohdon jossakin. Tässä eräs toteutus.
RaiRai Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2019 Toi moduuli pitäis laittaa omalla jäähdytyslevyllä johonkin muualle kun jakajan sisälle. Minä epäilen tätä että saako siitä luotettavamman omilla simppeleillä jäähdytyskikoilla. Myös LT1:ssä GM ois voinu viritellä ICM:n vaikka mihin, mutta se on kuitenkin vasemmassa kannessa kiinni ja piitahna varmistaa että moduli seurailee mahdollisimman hyvin kannen lämpötilaa. Pari prikkaa tarvitsee jos haluaa ilmaraon mudulin ja kannen välille. Voi olla että jos modulista on haluttu pieni (ja halpa), ei oo saatu tarpeeksi suurta jäähdytysrivastoa ja silloin parempi että on koneen kans samoissa lämmöissä, tai jotain... En tiedä, ihmettelen vaan...
TransNAM Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Muutaman moduulin mielenkiinnosta avannut... AC näyttää asialliselta ja tekniseltä (hybridi), kiinalaiset aivan hirveiltä. Erilliskomponentit vaan tinailtu toisiinsa ja kaadettu mömmöä täyteen. Liekö mömmö edes kunnolla eristävää... Tuo moduuliongelma tuntuu olevan jokseenkin kaikissa tuon ikäluokan autoissa merkistä riippumatta. Hajoilee niitä Boschinkin moduuleja ja VAG-eista puolia missä pääteaste integroitu. Eli ei ole pelkästään HEIn ongelma. HEIn ympärillä vaan pyörii pienemmät piirit ja sana leviää paremmin. Yhtenä osasyynä varmaankin lämpö ja varsinainen syy että ovat alimitoitettuja / liian pieni varmuusvara. Puolankin käämi voi mennä osittain oikoseen. Vaikka kipinä vielä olisikin hyvä alkaa moduuleja paukkumaan. "Suurteho"-puolat on vielä oma lukunsa, ei ainakaan helpota moduulia. Tai joku pieni läpilyönti kilovoltti-puolella... Olen törmännyt läpi lyövään pyörijään HEIssä mikä löi suoraan pickuppiin... Ei moduulit tykänny...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään